1
Enquiry period
with 08.08.2022 15:44
to 18.08.2022 16:00
2
Bidding period
with 18.08.2022 16:00
to 25.08.2022 09:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 420 000 MDL
Period of clarifications: 8 Aug 2022, 15:44 - 18 Aug 2022, 16:00
Submission of proposals: 18 Aug 2022, 16:00 - 25 Aug 2022, 9:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reînoirea subscripției (suport) pentru produsele IBM Informix
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
The contact person
Full name
Balîca Evgheni
Contact phone
067381138
Purchase data
Date created
8 Aug 2022, 15:23
Date modified
9 Aug 2022, 14:26
Estimated value (without VAT)
420 000 MDL
Achizitii.md ID
21061264
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Contract period
29 Aug 2022 15:42 - 31 Dec 2022 15:42
List of positions
1)
Title
Reînnoirii subscripției (suport) pentru produsele IBM Informix enterprise edition CPU CPV: 48600000-4 - Database and operating software package
Quantity: 200.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Reînnoirii subscripției (suport) pentru produsele IBM Informix client SDK CPV: 48600000-4 - Database and operating software package
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
documentația standard ibm informix.docx
Bidding Documents
-
8.08.22 15:44
duae ibm informix.doc
Bidding Documents
-
8.08.22 15:44

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Normalized price: 419 113 MDL
Status: Winner
Reason: Operatorului economic întrunește cerințele de calificare, iar oferta tehnică corespunde specificațiilor tehnice solicitate și oferă prețul cel mai scăzut, astfel a fost acceptată de către Grupul de lucru și desemnată câștigătoare a procedurii în cauză
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

S&T Mold

Normalized price: 427 481 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 455 297,95 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Reînoirea subscripției (suport) pentru produsele IBM Informix
Date:
9 Aug 2022, 09:30
Question's name:
13. Теrmеnul de Valabilitate a contractuluil рana 31.12.2021
Question:
Buna ziua. În invitația la licitație, paragraful 13, este indicată perioada de valabilitate a contractului (13. Теrmеnul de Valabilitate a contractuluil рana 31.12.2021). Presupunem că aceasta este o eroare mecanică.
Answer (9 Aug 2022, 14:24):
Buna ziua. Vă mulțumim pentru interesul provocat față de procedura în cauză și de întrebarea acordată. Astfel, ce ține de tеrmеnul de valabilitate a contractuluil, рîna la 31.12.2021, într-adevăr a fost comisă o eroare mecanică, iar în sensul înlăturării acesteia, Anunțul de participare va fi rectificat.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications