Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
05.07.2022 08:32
to 18.07.2022 09:00
to 18.07.2022 09:00
2
Bidding period
with
18.07.2022 09:00
to 28.07.2022 09:00
to 28.07.2022 09:00
3
Auction
with
29.07.2022 09:00
to 29.07.2022 15:28
to 29.07.2022 15:28
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 400 000 MDL
Period of clarifications:
5 Jul 2022, 8:32 - 18 Jul 2022, 9:00
Submission of proposals:
18 Jul 2022, 9:00 - 28 Jul 2022, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achizitia consumabilelor pentru tehnica de calcul
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ştefan cel Mare, 180A
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Jul 2022, 8:32
Date modified
5 Jul 2022, 9:56
Achizitii.md ID
21059451
MTender ID
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 3 - Lot 3. Echipament multifunctional XEROX Phaser 3250
Budget: 17200.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Lot 5. Echipament multifunctional Canon MFP iR C3125i
Budget: 151890.0 MDL
Active
Lot nr. 6 - Lot 6. Echipament multifunctional Canon MFP iR 2425i
Budget: 9250.0 MDL
Active
Lot nr. 13 - Lot 13. Imprimanta Canon LBP151dw / Echipament multifunctional Canon MF226dn
Budget: 14700.0 MDL
Active
Lot nr. 18 - Lot 18. Echipament multifunctional Konica Minolta bizhub 215
Budget: 43340.0 MDL
Active
Lot nr. 19 - Lot 19. Echipament multifunctional Konica Minolta BizHub 423 / 223
Budget: 50340.0 MDL
Active
Lot nr. 20 - Lot 20. Echipament multifunctional Konica Minolta 282
Budget: 22370.0 MDL
Active
Lot nr. 23 - Lot 23. Echipament multifunctional HP LJ M402 / MF443dw / Imprimanta Canon LBP 212dw / LBP223dw
Budget: 172590.0 MDL
Active
Lot nr. 24 - Lot 24. Echipament multifunctional Canon iR 1435iF
Budget: 52810.0 MDL
Active
Lot nr. 27 - Lot 27. Echipament multifunctional Canon i-Sensys X 1238i
Budget: 22880.0 MDL
Active
Lot nr. 30 - Lot 30. Consumabile pentru echipamentele Canon si Hewllet Packard
Budget: 25450.0 MDL
Active
Lot nr. 31 - Lot 31. Accesorii consumabile pentru echipamentele Xerox
Budget: 87390.0 MDL
Active
Lot nr. 32 - Lot 32. Accesorii consumabile pentru echipamentele Canon si HP
Budget: 59200.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
5 Jul 2022, 09:56
Question's name:
Documentatia nelizibila
Question:
Buna ziua,
Anuntul de participare nu este lizibil. Rugam sa-l reincarcati intr-un format accesibil.
Suplimentar, rugam sa incarcati si Documentatia Standard. Pentru un tender atit de mare, ea este obligatoriu necesara.
Multumim
Answer (5 Jul 2022, 10:35):
Daca ati observat ai fost incarcat documentul excel cu loturile si pozitiile din loturi cu cantitatile necesare. Referitor de obligivitatea Documentatiei Standart, Vă atragem atenția, ca SA RED-Nord petrece achizițiile conform Legii nr. 74, din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, dar nu Legii nr. 131 din 03.07.2015. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Date:
12 Jul 2022, 14:23
Question's name:
Holograma stearsa sau deteriorata de pe cutia cu cartuse
Question:
Buna ziua, va rog sa ne informati daca o sa acceptati cartuse cu holograma stearsa/deteriorata de pe cutiile cu cartuse ORIGINALE?
Vreau sa va informez ca holograma este la fel o confirmare ca cartusele sunt originale si nu sunt contrafacute sau reincarcate si revandute la pret de original.
Answer (12 Jul 2022, 16:08):
Buna ziua. Va multumim pentru INFORMARE despre particularitatile cartuselor ORIGINALE. La rindul nostru, Va informam, ca toate cerintele necesare sunt expuse in Anuntul de participare la achizitia data, inclusiv p. 8 - Specificarea tehnică deplină solicitată si Standarde de referință si conformarea cu p. 15, inclusiv si subpunctul 6 - prezentarea obligatorie a Copiei certificatului de proveniență a bunurilor, emis de către producător sau distribuitor oficial.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK