+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 12.08.2022 13:59
to 13.08.2022 15:00
2
Bidding period
with 13.08.2022 15:00
to 26.08.2022 08:30
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 416 000 MDL
Period of clarifications: 12 Aug 2022, 13:59 - 13 Aug 2022, 15:00
Submission of proposals: 13 Aug 2022, 15:00 - 26 Aug 2022, 8:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Piese de schimb pentru autobuze
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
The contact person
Full name
I.M. Parcul Urban de Autobuze
Contact phone
022837349
Fax
---
Purchase data
Date created
12 Aug 2022, 13:59
Date modified
12 Aug 2022, 16:35
Achizitii.md ID
21061532
CPV
34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunț de participare - semnat (2).pdf anunț de participare - semnat (2).pdf
Bidding Documents
ANUNȚ DE PARTICIPARE
12.08.22 14:11
Lot №1 Piese de schimb pentru autobuze
Date:
12 Aug 2022, 16:35
Question's name:
ANEXELE 3-7 DIN RUBRICA 8 DOCUMENTATIE NU ESTE CONFORMA LEGISLATIEI. ROG SA REVERIFICATI LEGISLATIA
Question:
ANEXELE 3-7 DIN RUBRICA 8 DOCUMENTATIE NU ESTE CONFORMA LEGISLATIEI. ROG SA REVERIFICATI LEGISLATIA
Answer (12 Aug 2022, 16:46):
Buna ziua, anexele la Documentația standard Anexa nr. 7 CERERE DE PARTICIPARE, Anexa nr. 8 DECLARAŢIE privind valabilitatea ofertei, Anexa nr. 4 CHESTIONAR PENTRU PRESTATOR/FURNIZOR (Date despre Prestator/Furnizor), Anexa nr.3 Date despre operatorul economic , Formularul ofertei - sunt corecte. Entitatea contractantă poate utiliza ca suport anexele din Documentațiile standard pentru realizarea achizițiilor publice, aprobate de către Ministerul Finanțelor. Entitatea contractantă poate modifica anexele din Documentațiile standard pentru realizarea achizițiilor publice sectoriale în dependență de complexitatea procedurii de atribuire și de necesitățile entității.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".