Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
24.06.2022 17:25
to 09.07.2022 12:56
to 09.07.2022 12:56
2
Bidding period
with
09.07.2022 12:56
to 15.07.2022 12:56
to 15.07.2022 12:56
3
Auction
18.07.2022 13:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
442 774,20 MDL
Period of clarifications:
24 Jun 2022, 17:25 - 9 Jul 2022, 12:56
Submission of proposals:
9 Jul 2022, 12:56 - 15 Jul 2022, 12:56
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Imprimante și dispozitive multifuncționale (Multi Functional Unit)
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Jun 2022, 17:25
Date modified
7 Jul 2022, 12:56
Achizitii.md ID
21059026
MTender ID
CPV
30230000-0 - Material informatic
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 5 - Lotul nr. 5 Imprimantă color cu cerneală, A3
Budget: 291666.67 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 6 - Lotul nr. 6 Printer barcode cu casetă cu bandă de etichete
Budget: 4200.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
age-3011-944 din 22.06.2022 asp.semnat.pdf
age-3011-944 din 22.06.2022 asp.semnat.pdf
Bidding Documents
Coordonarea AGE
24.06.22 17:25
anexe la documentatia standard modificate 07.07.2022.signed.pdf
anexe la documentatia standard modificate 07.07.2022.signed.pdf
Documents history
-
anexe la documentatia standard modificate 07.07.2022.signed.pdf
anexe la documentatia standard modificate 07.07.2022.signed.pdf
ID: 514e172a-e209-455d-b062-b3ed53f18025
Bidding Documents
-
anexe la documentatia standard modificate 28.06.2022.signed.pdf
anexe la documentatia standard modificate 28.06.2022.signed.pdf
ID: 514e172a-e209-455d-b062-b3ed53f18025
Bidding Documents
-
anexe la documentatia standard.signed.pdf
anexe la documentatia standard.signed.pdf
ID: 514e172a-e209-455d-b062-b3ed53f18025
Bidding Documents
Bidding Documents
Anexe la Documentatia standard modificate 07.07.2022.pdf
7.07.22 12:56
anunt de participare modificat 07.07.2022.signed.pdf
anunt de participare modificat 07.07.2022.signed.pdf
Documents history
-
anunt de participare modificat 07.07.2022.signed.pdf
anunt de participare modificat 07.07.2022.signed.pdf
ID: 82710641-d9db-437b-abd0-be3ca5798461
Bidding Documents
-
anunt de participare modificat 28.06.2022.signed.pdf
anunt de participare modificat 28.06.2022.signed.pdf
ID: 82710641-d9db-437b-abd0-be3ca5798461
Bidding Documents
-
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
ID: 82710641-d9db-437b-abd0-be3ca5798461
Bidding Documents
Bidding Documents
Anunt de participare modificat 07.07.2022.pdf
7.07.22 12:56
anexe la documentatia standard modificate 07.07.2022.docx
Documents history
-
anexe la documentatia standard modificate 07.07.2022.docx
ID: cd9e1ef4-d90c-4a03-acfd-d6ced200fa2f
Bidding Documents
-
anexe la documentatia standard modificate 28.06.2022.docx
ID: cd9e1ef4-d90c-4a03-acfd-d6ced200fa2f
Bidding Documents
-
anexe la documentatia standard.docx
ID: cd9e1ef4-d90c-4a03-acfd-d6ced200fa2f
Bidding Documents
Bidding Documents
Anexe la Documentatia standard modificate 07.07.2022.word
7.07.22 12:56
Lotul nr. 1 Printer
Date:
27 Jun 2022, 08:17
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua.Conform HG 212/2018 (Regulament EEE) autoritățile contractante, care vor iniția proceduri de achiziții publice pentru procurarea de produse de echipamente electrice și electronice (EEE) urmează să solicite de la operatorii economici, interesați să depună oferte, numărul de înregistrare din „Lista producătorilor” drept dovadă a conformării reglementărilor. Reesind din premiza ca in cadrul licitatiei se solicita echipamente vizate de acest Regulament, rugam sa ne confirmati obligativitatea detinerii Certificatului cu nr. de Inregistrare in Lista Producatorilor EEE pentru ofertanti. Va multumim anticipat pentru raspuns
Answer (27 Jun 2022, 08:27):
In conformitate cu cerintele indicate in pct. 17, subpct. 7 din Anuntul de participare, autoritatea contractanta a solicitat pentru operatorii economici, eventuali participanti la procedura de achizitie respectiva, demonstrarea conformării reglementărilor Legii nr. 209/2016 privind deșeurile, prin prezentarea numărului de înregistrare din „Lista producătorilor de produse supuse reglementărilor de responsabilitate extinsă a producătorului”, în conformitate cu Regulamentul privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 212 din 07.03.2018 (https://siamd.gov.md/portal/deee.html).
Lotul nr. 4 Imprimantă, A4
Date:
27 Jun 2022, 12:05
Question's name:
Parametri
Question:
Buna ziua! Parametrii dispozitivului pe care i-ați specificat nu se potrivesc cu numele lotului (imprimanta portabila). Vă rugăm să clarificați dacă într-adevăr aveți nevoie de o imprimantă portabilă sau este doar una obișnuită staționară? De asemenea, vă rugăm să clarificați dacă este necesar să aveți Wi-Fi? Multumesc anticipat pentru raspuns.
Answer (28 Jun 2022, 16:51):
Au fost efectuate modificari in Documentatia de atribuire - Anunt de participare si Anexe la Documentatia standard. Va multumim.
Lotul nr. 1 Printer
Date:
30 Jun 2022, 14:55
Question's name:
Olivetti PR2 PLUS
Question:
Добрый день!
указанные технические параметры представляют собой детальную спецификацию Olivetti PR2 PLUS (https://teksetra.com/store-product/olivetti-pr2-plus/).
При этом, данный производитель не представлен в РМ ни представительством, ни официальным сервисным центром, наличие которого вами запрашивается.
При этом, приведенный набор технических требований не позволяет предложить аналогичные товары любого другого брэнда, которые представлены в РМ и торговыми и сервисными представителями.
Просим пересмотреть техническое задание к тендеру.
Answer (7 Jul 2022, 12:46):
Au fost efectuate modificari (la data de 07.07.2022) in Documentatia de atribuire - Anunt de participare si Anexe la Documentatia standard. Va multumim.
Lotul nr. 5 Imprimantă color cu cerneală, A3
Date:
30 Jun 2022, 14:56
Question's name:
Capacitate totală intrare: minim 550 foi
Question:
в технических параметрах указывается требование (Număr total tăvi intrare: 4), но при этом (Capacitate totală intrare: minim 550 foi). Следует ли полагать, что указывается емкость 1-ой кассеты?
Answer (7 Jul 2022, 12:47):
Au fost efectuate modificari (la data de 07.07.2022) in Documentatia de atribuire - Anunt de participare si Anexe la Documentatia standard. Va multumim.
Lotul nr. 5 Imprimantă color cu cerneală, A3
Date:
30 Jun 2022, 14:57
Question's name:
Volum de lucru: minim 8 000 – 100 000 pagini pe lună. Ciclu de funcţionare: minim 400 000 pagini pe lună…
Question:
в технических требованиях указывается (Volum de lucru: minim 8 000 – 100 000 pagini pe lună. Ciclu de funcţionare: minim 400 000 pagini pe lună…)
помимо этого есть требование о обязательной сервисной поддержке. Просим вас указать планируемое реальное значение ежемесячного объема печати.
В противном случае, не представляется возможным предложить оптимальный сервисный план, соответствующий объему печати.
Answer (7 Jul 2022, 12:47):
Au fost efectuate modificari (la data de 07.07.2022) in Documentatia de atribuire - Anunt de participare si Anexe la Documentatia standard. Va multumim.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK