1
Enquiry period
with 29.07.2022 08:38
to 17.08.2022 09:10
2
Bidding period
with 17.08.2022 09:10
to 14.09.2022 09:10
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 24 068,87 MDL
Period of clarifications: 29 Jul 2022, 8:38 - 17 Aug 2022, 9:10
Submission of proposals: 17 Aug 2022, 9:10 - 14 Sep 2022, 9:10
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lotul nr.1 Ac pentru punctie lombara 18 G
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
28 Jul 2022, 16:07
Date modified
12 Aug 2022, 17:09
Estimated value (without VAT)
24 068,87 MDL
Achizitii.md ID
21060804
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Contract period
1 Jan 2023 02:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Lotul nr.1 Ac pentru punctie lombara 18 G CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 2768.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
29.07.22 08:38
declaratie.docx
Bidding Documents
-
29.07.22 08:38
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
29.07.22 08:38
lista de distribuție consumabile medicale 11.08.2022.xlsx
Bidding Documents
-
11.08.22 16:29
model contract - achizi_ionarea consumabile medicale 2023 11.08.2022.doc
Bidding Documents
-
11.08.22 16:29
formularele specificațiilor tehnice și de preț 12.08.2022.xlsx
Bidding Documents
-
12.08.22 17:09
declaratie cu privire la inregistrare la amdm (2).docx
Bidding Documents
-
12.08.22 17:09

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Lismedfarm

Normalized price: 12 732,80 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

ICS "Farmina" SRL

Normalized price: 21 501,82 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SOGNO

Normalized price: 25 604 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lotul nr.1 Ac pentru punctie lombara 18 G
Date:
5 Aug 2022, 17:16
Question's name:
Contract
Question:
Bună Ziua, Pentru a avea parte de o colaborare de succes pe parcursul anului 2023, vă rugăm să efectuați următoarele modificări din contract, care creează impedimente și cheltuieli adiționale nejustificate pentru livrarea bunurilor. Punctul 2.2: Documentația de însoțire a Bunurilor include: - Certificatele de calitate indicate în Specificații - Instrucțiunea de utilizare în limba de stat sau altă limbă de circulație internațională (Engleză/Rusă) – la livrare Astfel, în cazul livrării bunurilor pe contract ca de exemplu: mănuși, seringi, vată etc, bunuri a căror instrucțiune de utilizare este indicată pe ambalaj sau în unele cazuri nu este necesară, atașarea adițională a acestor instrucțiuni sau certificate vor face anevoioasă livrarea bunurilor și va genera cheltuieli adiționale agenților economici și resurse nejustificabile pentru tipărirea acestora. Solicităm modificarea punctelor din contract stipulate mai sus cu indicarea că vor fi prezentate la solicitare după caz sau în cazul în care instrucțiunea lipsește pe ambalaj.
Answer (8 Aug 2022, 15:35):
Bună ziua. Va fi modificat pct.2.2. din contract. Vă mulțumim
Lotul nr.1 Ac pentru punctie lombara 18 G
Date:
5 Aug 2022, 17:16
Question's name:
Contract
Question:
Bună Ziua, Pentru a evita surplusul de bunuri comandate și nelivrate sau obligațiunea vânzătorului de a aduce cantități de bunuri suplimentare, vă rugăm să faceți următoarele modificări în contract. Punctul 2.3: Reducerea sau majorarea cantității bunurilor care urmează să fie livrate să fie cu acordul Vănzătorului.
Answer (8 Aug 2022, 11:35):
Bună ziua.Conformul modelului de contract anexat la HG 1128/2016 pct 2.3 prevede că Beneficiarul poate solicita o majorare sau o reducere argumentată a cantităţii Bunurilor cu 15% faţă de cea contractată iniţial, informînd despre aceasta Vînzătorul și Centrul cu 10 zile înainte de livrare. Astfel, pct 2.3 din contract reprezintă un drept al beneficiarului și nu obligațiunea vânzătorului, deci decade necesitatea includerii acordului vânzătorului la pct-ul dat.
Lotul nr.1 Ac pentru punctie lombara 18 G
Date:
5 Aug 2022, 17:18
Question's name:
Termen de valabilitate restant
Question:
Bună Ziua, Luând în considerație faptul că bunurile date vor fi livrate pe parcursul anului 2023 și vor fi utilizate în același an, rugăm să schimbați termenul de valabilitate restant din cel puțin 80% la momentul livrării în cel puțin 60% pentru dispozitivele medicale cu termen de valabilitate de 2 ani și mai mult și de cel puțin 80% pentru dispozitivele medicale cu termen de valabilitate mai mic de 2 ani. Astfel Vânzătorii vor putea oferi produse la un preț mai mic, deoarece cantitățile mici de marfă au cheltuieli de transport mai mari per unitate.
Answer (10 Aug 2022, 15:10):
Bună ziua. Vor fi operate modificări în anunțul de participare și modelul de contract privind termenul de valabilitate a produselor.
Lotul nr.1 Ac pentru punctie lombara 18 G
Date:
5 Aug 2022, 17:19
Question's name:
Contract
Question:
Bună Ziua, Pentru a avea parte de o colaborare de succes pe parcursul anului 2023, vă rugăm să efectuați următoarele modificări din contract, care creează impedimente și cheltuieli adiționale nejustificate pentru livrarea bunurilor. Punctul 2.2: Documentația de însoțire a Bunurilor include: - Certificatele de calitate indicate în Specificații - Instrucțiunea de utilizare în limba de stat sau altă limbă de circulație internațională (Engleză/Rusă) – la livrare Astfel, în cazul livrării bunurilor pe contract ca de exemplu: mănuși, seringi, vată etc, bunuri a căror instrucțiune de utilizare este indicată pe ambalaj sau în unele cazuri nu este necesară, atașarea adițională a acestor instrucțiuni sau certificate vor face anevoioasă livrarea bunurilor și va genera cheltuieli adiționale agenților economici și resurse nejustificabile pentru tipărirea acestora. Solicităm modificarea punctelor din contract stipulate mai sus cu indicarea că vor fi prezentate la solicitare după caz sau în cazul în care instrucțiunea lipsește pe ambalaj.
Answer (8 Aug 2022, 15:36):
Bună ziua. Va fi modificat pct.2.2. din contract. Vă mulțumim
Lotul nr.1 Ac pentru punctie lombara 18 G
Date:
7 Aug 2022, 19:28
Question's name:
Bariere pentru libera concurență
Question:
Impunerea cerinței ca la data deschiderii să fie înregistrate produsele ofertate în Registrul dispozitivelor medicale este o barieră a liberei concurențe. În cazul în care un operator reușește să găsească un furnizor în ultimile zile de depunere a ofertei, timp pentru înregistrare nu-i mai rămîne. Vă rugăm să rețineți, acea ofertă poate fi cu mult mai avantajoasă economic, doar că din cauza unor astfel de limitări - plata va fi mai mare într-un final, fiind acceptate doar produse înregistrate. Mai mult decît atît, dacă accesați Registul programărilor, luna august nu mai sunt locuri disponibile. Plus că mai durează cîteva săptămîni pînă este procesat dosarul pentru includerea produselor în Registru. Chiar dacă se făcea programarea la AMED la data anunțării prezentei proceduri de achiziție, la data deschiderii produsele nu vor fi înregistrate, o spunem în cunoștință de cauză. Astfel, în cazul în care CAPCS dorește să asigure doar livrarea produselor înregistrate, drept măsură sau cerință poate fi neeaceptatea facturilor fiscale după livrarea produselor, dacă în acestea nu sunt reflectate numărul înregistrării în Registul dispozitivelor medicale, sau un act la factură care să reflectea această informație. Reiterăm, prin impunerea acestei cerințe la deschiderea ofertelor, în loc să progresăm, mergem în regresie, creînduse impedimente pentru operatorii care ar putea depune oferte avantajoase, dar care nu mai pot aplica din motiv că a găsit acel furnizor cu cîteva zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Vă rugăm să excludeți această cerință. PS. Prezenta clarificare se referă la toate pozițiile din cadrul prezentei proceduri de achiziție.
Answer (10 Aug 2022, 15:25):
Buna ziua. Vor fi operate modificări la pct 16.10 din anunțul de participare și în specificațiile tehnice în parte ce ține de înregistrarea DM În Registrul Dispozitivelor Medicale.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications