1
Enquiry period
with 29.07.2022 16:35
to 09.08.2022 09:00
2
Bidding period
with 09.08.2022 09:00
to 22.08.2022 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 232 500 MDL
Period of clarifications: 29 Jul 2022, 16:35 - 9 Aug 2022, 9:00
Submission of proposals: 9 Aug 2022, 9:00 - 22 Aug 2022, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Echipament informational (Unitatea Primiri Urgente)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
29 Jul 2022, 16:35
Date modified
5 Aug 2022, 10:23
Achizitii.md ID
21060885
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
4.declaratie (24.11.2020).doc
Bidding Documents
-
29.07.22 16:35
3. duae (26.11.2020).doc
Bidding Documents
-
29.07.22 16:35
1.anunt de participare echipamente tic.pdf 1.anunt de participare echipamente tic.pdf
Bidding Documents
-
5.08.22 10:23
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
5.08.22 10:23
6.Tehnica de calcul
Date:
5 Aug 2022, 08:45
Question's name:
Lot 6.2 - Server , buget mic
Question:
Buna ziua Stimate AC , va rugam sa verificati si sa actualizati specificatia tehnica pentru lotul 6.2 , avind in vedere ca solicitati memorie operativa DDR3 care nu se foloseste de mai mult de 5 ani si de asemenea sa majorati valoarea estimativa deoarece nu corespunde specificatiei solicitate.
Answer (5 Aug 2022, 10:35):
Buna ziua, au fost operate modificari in caietul de sarcini. Referitor la valoarea estimata, va aducem la cunostinta ca pe parcursul derularii procedurii de achizitie nu este posibil de modificat suma estimata a loturilor.
Date:
5 Aug 2022, 11:14
Question's name:
Servicii|e de garantie se vоr efectua in maximum 24 оrе din mоmепtul solicitarii
Question:
Va rugam sa explicati ce servicii de garantii trebuie efectuate timp de 24 de ore ? Presupune si reparatia si schimbarea produsului timp de 24 de ore? Pentru care loturi se refera acesta solicitare ? De ce acesta Nota este inclusa in criteriile de eligibilitate si cum va fi verificat acest criteriu de Autoritatea Contractanta la etapa de evaluare ?
Answer (5 Aug 2022, 13:21):
Serviciile de garantie se refera la toate echipamentele TIC incluse in procedura de achzitie. Furnizorul de bunuri trebuie sa garanteze repararea echipamentului defectat sau schimbarea lor timp de 24 ore de la solicitare. Nota din pct.16 Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație), a anutului de participare, nu este un crtieriu de evaluare ci este o nota informativa.
Date:
5 Aug 2022, 12:46
Question's name:
Lot 6 - Server Răspuns (5 aug 2022, 10:35):
Question:
De ce nu indicati clar in caietul de sarcini tipul memoriei DDR4 pentru a nu lasa loc de interpretare ? La fel si la procesor : min 1 x 10 . 10 Core ? 10 MB ? Va rugam sa indicati clar si deplin parametri solicitati.
Answer (5 Aug 2022, 13:25):
Tipul memoriei si procesorul nu este un parametru obligatoriu. Este evaluata functionalitatea lui, deci volumul memoriei si productivitatea procesorului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.