1
Enquiry period
with 28.07.2022 12:18
to 02.08.2022 15:00
2
Bidding period
with 02.08.2022 15:00
to 05.08.2022 15:00
3
Auction
08.08.2022 15:37
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 190 000 MDL
Period of clarifications: 28 Jul 2022, 12:18 - 2 Aug 2022, 15:00
Submission of proposals: 2 Aug 2022, 15:00 - 5 Aug 2022, 15:00
Auction start date: 8 Aug 2022, 15:37

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lotul 3
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Sorocean
Contact phone
022241240
Purchase data
Date created
28 Jul 2022, 12:01
Date modified
1 Aug 2022, 12:28
Estimated value (without VAT)
190 000 MDL
The minimum downward of the price
1 900 MDL
Achizitii.md ID
21060762
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Contract period
8 Aug 2022 12:07 - 30 Dec 2022 12:14
List of positions
1)
Title
Laptop (P1) (Brand Name International) CPU: min 6 cores, frecvenţa de bază min 2.9 GHz, min 12MB cache Memorie: min 16GB DDR4, suport până la min 64GB Stocare: min 1x256GB PCIe NVMe cu suport pentru upgrade ulterior 1x256 GB în RAID Level 1, SD Card Reader Porturi: Native RJ45, min lx Thunderbolt, min 2x USB 3.x Type-A, HDMI, Audio Combo port Ecran: min 15.6", IPS, Native min FHD (1920x1080), Brightness min 350 nits, Color Gamut 100% sRGB Conexiune: Gigabit Ethernet, min WiFi 6 (.AX), BT v.5.2 Camera web: min 720P Audio: Speakers, Dual Microphone Tastieră: Eng Rus, Backlit and spill-resistant Touchpad: multi-touch touchpad Cartelă grafică: integrată Securitate: TPM, Fingerprint Module Garanţie: completă pe 3 ani pentru set (garanție oficială cu confirmare pe site-ul producătorului), fără păstrarea ambalajului Livrarea va fi efectuată la USM (Universitatea de Stat din Moldova) CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 2.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Calculator (P1) PC (Brand Name International) Calculator de tip "Micro/Mini/Tiny + Monitor", asamblată și vîndută ca set, același brand pentru PC, monitor, tastieră, mouse (cerințe minime) CPU: min 6 cores, frecventa de bază min 3.0GHz, min 18MB cache , procesor grafic (proprietățile minime echivalente cu UHD Graphics) RAM: min 16GB DDR5 (support min 64GB) MB: suport CPU graphics, min 2xSODIMM slot, min 2xM.2 slots pentru SSD cu suport RAID 0/1, integrat Gigabit Ethernet 1x RJ45, min Wi- Fi 6 ax dual-band 2x2 (minim), min Bluetooth 5, min 2x USB Type-C (min 1x USB 3.2 Gen 2x2), min 1x HDMI, 1x DP, min 4xUSB 3.2 Type-A (min 2x USB 3.2 Gen2). Storage: min 1x256 GB SSD PCIe NVMe Cartelă grafică: min 4GB GDDR6 PSU: min 89% eficiență, internal sau external Monitor: min. 24", Aspect ratio 16:9, IPS, rezoluție nativă 1920 x 1080 la 60Hz, unghi de vizualizare 178° vertical / 178° horizontal, antiglare (minim); brightness min 300 nits; sRGB min 99% / NTSC min 72%; IR Webcam min. 2MP; Difuzor stereo min. 2x 2W; Microfon cu funcție de anulare a zgomotului; Suport pentru monitor cu funcție de reglare a înălțimii (min. 0-130 mm). Tastieră: standard, wireless (En/Rus; factory engraved symbols); Mouse: Wireless Accesorii: Suport VESA sau echivalent pentru instalarea unui computer pe partea din spate a monitorului Garanție: completă pe 3 ani pentru set (garanție oficială cu confirmare pe site-ul producătorului), fără sigilarea blocului de sistem (pentru upgrade ulterior conform achizițiilor), fără păstrarea ambalajului Livrarea va fi efectuată la USM (Universitatea de Stat din Moldova) CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 5.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
-
28.07.22 12:18
ds_bunuri_connect.docx
Bidding Documents
-
28.07.22 12:18
caiet sarcini_connect iii.docx
Bidding Documents
-
28.07.22 12:18
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-
28.07.22 12:18

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

,,Fors-Computer” SRL

Normalized price: 229 630,45 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications