+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 26.07.2022 14:44
to 01.08.2022 10:00
2
Bidding period
with 01.08.2022 10:00
to 04.08.2022 10:00
3
Auction
with 05.08.2022 14:00
to 05.08.2022 15:23
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 597 897 MDL
Period of clarifications: 26 Jul 2022, 14:44 - 1 Aug 2022, 10:00
Submission of proposals: 1 Aug 2022, 10:00 - 4 Aug 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Prosoape de hârtie, Servețele din hârtie;
Hârtie de WC;
Pungi de gunoi, Saci menajeri, Mănuși din cauciuc, Mănuși de lucru din material gumate;
Lavete,
Mături din malai, Mături de ogradă.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Braga Angela Chirița
Contact phone
022499661
Fax
---
Purchase data
Date created
26 Jul 2022, 14:44
Date modified
26 Jul 2022, 14:44
Achizitii.md ID
21060621
CPV
33700000-7 - Produse de îngrijire personală
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.semnat anunț de participare.semnat
Bidding Documents
-anunț de participare
26.07.22 14:44
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
- DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
26.07.22 14:44
duae (6).doc
Bidding Documents
-FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
26.07.22 14:44
documentația standard.docx
Bidding Documents
-documentația standard
26.07.22 14:44
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".