Select the type of procedure
Commercial procurement
21059465
1
Enquiry period
with
05.07.2022 11:17
to 11.07.2022 10:00
to 11.07.2022 10:00
2
Bidding period
with
11.07.2022 10:00
to 20.07.2022 10:00
to 20.07.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 055 408,33 MDL
Period of clarifications:
5 Jul 2022, 11:17 - 11 Jul 2022, 10:00
Submission of proposals:
11 Jul 2022, 10:00 - 20 Jul 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Reparația drumurilor.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
7326, MOLDOVA, Cantemir, s.Goteşti, str. Stefan cel Mare nr.22
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Jul 2022, 11:17
Date modified
8 Jul 2022, 16:50
Achizitii.md ID
21059465
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reparația drumurilor cu piatră spartă în sat. Gotești, rl. Cantemir
Budget: 1055408.33 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini gotesti (3).signed.pdf
caiet de sarcini gotesti (3).signed.pdf
Bidding Documents
-
5.07.22 11:17
anunt-de-participare gotesti.signed.pdf (modificat)
anunt-de-participare gotesti.signed.pdf (modificat)
Documents history
-
anunt-de-participare gotesti.signed.pdf (modificat)
anunt-de-participare gotesti.signed.pdf (modificat)
ID: 835eed15-b8ce-4de0-9c39-cff529b37995
Bidding Documents
-
anunț_de_participare_gotești (1).signed.pdf
anunț_de_participare_gotești (1).signed.pdf
ID: 835eed15-b8ce-4de0-9c39-cff529b37995
Bidding Documents
Bidding Documents
-
8.07.22 16:50
Date:
5 Jul 2022, 14:22
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Документы перечисленные в пункте 34 документа "Caiet de sarcini" являются обязательными для предоставления офертантом на момент подачи предложения на платформе SIA "RSAP" или нет?
Answer (6 Jul 2022, 13:59):
Bună ziua!
În caietul de sarcini este expres stipulat:
33.Documentele obligatorii la depunerea ofertelor
1)Cerere de participare (anexa nr.1);
2) Declaraţie privind valabilitatea ofertei (anexa nr.2);
3) Devizele de cheltuieli
4) Garanția pentru ofertă (anexa 9)
5) DUAE;
Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de solicitare, în caz de necesitate, a clarificărilor cu anexarea documentelor doveditoare privind corespunderea cerințelor tehnice și financiare.
La dorința operatorului acesta poate anexa toate actele solicitate inclusiv cele de la punctul 34 din start pe platformă.
2. Disponibilitatea banilor pentru executarea contractului trebuie să fie de 800 mii lei. Autoritatea contactantă a omis indicarea acesteea în caiectul de sarci pentru ce ne cerem scuze.
3. Cifra medie anuală de afaceri 3 mil.lei pentru 3 ani, la fel s-a omis indicarea.
Date:
8 Jul 2022, 16:56
Question's name:
Anunt de Participare si Caiet de Sarcini
Question:
Уточните пожалуйста, обязательно ли к предоставлению офертантом всех документов на момент подачи предложения на платформе SIA RSAP из "Anunt de Participare" после изменения?
Answer (8 Jul 2022, 17:13):
Atenție tuturor ofertanților!!!! La momentul depunerii unei propuneri pe platforma SIA RSAP, ofertantul trebuie să furnizeze toate documentele enumerate la paragraful 13 din Anunțul de participare (modificat), în conformitate cu art.17 din Legea Achizițiilor Publice a Republicii Moldova.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK