1
Enquiry period
with 27.06.2022 17:48
to 11.07.2022 11:30
2
Bidding period
with 11.07.2022 11:30
to 21.07.2022 11:30
3
Auction
with 22.07.2022 15:00
to 22.07.2022 15:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 661 233,58 MDL
Period of clarifications: 27 Jun 2022, 17:48 - 11 Jul 2022, 11:30
Submission of proposals: 11 Jul 2022, 11:30 - 21 Jul 2022, 11:30
Auction start date: 22 Jul 2022, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lucrări de replanificare și reparație a încăperilor existente în vederea amplasării sediului Consiliului Superior al Procurorilor
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Web site
---
The contact person
Full name
Elena Demian
Contact phone
061115598
Purchase data
Date created
27 Jun 2022, 17:12
Date modified
4 Jul 2022, 11:22
Estimated value (without VAT)
1 661 233,58 MDL
The minimum downward of the price
3 322,47 MDL
Achizitii.md ID
21059104
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Contract period
1 Aug 2022 17:48 - 31 Dec 2022 17:48
List of positions
1)
Title
Lucrări de replanificare și reparație a încăperilor existente în vederea amplasării sediului Consiliului Superior al Procurorilor CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunt de participare_lucrari reparatie.signed.pdf anunt de participare_lucrari reparatie.signed.pdf
tenderNotice
anunt de participare_lucrari reparatie_PDF
27.06.22 17:48
duae.doc
Bidding Documents
DUAE_WORD
27.06.22 17:48
anunt de participare_lucrari reparatie.docx
tenderNotice
anunt de participare_lucrari reparatie_WORD
27.06.22 17:48
documentatia standard.docx
Bidding Documents
documentatia standard_WORD
27.06.22 17:48
declarația privind confirmarea identității beneficiarilor.doc
Bidding Documents
declarația privind confirmarea identității beneficiarilor_WORD
27.06.22 17:48
reparatie csp m f1.docx
Technical Specifications
caiet de sarcini_WORD
27.06.22 17:48
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
documentatia standard_PDF
27.06.22 17:48

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Euromontaj CTI SRL

Normalized price: 1 169 000 MDL
Status: Winner
Reason: Urmare a evaluării ofertei prezentate de către compania EUROMONTAJ CTI S.R.L., s-a constatat că oferta înaintat este în corespundere cu cerințele tehnice de calificare solicitate în Anunțul de participare /documentația de atribuire. Totodată, se consemnează că în cadrul Anunțului de participare și în documentația de atribuire atașată la procedură, a fost indicat de către autoritatea contractantă prezentarea - Garanției pentru ofertă - Transfer pe contul de decontare al Beneficiarului prin aplicarea semnăturii electronice a ofertantului. Urmarea a deschiderii ofertelor, la data de 22.07.22, s-a constat că agentul economic EUROMONTAJ CTI S.R.L. a prezentat, la compartimentul - Garanției pentru ofertă – Scrisoarea de garanție bancară. Conform clarificărilor operate cu Banca comercială ,,Moldindconbank” SA, a fost confirmat emiterea garanției bancare nr. 01-07/815 (prezentată de către agentul economic în cadrul depunerii ofertelor). Grupul de lucru a decis admiterea ofertei prezentare de către compania EUROMONTAJ CTI S.R.L., calificând abaterea dată ca fiind nesemnificativă de la prevederile documentației de atribuire, fără a afecta esența ei (nu se răsfrânge asupra ofertei de preț cât și a cerințelor tehnice).
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

NISCONSLUX

Normalized price: 1 169 999 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL "7 SERVICII IMOBILIARE"

Normalized price: 1 332 514,75 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications