1
Enquiry period
with 12.08.2022 17:02
to 22.08.2022 10:00
2
Bidding period
with 22.08.2022 10:00
to 05.09.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 867 000 MDL
Period of clarifications: 12 Aug 2022, 17:02 - 22 Aug 2022, 10:00
Submission of proposals: 22 Aug 2022, 10:00 - 5 Sep 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reparația capitală a rețelelor termice exterioare la IMSP Spitalul raional Strășeni din str. T. Ciorba 11/1 mun. Strășeni, r-ul Strășeni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Calmîş
Contact phone
0237-2-36-30
Purchase data
Date created
12 Aug 2022, 17:02
Date modified
15 Aug 2022, 16:20
Achizitii.md ID
21061565
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
imsp sr rt ex f1.docx
Bidding Documents
-
12.08.22 17:02
duae_ro_.docx
Bidding Documents
-
12.08.22 17:02
caiet de sarcini —.pdf caiet de sarcini —.pdf
Bidding Documents
-
12.08.22 17:02
documentația standart_lucrari.docx
Bidding Documents
-
12.08.22 17:02
Date:
12 Aug 2022, 21:12
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Conform ordinului MF nr 69, documentatia standart, anexa 23, aveti obligația să publicati F1 desfasurata cu descriere detaliată si exacta a tuturor normelor de consum pentru fiecare pozitie, tot acasta va este compus si de art 37 din Legea 131. Solicitam ca f1 desfasurata sa fie publicata.
Answer (15 Aug 2022, 16:21):
La documentele procedurii de achiziție publicate prin intermediul SIA RSAP suplimentar s-a publicat CAIET DE SARCINI _F.1A _rețele termice SRS _ desfășurat.
Date:
15 Aug 2022, 12:08
Question's name:
anuntul de participare
Question:
pct 16.5.5 prevede detinerea a unei sume de min. 3192000 lei si daca venim cu o oferta mai mica decit suma indicata atuci tot 3192000 lei urmeaza sa detinem?
Answer (16 Aug 2022, 14:29):
Suma de 3192000 lei, (este necesară pentru finanţarea și executarea contractului din partea antreprenorului în avans, pînă la momentul recepţionării plăţilor de la finanțatorul extern), este o cerință obligatorie de îndeplinit, expusă de către autoritatea contractană în documentația de atribuire publicată, calculată din suma estimată și verificată a lucrărilor, avînd în vedere și art. 70, alin (2) a Legii 131/2015 privind achiziţiile publice.
Date:
15 Aug 2022, 12:13
Question's name:
anuntul de participare
Question:
pct 16.5.5 prevede detinerea a unei sume de min. 3192000 lei si daca venim cu o oferta mai mica decit suma indicata atuci tot 3192000 lei urmeaza sa detinem? In deviz cunoasteti ca antreprenorul ma include si beneficiul de deviz cit si cheltuelile de regie, sunt antreprenori care detin si propriile utilaje, deci insistati ca prin sumele disponibile sa acoperim propriul beneficiu? Cum se raporteaza acasta cerinta la principiul proportionalitatii, ordinei de drept si libera concurenta?
Answer (16 Aug 2022, 14:31):
Suma de 3192000 lei, (este necesară pentru finanţarea și executarea contractului din partea antreprenorului în avans, pînă la momentul recepţionării plăţilor de la finanțatorul extern), este o cerință obligatorie de îndeplinit, expusă de către autoritatea contractană în documentația de atribuire publicată, calculată din suma estimată și verificată a lucrărilor, avînd în vedere și art. 70, alin (2) a Legii 131/2015 privind achiziţiile publice. Cheltuielile de regie și beneficiul de deviz, la obiectele finanțate de la bugetul de stat sunt limitate și se calculează conform metologiei expuse în documentele normative, CP L01.03-2012 și CP L 01.05.-2012. În cazul cînd ofertantul va prezenta aceste valori anormal de scăzute, în comparație cu cele reglamentate, autoritatea contractantă, va solicita documente justificative în vederea verificării valorilor prezentate în ofertă.
Date:
16 Aug 2022, 14:39
Question's name:
ANUNT DE PARTICIPARE
Question:
REPETAM INTREBAREA: In caz ca venim cu o oferta sub pretul estimativ de 3192000 lei de ce suma trebue sa dispunem egala cu suma ofertei sau egala cu 3192000 lei. Raspundeti va rugam concret la subiect.
Answer (19 Aug 2022, 09:49):
Suma de 3192000 lei, (necesară pentru finanţarea și executarea contractului din partea antreprenorului în avans), este o cerință obligatorie de îndeplinit, expusă de către autoritatea contractană în documentația de atribuire publicată, calculată din suma estimată și verificată a lucrărilor, avînd în vedere și art. 70, alin (2) a Legii 131/2015 privind achiziţiile publice. În cazul cînd operatorul economic va prezenta o altă sumă, diferită de cea calculată și solicitată de autoritatea contractantă, grupul de lucru pentru achiziții publice va examina, evalua şi compara oferta prezentată conform art. 69 a Legii 131/2015 privind achiziţiile publice și Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări aprobat prin HG 638/2020.
Date:
16 Aug 2022, 14:44
Question's name:
anuntul de participare
Question:
Articolul 7. Principiile de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice Reglementarea relaţiilor privind achiziţiile publice se efectuează în baza următoarelor principii: a) utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante; b) transparenţa achiziţiilor publice; c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice; d) protecţia mediului şi promovarea unei dezvoltări durabile prin intermediul achiziţiilor publice; e) menţinerea ordinii publice, bunelor moravuri şi siguranţei publice, ocrotirea sănătăţii, protejarea vieţii oamenilor, florei şi faunei; f) liberalizarea şi extinderea comerţului internaţional; g) libera circulaţie a mărfurilor, libertatea de stabilire şi de prestare a serviciilor; h) tratament egal, imparţialitate, nediscriminare în privinţa tuturor ofertanţilor şi operatorilor economici; i) proporţionalitate; j) recunoaştere reciprocă; k) asumarea răspunderii în cadrul procedurilor de achiziţie publică.
Answer (19 Aug 2022, 09:50):
Aparatul Președintelui raionului, în calitate de autoritate ale administraţiei publice locale de nivelul al doilea activează în baza Legii Nr. 436/2006 privind administrația publică locală, pentru promovarea intereselor şi soluţionarea problemelor populaţiei unităţii administrativ-teritoriale respective. În calitate de autoritate contractană se conduce strict de Legea 131/2015 privind achizițiile publie și regulamentele și normative în vigoare din domeniul achizițiilor publice și pentru asigurarea gestionarii resurselor bugetare și administrarea patrimoniului public, în conformitate cu principiile bunei guvernări, de Legea Nr. 181/2014 finanțelor publice și responsabilității bugetar-fiscale.
Date:
16 Aug 2022, 14:45
Question's name:
anuntul
Question:
Articolul 15. Atribuţiile grupului de lucru e) asigură participarea largă a operatorilor economici la procedurile de achiziţie publică;
Answer (19 Aug 2022, 09:50):
Aparatul Președintelui raionului, în calitate de autoritate contractană, la organizarea și desfășurarea procedurilor de achiziție publică, se conduce strict de Legea 131/2015 privind achizițiile publie, regulamentele (Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achiziţiilor publice, aprobat prin HG Nr. 10 din 20.01.2021) și normativele în vigoare din domeniul achizițiilor publice.
Date:
19 Aug 2022, 11:35
Question's name:
CAITUL DE SARCINI
Question:
15 444456677 Capac cu rama din plastic buc 3,00 BUC. Precizati sarcina de lucru a capacului sau clasa?
Answer (22 Aug 2022, 09:06):
Capac cu rama din plastic clasa A-15, rezistență minim 15kN, ø760, certificat/standard europen EN124.
Date:
19 Aug 2022, 11:41
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Teava pexal urmeaza a fi obligatoriu de la producatorul indicat -AustroPur double?
Answer (22 Aug 2022, 09:07):
Teavă PEXAl AustroPur double sau echivalentul, cu caracteristici/parametri tehnici de exploatare similare, prezentînd pentru confirmare dosarul tehnic al produsului de la producător.
Date:
19 Aug 2022, 11:43
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
intrun sir de pozitii indicati cod producator exemplu -116SHT505050 este o cerere obligatorie sa venim cau acest producator?
Answer (22 Aug 2022, 09:07):
Reieșind din importanța obiectului și cerințele tehnice de exploatare, asigurarea maximă a calității și un termen durabil de exploatare, sa indicat codul producătorului. Operatorii economici pot prezenta în ofertă produse de la un alt producător, care are specificaţiile tehnice echivalente cu cele solicitate, prezentînd pentru confirmare dosarul tehnic al produsului de la producător.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.