Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
4 780 840 MDL
Period of clarifications:
21 Jul 2022, 9:13 - 4 Aug 2022, 10:49
Submission of proposals:
4 Aug 2022, 10:49 - 14 Aug 2022, 10:49
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Lucrări de construcţii de clădiri destinate activităţilor de recreere, sportive, culturale, de cazare şi restaurante
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În bugetul Consiliului raional Ialoveni 2022, au fost preconizate pentru Modernizarea terenului de fotbal or.Ialoveni str.Libertății suma de 2 000 000.00 lei, a doua parte din sumă 2 780 840.00 lei este din surse externe donații din partea României. La moment donatorii români nu au confirmat alocarea mijloacele financiare în sumă de 2780840.00 lei. Consiliul raional Ialoveni se află în incapacitate financiară de a asigura suma totală 4780840.00 lei pentru încheierea contractului „Modernizarea terenului de fotbal or.Ialoveni str.Libertății „ .
Date of cancellation
19 Aug 2022, 8:56
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Jul 2022, 9:13
Date modified
19 Aug 2022, 8:56
Achizitii.md ID
21060320
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Modernizarea terenului de fotbal or.Ialoveni str.Libertății
Budget: 4780840.0 MDL
Cancelled
Date:
25 Jul 2022, 08:58
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (26 Jul 2022, 08:35):
Buna ziua, rechizitele sunt publicate /Documentele procedurii de achiziție.
Date:
26 Jul 2022, 09:44
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Conform art. 18 din Legea nr. 131/2015, autoritatea contractantă va aplica criterii proporționale de calificare și selecție raportate la obiectul contractului referitoare numai la: a) eligibilitatea ofertantului sau candidatului; b) capacitatea de exercitare a activității profesionale; c) capacitatea economică și financiară; d) capacitatea tehnică și/sau profesională; e) standarde de asigurare a calității; f) standarde de protecție a mediului. Prin urmare, solicitarea Certificatului ISO 45001:2018 cu referire la sistemele de management al sănătății și securității ocupaționale contravine prevederilor enunțate supra. Astfel solicitam respectuos excluderea cerintei de prezentare a certificatului ISO 45001
Answer (26 Jul 2022, 11:09):
specifica cerintele privind Sistemul de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale, ce ofera acele masuri necesare pentru controlul riscurilor in domeniul sanatatii si securitatii muncii si pentru imbunatatirea performantelor in acest domeniu.
Aceasta certificare este relevanta in mod deosebit pentru companiile care detin o forta de munca extinsa, in care exista sarcini manuale si de munca in conditii grele si cu risc sporit de accidentare. Monitorizarea sigurantei angajatilor dovedeste ca Compania depune eforturi in mod activ pentru a a asigura ca activitatile sale. sunt sigure atat pentru angajati, cat si pentru mediul inconjurator.
Date:
28 Jul 2022, 11:39
Question's name:
Certificat ISO 45001
Question:
Stimata autoritate contractanta, Legea 131/2015 prevede expres si fara ambiguitati ce criterii de calificare pot fi aplicate si datorita sintagmei "referitoare numai la:" nu exista loc de interpretare. Deasemenea ANSC s-a expus cu privire la cerinta respectiva si este emisa decizie de excudere a cerintei de prezentare a certificatului ISO45001. Va solicitam respectuos sa excludeti prezentarea ISO45001 din lista documentelor de calificare.
Answer (29 Jul 2022, 09:05):
au fost excluse certificatele ISO
Vă dorim succes !!!
Date:
29 Jul 2022, 10:00
Question's name:
experienta similara
Question:
Dat fiind faptu ca in caietul de sarcini avem atit lucrari de retele de drenaj cit si amenajare .....putem prezenta un contract cu o valoare nu mai mica de 75%( ce include asemenea lucrari ) din valoare contractului ce urmeaza a fi atruibuit si un contract cu o valoare mai mica de 75% pe amenajare teren de fodbal cu covor sintetic?
Answer (1 Aug 2022, 11:10):
Ne pare rău dar anunțul este pentru un singur lot la licitație . experieta solicitată trebuie sa fie pentru lotul intreg.
Date:
2 Aug 2022, 11:10
Question's name:
Licitatie electronica
Question:
În conformitate cu prevederile art. 57 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 31 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, utilizarea licitației electronice este obligatorie pentru achizițiile publice de bunuri și servicii prin cererea ofertelor de prețuri. Pentru alte tipuri de achiziție, utilizarea licitației electronice este facultativă. În acest caz, urmează a fi respectate prevederile art. 63 al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Totodată, conform art. 63 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, anumite contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice. P.S. nu destul că ofertanții vor da prețurile în jos, dar D-stre doriți să le mai scadă, avâd ca baza tendința creșterilor a prețurilor la materiale, solicităm să fie modificată modul petrecerii a licitației.
Answer (2 Aug 2022, 15:17):
bună ziua in conformitate cu legislația în vigoare Articolul 57. Cererea ofertelor de preţuri
(1) Autoritatea contractantă, prin cererea ofertelor de preţuri, poate atribui contracte de achiziţii publice de bunuri, lucrări sau servicii, care se prezintă conform unor specificaţii concrete, cu condiţia ca valoarea estimată a achiziţiei să nu depăşească 800000 de lei pentru bunuri şi servicii şi 2000000 de lei pentru lucrări.
obiectul achiziției noastre este de 4 780 840 MDL
Date:
2 Aug 2022, 16:18
Question's name:
Licitatie electronica
Question:
Procedura initiata de DVS in calitate de autoritate contractanta este precedata de Licitatia electronica care presupunea scaderea repetata a pretului oferit si calculat in baza devizului de cheltuieli. Astfel pentru a evita eventualele modificari de deviz sau oferta, Va solicitam respectuos sa excludeti Licitatia Electronica din cadrul procedurii de achizitie prin COP
Answer (3 Aug 2022, 09:40):
buna ziua , in conformitare cu legislatia in domeniul achiziitolor publice autoritatea contractanta are dreptul de a folosi facilitati pentru a obtine cel mai bun pret pentru obiectul achizitiei sale. licitatia electronica este un proces facultativ atit pentru autoritatea contractanta cat si pentru ofertant . In cazul i care doriti sa folositi acest intrument este recomandat modul de aplicare a lui.
Date:
2 Aug 2022, 16:56
Question's name:
Licitatie electronica
Question:
Propunerea tehnica (Documentatia de deviz formulare 3,5,7) in urma acestui tip de licitatie vor suferi modificari?daca da specificati caror pozii din caietul de sarcini vor putea fi aplicate modificarile
Answer (3 Aug 2022, 09:47):
prin procedura initiata de autoritatea contractanta volumul de lucrari nici de cum nu trebuie sa fie modificat in caz contrar ofertantul va fi descalificat . in cazul licitatie electronice sufera modificari doar pretul .
Date:
2 Aug 2022, 16:59
Question's name:
Licitatie electronica
Question:
Garantie pentru oferta 1% din valoarea estimata pina la publicare sau dupa ce se va petrece licitatia electronica, daca pina la licitatia electronica de ce antreprenorul trebuie sa prezinte o garantie ce depaseste 1%?
Answer (3 Aug 2022, 09:50):
Garantie pentru oferta reprezinta 1% din valoarea estimata a lucrarilor .
Date:
2 Aug 2022, 17:02
Question's name:
Licitatie electronica
Question:
Oferta financiara nu e obligatorie, daca da atunci cum facem oferta financiara odata ce nu stim cu ce pret mergem in licitatie?
Answer (3 Aug 2022, 09:52):
Oferta financiara este obligatorie .
Date:
3 Aug 2022, 10:48
Question's name:
Răspuns (3 aug 2022, 09:47):
Question:
caror pozitii vor putea fi aplicate modificarile de pret?
Answer (3 Aug 2022, 13:27):
studiati procedura de aplicare a instrumentului de „licitatie electronica„ si veti gasi raspuns la intrebarea d-stra
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK