1
Enquiry period
with 21.07.2022 14:24
to 31.07.2022 11:00
2
Bidding period
with 31.07.2022 11:00
to 10.08.2022 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 6 272 978 MDL
Period of clarifications: 21 Jul 2022, 14:24 - 31 Jul 2022, 11:00
Submission of proposals: 31 Jul 2022, 11:00 - 10 Aug 2022, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de protecție împotriva dezastrelor provocate de inundațiile ale pârâurilor s.Gotesti
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
7326, MOLDOVA, Cantemir, s.Goteşti, str. Stefan cel Mare nr.22
Web site
---
The contact person
Full name
Bolocan Romeo
Contact phone
060341544
Purchase data
Date created
21 Jul 2022, 14:24
Date modified
22 Jul 2022, 21:58
Achizitii.md ID
21059870
CPV
45200000-9 - Полные или частичные строительные работы и публичные работы
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.signed.pdf duae_ro_0.signed.pdf
Bidding Documents
-
21.07.22 14:24
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Bidding Documents
-
21.07.22 14:24
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
-
21.07.22 14:24
vizita ro repetat.signed.pdf vizita ro repetat.signed.pdf
Bidding Documents
-
21.07.22 14:24
doc licitație ro (modif).docx
Bidding Documents
-
21.07.22 15:45
doc licitație en (modif).docx
Bidding Documents
-
21.07.22 15:45
Date:
22 Jul 2022, 21:58
Question's name:
Intrebare
Question:
Buna, ce modificari s-au facut in comparatie cu licitatia precedenta care a fost publicata si aminata ieri odata ce a trecut in depunerea ofertelor?
Answer (26 Jul 2022, 12:51):
S-au făcut modificări la (doc licitație ro) punctul 12. INFORMATIA/DOCUMENTELE FURNIZATE DE OFERTANT și (doc licitație en) punctul 12. INFORMATIA/DOCUMENTELE FURNIZATE DE OFERTANT
Date:
24 Jul 2022, 21:27
Question's name:
Documentatia standard
Question:
Buna ziua. Cum explicati ca documentatia pentru licitatia data este conform Ordinului nr.69 din 7 mai 2021, si anume DOCUMENTATIA STANDARD pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari. Documentatia anexata este diferita de DOCUMENTATIA STANDARD pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari aprobata, se cer nu stiu ce calcule pentru fiecare utilaj in parte, manopera etc. Pretul ofertei se alcatuieste in WinCmeta, si nu putem da preturi aparte pentru om/ore lucrate. Rugam insistent sa modificati documentatia dupa cum prevede legislatia R.Moldova.
Answer (26 Jul 2022, 12:52):
Buna ziua.Documentatia anexata este diferita de DOCUMENTATIA STANDARD pentru realizarea achizitiilor publice de lucrari aprobata deoarece proiectul este finantat de Uniunea Europeana, in conformitate cu regulile Programului Operational Comun Romania-Republica Moldova 2014-2020 conform Contractul de Grant nr.2SOFT/4.2/178, DOCUMENTATIA STANDARD respectă standardele europene. Licitația a fost publicată pe platformă M.Tender pentru participarea tuturor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.