+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 25.07.2022 16:27
to 04.08.2022 12:00
2
Bidding period
with 04.08.2022 12:00
to 15.08.2022 12:00
5 days left
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 62 080 MDL
Period of clarifications: 25 Jul 2022, 16:27 - 4 Aug 2022, 12:00
Submission of proposals: 4 Aug 2022, 12:00 - 15 Aug 2022, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe
Privind Achiziționarea CALCULATOARE ȘI IMPRIMANTE din proect «de susținere a Regiunii de Dezvoltare Găgăuzia ca răspuns la situații de criză este finanțat de Ministerul Federal German pentru Cooperare Economică și Dezvoltare (BMZ) prin intermediul proiectului „Modernizarea Serviciilor Publice Locale în Republica Moldova” (MSPL). Proiectul MSPL este finanțat de Ministerul German pentru Cooperare Economică și Dezvoltare (BMZ) și implementat de GIZ Moldova în parteneriat cu Ministerul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale al Republicii Moldova.»
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3801, МОЛДОВА, АТО Гагаузия, мун.Комрат, Pobeda, 58, ap.312
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Sibov
Contact phone
+37329822693
Fax
---
Purchase data
Date created
25 Jul 2022, 16:27
Date modified
27 Jul 2022, 12:18
Achizitii.md ID
21060549
CPV
42900000-5 - Различное оборудование общего и специального назначения
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
CALCULATOARE ȘI IMPRIMANTE
Budget: 62080.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".