1
Enquiry period
with 10.08.2022 16:53
to 22.08.2022 09:00
2
Bidding period
with 22.08.2022 09:00
to 26.08.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 960 695,41 MDL
Period of clarifications: 10 Aug 2022, 16:53 - 22 Aug 2022, 9:00
Submission of proposals: 22 Aug 2022, 9:00 - 26 Aug 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație capitală a acoperișului la sediul Inspectoratului General al Poliției
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Victoria Lupan
Contact phone
022868265
Purchase data
Date created
10 Aug 2022, 16:53
Date modified
12 Aug 2022, 16:46
Achizitii.md ID
21061413
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
10.08.22 16:53
documentația standard.docx
Bidding Documents
-
10.08.22 16:53
duae.doc
Bidding Documents
-
10.08.22 16:53
formularul f5.docx
Bidding Documents
-
12.08.22 16:46
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
-
12.08.22 16:46
Date:
11 Aug 2022, 20:13
Question's name:
Corectari caiet de sarcini.
Question:
Buna ziua. în caietul de sarcini, pentru lucrările de învelitorii, la pozițiile 20 și 23 ați folosit simbolurile de resurse CE13A2 și CE13D2. Tinem să vă informăm că simbolurile de resurse folosite sunt incorecte. Simbolurile care trebuiau sa fie incluse corect sunt: RpCI34A pentru fiecare strat în parte(stratul inferior și stratul superior). Rugam să corectați caietul de sarci
Answer (12 Aug 2022, 13:39):
Modificări in caietul de sarcini nu poate fi, documentația de deviz a fost verificata si corespunde cerințelor CP L. 01.01-2012
Date:
12 Aug 2022, 09:33
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Bună ziua. Vă rugăm să atașați caietul de sarcini Desfășurat, pentru a înțelege corect cum a fost aplicte resursele din poziția Nr.2.
Answer (12 Aug 2022, 13:40):
Modificări in cadrul poziție date nu sunt prevăzute. Se aplică integral cum este in baza normativă.
Date:
12 Aug 2022, 15:53
Question's name:
Caiet de sarcini!
Question:
Stimată autoritate, vă menționăm că conform alin. 2, art.35, al Legii 131 din 03.07.2015 ”Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată…”, la fel în conformitate cu art. 37 alin 1, care relatează “Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite” precum și alin. 2 și îndeosebi alin.9 al aseiași legi “Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici“, și în baza HG 638 din 26.08.2020 art. 24 “Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției” solicităm, prezentarea Caietului de sarcini desfășurat cu descrierea completă a resurselor aplicate.
Answer (12 Aug 2022, 16:47):
A fost încărcat Formularul F5 desfășurat cu resursele aplicate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.