Public procurement
21060453
Lotul 5. Implementarea Codului administrativ provocări și oportunități
1
Enquiry period
with 22.07.2022 15:54
to 29.07.2022 14:48
to 29.07.2022 14:48
2
Bidding period
with 29.07.2022 14:48
to 02.08.2022 14:48
to 02.08.2022 14:48
3
Auction
03.08.2022 13:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
5 600 MDL
Period of clarifications:
22 Jul 2022, 15:54 - 29 Jul 2022, 14:48
Submission of proposals:
29 Jul 2022, 14:48 - 2 Aug 2022, 14:48
Auction start date:
3 Aug 2022, 13:14
Supplier technical support:
(+373) 79999801
1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Implementarea Codului administrativ provocări și oportunități
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Acumularea cunoștințelor și dezvoltarea abilităților de implementare a Codului administrativ.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Provocările și implementarea prevederilor Codului administrativ în raport cu alte acte normative
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Specialist din cadrul direcției juridice
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
1 participant conform Planului de dezvoltare profesională (I grup). Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2022).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu
contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Implementarea Codului administrativ provocări și oportunități
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Acumularea cunoștințelor și dezvoltarea abilităților de implementare a Codului administrativ.
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Provocările și implementarea prevederilor Codului administrativ în raport cu alte acte normative
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Specialist din cadrul direcției juridice
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
1 participant conform Planului de dezvoltare profesională (I grup). Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2022).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.
6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu
contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;
6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
27 Jul 2022, 14:48
Estimated value (without VAT)
5 600 MDL
The minimum downward of the price
56 MDL
Achizitii.md ID
21060453
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3.
Contract period
22 Aug 2022 03:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
Lotul 5. Implementarea Codului administrativ provocări și oportunități
CPV: 80500000-9 - Training services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
DUAE instruire personalului 2022 semestr2
Technical Specifications
DUAE în format word
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2
Technical Specifications
Documentația Standard în format word
22.07.22 15:54
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Technical Specifications
Anunț de Participare
22.07.22 15:54
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Technical Specifications
Caiet de Sarcini
22.07.22 15:54
DUAE instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Technical Specifications
DUAE în format pdf
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard în format pdf
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard în format pdf actualizat
27.07.22 14:48
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Technical Specifications
Caiet de Sarcini actualizat
27.07.22 14:48
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2
Technical Specifications
Documentația Standard în format word actualizat
27.07.22 14:48
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Academia de Administrare Publica
Normalized price:
4 500 MDL
Status:
Winner
Conform Deciziei Grupului de lucru.
23.08.22 15:36
Reason: Conform Deciziei Grupului de lucru.
Qualification documents
decizia-de-atribuirenr39,1instruireapersonaluluisemestruii2022csemnatsemnat.pdf
ID: 84761ca2-eb91-40b2-9bb5-c384289f2e55
Award Notification
23.08.22 15:36
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
2.08.22 14:26
Opening date:
3.08.22 12:51
Documents of submission
Date of download:
2.08.22 14:26
Opening date:
3.08.22 12:51
Documents of submission
Date of download:
2.08.22 14:39
Opening date:
3.08.22 12:51
Documents of submission
Date of download:
2.08.22 14:27
Opening date:
3.08.22 12:51
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: bab964c3-8e1e-4218-b25a-9fed690965e0
Documents of submission
Date of download:
2.08.22 14:23
Opening date:
3.08.22 12:51
specificația de preț 5.semnat.pdf
specificația de preț 5.semnat.pdf
ID: d63cace1-d685-45c1-bc8e-b1486dab0ad0
Documents of submission
Date of download:
2.08.22 14:39
Opening date:
3.08.22 12:51
Documents of submission
Date of download:
2.08.22 14:23
Opening date:
3.08.22 12:51
chiperi_1.jpg
ID: 1cf3169e-f3ec-476b-92f9-2e913b11a953
Qualification documents
Date of download:
2.08.22 14:39
Opening date:
3.08.22 13:26
nota info cnas.docx
ID: 89efae2a-ce10-4ece-b35b-772a51d9b8de
Qualification documents
Date of download:
2.08.22 14:39
Opening date:
3.08.22 13:26
chiperi_2.jpg
ID: 9ad05369-4992-4977-aa8a-a2711106d501
Qualification documents
Date of download:
2.08.22 14:39
Opening date:
3.08.22 13:26
cv europass chiper natalia.doc
ID: a18b4912-5bc9-4a11-92cc-7b7db3390c0a
Qualification documents
Date of download:
2.08.22 14:39
Opening date:
3.08.22 13:26
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK