Select the type of procedure
Commercial procurement
21061607
1
Enquiry period
with
15.08.2022 13:20
to 14.09.2022 13:57
to 14.09.2022 13:57
2
Bidding period
with
14.09.2022 13:57
to 01.10.2022 01:27
to 01.10.2022 01:27
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 014 000 MDL
Period of clarifications:
15 Aug 2022, 13:20 - 14 Sep 2022, 13:57
Submission of proposals:
14 Sep 2022, 13:57 - 1 Oct 2022, 1:27
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
--
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2020, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Calea Orheiului 90 A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Aug 2022, 13:20
Date modified
12 Sep 2022, 13:57
Achizitii.md ID
21061607
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
3. documentatia standard.docx
Documents history
-
3. documentatia standard.docx
ID: 0809b00b-e5e0-4ecb-897b-b0a6bb5e6cae
Bidding Documents
-
3. documentatia_standard.doc
ID: 0809b00b-e5e0-4ecb-897b-b0a6bb5e6cae
Bidding Documents
-
3. documentatia_standard.doc
ID: 0809b00b-e5e0-4ecb-897b-b0a6bb5e6cae
Bidding Documents
Bidding Documents
-
11.09.22 08:29
2. caiet de sarcini.pdf
2. caiet de sarcini.pdf
Documents history
-
2. caiet de sarcini.pdf
2. caiet de sarcini.pdf
ID: 5a684ec8-d81c-40da-b0c1-f7d947ae1381
Bidding Documents
-
caiet de sarcini.semnat.pdf
caiet de sarcini.semnat.pdf
ID: 5a684ec8-d81c-40da-b0c1-f7d947ae1381
Bidding Documents
Bidding Documents
-
11.09.22 08:29
4. documentația duae.doc
Documents history
-
4. documentația duae.doc
ID: b2ba8dc0-2274-4f22-924f-c5d3158ab459
Bidding Documents
-
4. documentația duae.doc
ID: b2ba8dc0-2274-4f22-924f-c5d3158ab459
Bidding Documents
Bidding Documents
-
11.09.22 08:29
1. anunt de participare.semnat.pdf
1. anunt de participare.semnat.pdf
Documents history
-
1. anunt de participare.semnat.pdf
1. anunt de participare.semnat.pdf
ID: a5b976eb-14b2-47d4-9078-a59c6ad5320e
Bidding Documents
-
1. anunt de participare.semnat.pdf
1. anunt de participare.semnat.pdf
ID: a5b976eb-14b2-47d4-9078-a59c6ad5320e
Bidding Documents
-
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
ID: a5b976eb-14b2-47d4-9078-a59c6ad5320e
Bidding Documents
Bidding Documents
-
12.09.22 13:57
Reabilitarea sistemului de alimentare cu energie electrică 6 kV, pentru asigurarea continuă a procesului de desecarea cîmpului minier de la S.A. ”Mina din Chișinău”
Date:
15 Aug 2022, 15:32
Question's name:
Proiect
Question:
Buna ziua, publicati va rog schema electrica monofilara sau proiectul de executie integral
Answer (27 Aug 2022, 10:28):
Bună ziua. Proiect nu este, lucrările vor fi efectuate conform schemei generale anexată la documentația licitației curente.
Date:
19 Aug 2022, 00:16
Question's name:
Achitarea
Question:
In ce termen va fi efectuata achitarea facturilor fiscale expediate ?
Answer (27 Aug 2022, 10:29):
Achitarea va fi efectuată în termen de maxim 30 zile după semnarea facturii fiscale
Date:
19 Aug 2022, 00:18
Question's name:
Formulare
Question:
Solicitam respectuos sa modificati cerintele de calificare, inclusiv formularele, adaptate conform documentatiei standard in vigoare, aprobata prin odinul Ministrului Finanțelor nr. 69 din 07.05.2021
Answer (27 Aug 2022, 10:54):
Ne pare rău, dar nu putem schimba cerințele de calificare, totodată acestea sunt prevăzute în raport cu conditiile obiectului de lucru dar și în baza articolului 26, legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice. Menționăm că documentația standart nu depășește cerințele juridice, astfel acestea rămîn neschimbate.
Date:
19 Aug 2022, 00:21
Question's name:
Factori de evaluare
Question:
Modificati Va rog factorii de evaluare, deoarece ceea ce ati indicat Dvs sunt criteriile privind eligibilitate operatorilor economici, conform pct. 15 al Anuntului de participare elaborat de Dvs
Answer (27 Aug 2022, 10:55):
Ne pare rău, dar nu putem schimba cerințele de calificare, totodată acestea sunt prevăzute în raport cu conditiile obiectului de lucru dar și în baza articolului 26, legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice. Menționăm că documentația standart nu depășește cerințele juridice, astfel acestea rămîn neschimbate.
Date:
19 Aug 2022, 00:24
Question's name:
Garanția de bună executie
Question:
Garanția de bună executie a contractului este necesara ??? Sub ce forma va fi constituita ??
Answer (27 Aug 2022, 11:03):
Garanția de bună execuție va constitui 5% din valoarea sumei contractate. Forma de constituire a garanției va fi efectuată conform art. 68 legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Date:
29 Aug 2022, 09:01
Question's name:
Documentația de atribuire
Question:
Conform ordinului ministrului finanțelor nr.69 din 07.05.2021, ordinul nr. 176 din 15.10.2018 a fost abrogat, respectiv, documentația de atribuire care ați atașat și formularele la care faceți referire în anunțul de participare nu mai sunt valabile. Ajustați vă rog documentația de atribuire conform legislației în vigoare
Answer (9 Sep 2022, 09:40):
Pentru evitarea cărorva aspecte de neconcordanță, documentația va fi modificată.
Date:
12 Sep 2022, 10:10
Question's name:
garantia bancara
Question:
17. Garanția pentru ofertă, după caz 2% , cuantumul 40 280,00 lei; Aceasta cerinta este abuziva.Conform legii se cere doar procentul din suma fiecarui operator economic .Modificati acest pct.
Answer (12 Sep 2022, 13:58):
Cuantumul 40 280,00 lei a fost exclus.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK