1
Enquiry period
with 10.10.2022 15:04
to 15.10.2022 17:00
2
Bidding period
with 15.10.2022 17:00
to 24.10.2022 17:00
3
Auction
25.10.2022 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 380 000 MDL
Period of clarifications: 10 Oct 2022, 15:04 - 15 Oct 2022, 17:00
Submission of proposals: 15 Oct 2022, 17:00 - 24 Oct 2022, 17:00
Auction start date: 25 Oct 2022, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de arpentaj pentru continuitatea ciclurilor observațiilor prin metode geodezice a tasărilor verticale și deplasărilor orizontale a construcțiilor din beton și pămînt a Nodului Hidrotehnic Costești-Stînca
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-5617, MOLDOVA, Rîşcani, or.Costeşti (r-l Rîşcani), str.Prieteniei 16
Web site
---
The contact person
Full name
Vasilii Cojocari
Contact phone
0256-3-23-83
Purchase data
Date created
20 Jul 2022, 14:41
Date modified
10 Oct 2022, 15:04
Estimated value (without VAT)
380 000 MDL
The minimum downward of the price
3 800 MDL
Achizitii.md ID
21060346
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-5617, MOLDOVA, Rîşcani, or.Costeşti (r-l Rîşcani), str.Prieteniei 16
Contract period
26 Oct 2022 14:53 - 30 Dec 2022 14:53
List of positions
1)
Title
Achiziționarea serviciilor de arpentaj CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
Servicii de arpentaj pentru continuitatea ciclurilor observațiilor prin metode geodezice a tasărilor verticale și deplasărilor orizontale a construcțiilor din beton și pămînt a Nodului Hidrotehnic Costești-Stînca
10.10.22 15:04
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
Achiziționarea serviciilor de arpentaj.
10.10.22 15:04
documentația standard.docx
Bidding Documents
documentația standard
10.10.22 15:04
formularul standard duae.docx
Bidding Documents
Formular DUAE
10.10.22 15:04

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

INGEOCAD

Normalized price: 380 000 MDL
Status: Winner
Reason: Grupul de lucru pentru achiziții a recunoscut învingător ofertantul ÎS ”INGEOCAD” deoarece a fost depusă o singură ofertă conform p.34 a HG nr.987/2018.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications