1
Enquiry period
with 20.06.2022 16:14
to 06.07.2022 08:30
2
Bidding period
with 06.07.2022 08:30
to 17.07.2022 10:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 5 583 333,33 MDL
Period of clarifications: 20 Jun 2022, 16:14 - 6 Jul 2022, 8:30
Submission of proposals: 6 Jul 2022, 8:30 - 17 Jul 2022, 10:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Advertising

Lucrări de replanificare interioară a instituției de învățământ Liceul Vasile Lupu din str.Petru Ungureanu nr.17, instituție din subordinea DETS sect. Centru

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bulgară 41
Web site
---
The contact person
Full name
Strajesco Natalia
Contact phone
022271022
Purchase data
Date created
20 Jun 2022, 16:14
Date modified
4 Jul 2022, 8:30
Achizitii.md ID
21058688
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
documentația standart.doc
Bidding Documents
-Documentația standart
20.06.22 16:14
duae.doc
Bidding Documents
-DUAE
20.06.22 16:14
anunț de participare.docx
Bidding Documents
-Anunț de participare
22.06.22 11:54
Date:
1 Jul 2022, 11:58
Question's name:
Proiect
Question:
Va rugam sa ne prezentati pe platforma proiectul de executie
Answer (4 Jul 2022, 08:26):
Buna ziua, proiectul va fi incarcat
Date:
4 Jul 2022, 09:04
Question's name:
documente de calificare
Question:
Luind in consideratie ca caietul de sarcini este foarte voluminos solicitam de a extinde termenul de prezentare a ofertelor
Answer (4 Jul 2022, 09:23):
Bună ziua, termenul de prezentare a ofertelor este in conformitate cu prevederile legii 131/2015
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.