1
Enquiry period
with 17.06.2022 18:54
to 07.07.2022 13:42
2
Bidding period
with 07.07.2022 13:42
to 12.07.2022 13:42
3
Auction
13.07.2022 13:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 286 666,66 MDL
Period of clarifications: 17 Jun 2022, 18:54 - 7 Jul 2022, 13:42
Submission of proposals: 7 Jul 2022, 13:42 - 12 Jul 2022, 13:42

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Echipament audio
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Sorocean
Contact phone
022406935
Purchase data
Date created
17 Jun 2022, 18:54
Date modified
20 Jun 2022, 15:39
Achizitii.md ID
21058631
CPV
32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Boxă audio
Budget: 33333.33 MDL
Purchase has not taken place
Wireless In-Ear Monitor Kit
Budget: 50000.0 MDL
Active
Lavalier microphone system
Budget: 78333.33 MDL
Active
Microphone Podcast Bundle
Budget: 22500.0 MDL
Active
Handheld Microphone system
Budget: 41666.66 MDL
Purchase has not taken place
Condenser Microphone
Budget: 15000.0 MDL
Active
EARPHONE
Budget: 12500.0 MDL
Purchase has not taken place
Lavalier Microphone
Budget: 33333.34 MDL
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
duae_ro.doc
Bidding Documents
-
17.06.22 18:54
cs audio.docx
Bidding Documents
-
17.06.22 18:54
duae_ro.signed.pdf duae_ro.signed.pdf
Bidding Documents
-
17.06.22 18:54
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
17.06.22 18:54
Date:
20 Jun 2022, 15:39
Question's name:
EARPHONE
Question:
Solicitam descifrari tehnice referitor la frecventa si rezintenta acestora
Answer (29 Jun 2022, 13:04):
Nu este solicitat un anumit spectru a frecventei de lucru a ”EARPHONE”.
Date:
21 Jun 2022, 17:09
Question's name:
Indisponibilitate la produsele solicitate.
Question:
Buna ziua. In caietul de sarcini au fost solicitate mai multe sisteme de la brand-ul Shure, insa dupa informatia care am primit-o de la producator, pozitiile date nu vor fi valabile pana la sfarsitul anului, fapt care automat face imposibil incadrarea in termenul de livrare solicitat in documantatia standart.
Answer (29 Jun 2022, 13:05):
Sistemele audio solicitate în caietul de sarcini sunt afișate pe paginile web a producătorilor și nu este indicat stoc epuizat sau limitat.
Date:
30 Jun 2022, 16:46
Question's name:
Indisponibilitate la produsele solicitate.
Question:
Pe site-ul oficial al producatorului nu se indica valabilitatea, informatia data am primit-o de la distribuitorul responsabil de zona Republicii Moldova, si a confirmat ca produsele date nu vor fi valabile pana la sfarsit de an.
Answer (1 Jul 2022, 14:13):
Autoritatea contractanta nu poate sa cunoasca aceasta informatie. Va rugam nu suspendati procedura de achizitie si acordati posibilitatea celorlalti operatori economici sa-si depuna ofertele.
Date:
2 Jul 2022, 14:58
Question's name:
Reformularea CS
Question:
Buna ziua, nu este vorba de suspendare a procedurii, noi dorim sa fie revazut CS, specificatiile produselor sa nu fie intr-atat de restranse, pentru ca sa putem propune echipametul care va fi posibil de livrat in termenii solicitati de Dvs. Multumesc.
Answer (5 Jul 2022, 13:42):
Buna ziua. Specificatiile tehnice solicitate in CS sunt necesare in procesul tehnologic a Companiei și nu pot fi modificate la solicitarea agenților economici.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.