1
Enquiry period
with 22.07.2022 15:54
to 29.07.2022 14:48
2
Bidding period
with 29.07.2022 14:48
to 02.08.2022 14:48
3
Auction
03.08.2022 12:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 67 200 MDL
Period of clarifications: 22 Jul 2022, 15:54 - 29 Jul 2022, 14:48
Submission of proposals: 29 Jul 2022, 14:48 - 2 Aug 2022, 14:48
Auction start date: 3 Aug 2022, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Eficientizarea activităţii profesionale

2.Tipul de instruire
Internă

3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
- Aprofundarea cunoștințelor privind prestarea serviciilor publice de calitate.
- Dezvoltarea la participanți a abilităților de analiză și procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative, elaborarea de răspunsuri la petiții și adresări.
- Dezvoltarea abilităţilor de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă.

4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Prestarea serviciilor publice:
- Conceptul de servicii publice;
- Tipologia serviciilor publice și organizarea acestora;
- Managementul calității serviciilor publice: Metode și tehnici utilizate în prestarea serviciilor publice de calitate; Îmbunătățirea calității prestării serviciilor publice; Aspecte privind cadrul normativ și instituțional în vederea prestării serviciilor publice de calitate.
- Metodele moderne de prestare a serviciilor publice, bunele practici naționale și europene, inclusiv prin lărgirea aplicării Tehnologiilor Informaționale în prestarea serviciilor publice.
- Normele, standardele de interacțiune cu clienții.
- Comunicarea cu clienții. Comportamentul cu beneficiarii deserviți.

Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză, procesare a informațiilor, întocmire a rapoartelor, notelor informative. Primirea şi examinarea petiţiilor şi adresărilor cu întocmirea răspunsurilor:
- Dezvoltarea abilităților de analiza şi sinteză.
- Procesarea informațiilor
- Întocmire a rapoartelor
- întocmire a notelor informative
- Primirea şi examinarea petiţiilor şi adresărilor cu întocmirea răspunsurilor.

Gestionarea timpului la locul de muncă:
- Dezvoltarea abilităților de gestionare eficientă a timpului la locul de muncă
- Metode și tehnici de gestionare a timpului
- Mobilizarea în condiții de efort maxim
- Luarea deciziilor rapide cu cele mai optime soluții

5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 24 ore academice de instruire pentru un grup.

6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați cu funcții de conducere/execuție din cadrul CNAS
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
122 participanţi.
6.4 Numărul de grupe
Semestrul II, 2022 – 4 grupe.
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei epidemiologice din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.

6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;

6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activității de instruire;

6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Full name
Scutaru Irina
Contact phone
+37369343838
Purchase data
Date created
Date modified
27 Jul 2022, 14:48
Estimated value (without VAT)
67 200 MDL
The minimum downward of the price
672 MDL
Achizitii.md ID
21060453
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3.
Contract period
22 Aug 2022 03:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
Lotul 1. Eficientizarea activităţii profesionale CPV: 80500000-9 - Training services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE instruire personalului 2022 semestr2
Technical Specifications
DUAE în format word
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2
Technical Specifications
Documentația Standard în format word
22.07.22 15:54
Anunț de participare LP instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Technical Specifications
Anunț de Participare
22.07.22 15:54
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Technical Specifications
Caiet de Sarcini
22.07.22 15:54
DUAE instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Technical Specifications
DUAE în format pdf
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard în format pdf
22.07.22 15:54
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard în format pdf actualizat
27.07.22 14:48
Caiet de sarcini instruire personalului 2022 semestr2.semnat
Technical Specifications
Caiet de Sarcini actualizat
27.07.22 14:48
ds_servicii instruire personalului 2022 semestr2
Technical Specifications
Documentația Standard în format word actualizat
27.07.22 14:48

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Academia de Administrare Publica

Normalized price: 64 000 MDL
Status: Winner
Reason: Conform Deciziei grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications