1
Enquiry period
with 26.07.2022 17:07
to 20.08.2022 14:55
2
Bidding period
with 20.08.2022 14:55
to 20.09.2022 14:55
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 8 943 722,59 MDL
Period of clarifications: 26 Jul 2022, 17:07 - 20 Aug 2022, 14:55
Submission of proposals: 20 Aug 2022, 14:55 - 20 Sep 2022, 14:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziţionarea centralizată a instrumentarului medical (chirugical) conform necesităţilor instituţiilor medico-sanitare publice (IMSP) pentru anul 2023
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
26 Jul 2022, 17:07
Date modified
18 Aug 2022, 14:55
Achizitii.md ID
21060647
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Date:
27 Jul 2022, 13:13
Question's name:
MOSTRE
Question:
Se solicita prezentarea mostrelor în termen de 5 zile de la solicitare. Solicitam sa specificati daca se va cere doar cateva modele pentru a se putea convinge de calitatea instrumentelor ofertate sau se va cere mostre pentru fiecare model (lot) ofertat. Anterior se cerea mostre pentru fiecare lot separat ceea ce nu are nici o logica si limiteaza dreptul de a participa a agentului economic. Daca agentul economic participa cu 200 loturi, nu este real de a livra mostre pentru toate 200 loturi. Este suficient catalogul si cateva mostre pentru a verifica calitatea instrumentelor propuse. Solicitam clarificari. Multumim
Answer (28 Jul 2022, 13:20):
Solicitarea mostrelor este un drept al autorității contractante. Mostrele vor fi prezentate la SOLICITARE pentru a confirma corespunderea cu specificațiile tehnice solicitate, și vor fi parte a dosarului pe parcursul valabilității contractelor. Grupul de lucru va decide la ce lot va fi nevoie de prezentat mostre.
Date:
1 Aug 2022, 22:55
Question's name:
MOSTRE
Question:
Rugam sa extindeti perioada de prezentare a mostrelor. Este imposibil de adus in 5 zile in conditiile actuale ...
Answer (4 Aug 2022, 12:18):
Bună ziua. Se va modifica prezentarea mostrelor din 5 zile în 10 zile lucrătoare.
Date:
3 Aug 2022, 11:04
Question's name:
Mostre
Question:
Stimata autoritate contractatnta. Va rugam sa fiti realisti. Daca scopul Dvs este intradevar de a procura echipamente la pretul cel mai bun care corespund cerintelor tehnice, nu puneti o perioada atat de mica pentru prezentarea mostrelor. Apelati la orice serviciu de curierat si o sa vedeti cat tipm va da pentru livrare. Dvs doar nu va inchipuiti ca agentii economici tin in stoc toate dispozitivele cu care merg in lictaii si le livreaza imediat ce le solicitati. Este necesar un termen de minim 10 zile pentru mostre. Dvs stiti foarte bne realitatile... stiti cum va suna agentii economici si va roaga sa le mai dati cateva zile suplimentare ca sa reuseasca sa va aduca mostra ... Pentru ce mentineti aceasta cerita cu 5 zile? Va rugam sa extndeti la 10 zile termenul de prezentare a mostrei.
Answer (4 Aug 2022, 12:19):
Bună ziua. Se va modifica prezentarea mostrelor din 5 zile în 10 zile lucrătoare.
Date:
3 Aug 2022, 11:12
Question's name:
Garantia 2%
Question:
Rugam sa micsorati valoarea garantiei la 1%asa cum era anterior.
Answer (3 Aug 2022, 11:14):
Conform ordinului intern al CAPCS, suma alocată pentru această procedură nu depășește pragul stabilit pentru ca valoarea garanției de ofertă să fie indicată 1%.
Date:
8 Aug 2022, 17:09
Question's name:
Cantitățile publicate
Question:
Stimati colegi. Dată fiind experiența anului trecut, atunci când majoritatea spitalelor raionale a refuzat semnarea contractelor invocând lipsa resurselor financiare, chiar și după anunțarea rezultatelor, rugăm să confirmați cantitățile publicate pentru a putea participa cu oferte de preț raportate la cantitățile respective. Solicităm reconfirmarea D-stra că vor fi semnate contractele conform scrisorii de înștiințare a rezultatelor și a listei de distribuție. Dacă o astfel de reconfirmare a cantităților nu este posibilă pentru întreaga listă, rugăm cel puțin ca pentru următoarele loturi specifice, Beneficiarii finali să reconfirme cantitățile anunțate și disponibilitatea fermă de a nu refuza oferta câștigătoare după anunțarea rezultatelor: Lot 66 (ANP -2 buc, S.Clinic Bălți-10, SCTO-4, SIS-2); Lot 72 (SR Florești -20, I.Oncologic - 32, IMC-8, SIS-1); Lot 74 (S.Clinic Bălți-100, SR Ungheni -20, SIS-2); Lot 75 și 76 (S.Clinic Bălți-câte 100 buc., SIS - câte 2). Deși se solicită acelaș portac de lungimi diferite, estimarea de preț diferă considerabil - lotul 75 - estimat la 781,21 lei, iar lotul 76 - 3893,38 lei, fiind destinate chirurgiei vasculare, considerăm că s-a produs o subestimare a lotului 75. Lot 77 și 78 (SIS - câte 2 buc); Lot 92 (SR Florești - 1 buc); Lot 94 (SR Florești - 5 buc); Lot 95 (SR Ceadîr-Lunga - 1 buc); Lot 124 (S.Clinic Bălți-50, SIS -2); Lot 202 (IMC-21, SCTO-10, SR Ceadîr-Lunga-5, SR Drochia-3, SR Ialoveni-3). Mulțumim.
Answer (15 Aug 2022, 12:50):
Bună ziua. Conform pct.19 din Hotărârea de Guvern nr.56/2021 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de organizare și funcționare a autorităților centrale de achiziții, în vederea desfășurării activităților de organizare a procedurilor de atribuire centralizate, autoritatea centrală de achiziție solicită autorităților contractante (beneficiarilor) transmiterea informației privind necesitățile de bunuri, lucrări și servicii achiziționate centralizat, precum și oricare alte date și informații necesare în legătură cu acestea, iar autoritățile contractante au obligația de a transmite datele și informațiile solicitate în termen de 30 de zile de la primirea solicitării, iar conform pct. 20 din aceeași hotărâre, autoritățile contractante (beneficiarii) sunt responsabile pentru corectitudinea datelor cu privire la necesități, transmise potrivit pct. 19. Au fost verificate încă o dată listele cu necesar și nu s-au depistat vreo eroare. Paralel s-a luat legătura telefonică cu beneficiarii și au confirmat încă o dată necesarul la loturile unde într-adevăr cantitatea necesară se evidențiază. Totodată ținând cont că pentru anul 2022 nu a fost demarată procedură de achiziție și multe dintre instrumentele actuale din instituții trebuie schimbate, apare necesitatea indicată în procedura actuală de achiziție. Vă mulțumim.
Date:
9 Aug 2022, 09:56
Question's name:
Lot 11 Port ac Hegar Mayo
Question:
Buna ziua, la pozitia Port ac Hegar Mayo, strat de diamant, este indicata lungimea 224 cm, va rugam sa corectati lungimea
Answer (18 Aug 2022, 14:38):
Buna ziua. Se vor corecta din 224 cm în 20-22 cm, conform necesității beneficiarului final. Vă mulțumim
Date:
9 Aug 2022, 10:26
Question's name:
Lot 15 Spatula dreapta
Question:
Va rugam sa clarificati specificatia: trebuie sa fie un capat drept si altul curbat? indicati lungimea totala a instrumentului. Va rugam sa indicati autorul
Answer (18 Aug 2022, 14:45):
Buna ziua. În urma analizei specificației tehnice s-au constatat omisiuni, prezența cărora permit interpretări din partea tuturor participanților procedurii de achiziție. Din acest motiv, grupul de lucru va anula lotul nr.15, cu informarea beneficiarilor finali.
Date:
9 Aug 2022, 10:28
Question's name:
Lot 16 Pensa tampon auricular
Question:
Va rugam sa indicati autorul
Answer (18 Aug 2022, 14:45):
Buna ziua. În urma analizei specificației tehnice s-au constatat omisiuni, prezența cărora permit interpretări din partea tuturor participanților procedurii de achiziție. Din acest motiv, grupul de lucru va anula lotul nr.16, cu informarea beneficiarilor finali.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.