Public procurement
21060217
Servicii de elaborare a proiectului de design interior a sălii de conferință ”Europa” cu estimarea costurilor privind implimentarea și executarea lucrărilor.
1
Enquiry period
with 18.07.2022 16:30
to 20.07.2022 12:00
to 20.07.2022 12:00
2
Bidding period
with 20.07.2022 12:00
to 25.07.2022 12:00
to 25.07.2022 12:00
3
Auction
with 26.07.2022 15:00
to 26.07.2022 15:09
to 26.07.2022 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
40 000 MDL
Period of clarifications:
18 Jul 2022, 16:30 - 20 Jul 2022, 12:00
Submission of proposals:
20 Jul 2022, 12:00 - 25 Jul 2022, 12:00
Auction start date:
26 Jul 2022, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Servicii de elaborare a proiectului de design interior a sălii de conferință ”Europa” cu estimarea costurilor privind implimentarea și executarea lucrărilor de reparație și reamenajare. Conform Caietului de sarcini (vezi Anexa nr. 01)
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lapusneanu 28
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Jul 2022, 16:11
Date modified
18 Jul 2022, 16:30
Estimated value (without VAT)
40 000 MDL
The minimum downward of the price
200 MDL
Achizitii.md ID
21060217
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alexandru Lapusneanu 28
Contract period
27 Jul 2022 16:25 - 31 Dec 2022 16:25
List of positions
1)
Title
Servicii de elaborare a proiectului de design interior a sălii de conferință ”Europa” cu estimarea costurilor privind implimentarea și executarea lucrărilor de reparație și reamenajare. Conform Caietului de sarcini (vezi Anexa nr. 01)
CPV: 71242000-6 - Project and design preparation, estimation of costs
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Anunț de participare.pdf
Anunț de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare inclusiv Anexa nr. 01 (Caiet de sarcini)
18.07.22 16:30
Lot documents
Anunț de participare.pdf
Anunț de participare inclusiv Anexa nr. 01 (Caiet de sarcini)
18.07.22 16:30
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.
2) Choose winner by clicking the button
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
MarodesSolutions
Normalized price:
38 000 MDL
Status:
Winner
În conformitate cu decizia nr. 01 din 27.07.2022 cu privire la atribuirea contractului de achiziție publică privind achiziționarea “Servicii de elaborare a proiectului de design interior a sălii de conferință ”Europa” cu estimarea costurilor privind implimentarea și executarea lucrărilor”, grupul de lucru pentru achiziţii publice evaluând ofertele depuse prin intermediul SIA„RSAP”, conform procedurii nr. ocds-b3wdp1-MD-1658149991611 din 18.07.2022, a decis:
- Oferta depusă de către “Marodes Solutions” SRL, în valoare de 38 000,00 lei (fără TVA), este considerată admisibilă, corespunde cerinţelor de calificare și a devenit oferta câştigătoare;
- Oferta depusă de către “ Maistcons Grup” SRL, în valoare de 46 000,00 lei (fără TVA), este considerată inacceptabilă, deoarece valoarea inclusă în propunerea financiară, depășește bugetul autorității contractante, stabilit și documentat înainte de inițierea procedurii de achiziție publică.
În acest context, conform art. 32 alin. (3) lit. b) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, îi invităm pe reprezentanţii “Marodes Solutions” SRL, la sediul Curţii Constituționale, pentru semnarea contractului de achiziţie publică.
27.07.22 16:07
Reason: În conformitate cu decizia nr. 01 din 27.07.2022 cu privire la atribuirea contractului de achiziție publică privind achiziționarea “Servicii de elaborare a proiectului de design interior a sălii de conferință ”Europa” cu estimarea costurilor privind implimentarea și executarea lucrărilor”, grupul de lucru pentru achiziţii publice evaluând ofertele depuse prin intermediul SIA„RSAP”, conform procedurii nr. ocds-b3wdp1-MD-1658149991611 din 18.07.2022, a decis:
- Oferta depusă de către “Marodes Solutions” SRL, în valoare de 38 000,00 lei (fără TVA), este considerată admisibilă, corespunde cerinţelor de calificare și a devenit oferta câştigătoare;
- Oferta depusă de către “ Maistcons Grup” SRL, în valoare de 46 000,00 lei (fără TVA), este considerată inacceptabilă, deoarece valoarea inclusă în propunerea financiară, depășește bugetul autorității contractante, stabilit și documentat înainte de inițierea procedurii de achiziție publică.
În acest context, conform art. 32 alin. (3) lit. b) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, îi invităm pe reprezentanţii “Marodes Solutions” SRL, la sediul Curţii Constituționale, pentru semnarea contractului de achiziţie publică.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Eligibility documents
Date of download:
23.07.22 10:15
Opening date:
26.07.22 15:10
Eligibility documents
Date of download:
23.07.22 10:15
Opening date:
26.07.22 15:10
Eligibility documents
Date of download:
23.07.22 10:09
Opening date:
26.07.22 15:10
Eligibility documents
Date of download:
23.07.22 10:09
Opening date:
26.07.22 15:10
propunerea tehnica.signed.pdf
propunerea tehnica.signed.pdf
ID: 43c5e3d7-b8a7-401e-9d2f-a6530f2fbc33
Eligibility documents
Date of download:
23.07.22 10:09
Opening date:
26.07.22 15:10
Eligibility documents
Date of download:
23.07.22 10:09
Opening date:
26.07.22 15:10
extrasul din registrul de stat.signed.pdf
extrasul din registrul de stat.signed.pdf
ID: 73d92981-24e3-4f04-a09a-9340546f162a
Eligibility documents
Date of download:
23.07.22 10:15
Opening date:
26.07.22 15:10
Eligibility documents
Date of download:
23.07.22 10:09
Opening date:
26.07.22 15:10
Eligibility documents
Date of download:
23.07.22 10:15
Opening date:
26.07.22 15:10
propunerea tehnica.signed.pdf
propunerea tehnica.signed.pdf
ID: d125a369-f4b7-4a47-b1f6-fd8bae0d7867
Eligibility documents
Date of download:
23.07.22 10:15
Opening date:
26.07.22 15:10
extrasul din registrul de stat.signed.pdf
extrasul din registrul de stat.signed.pdf
ID: db795ae3-af37-49c2-8221-15d855a8ddc2
Eligibility documents
Date of download:
23.07.22 10:09
Opening date:
26.07.22 15:10
Eligibility documents
Date of download:
23.07.22 10:09
Opening date:
26.07.22 15:10
Eligibility documents
Date of download:
23.07.22 10:15
Opening date:
26.07.22 15:10
Financial proposal
Date of download:
23.07.22 10:15
Opening date:
27.07.22 08:46
2
Participant(s) name(s):
"Maistcons Grup" SRL
Normalized price:
46 000 MDL
Status:
Awaiting
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
25.07.22 10:19
Opening date:
26.07.22 15:10
documente solicitate 2022.semnat.pdf
documente solicitate 2022.semnat.pdf
ID: 70f71858-44d0-45fa-adbf-e64f11c80551
Documents of submission
Date of download:
25.07.22 10:20
Opening date:
26.07.22 15:10
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK