Select the type of procedure
Commercial procurement
21058571
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
11 945 912 MDL
Period of clarifications:
17 Jun 2022, 15:17 - 30 Jun 2022, 15:00
Submission of proposals:
30 Jun 2022, 15:00 - 18 Jul 2022, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Renovarea-Replanificarea imobilului mun. Chișinău sect. Rișcani, str .Ioan Botezatorul, nr.1
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Conform HG-131/2015 articolul 71 71. Anularea procedurii de achiziție publică
1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri: g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7
1) Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, în următoarele cazuri: g) există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7
Date of cancellation
4 Aug 2022, 13:46
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vlahuta, 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Jun 2022, 15:17
Date modified
4 Aug 2022, 13:50
Achizitii.md ID
21058571
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Renovare-replanificare imobilului din mun. Chișinau, sect. Riscani, str. Ioan Botezatorul, nr.1
Budget: 11945912.0 MDL
Cancelled
Date:
17 Jun 2022, 16:24
Question's name:
clarificare
Question:
NOTĂ - Calculele de deviz vor fi determinate conform prevederilor scrisorii Ministerului
Economiei si Infrastructurii al RM nr. 10/1-0086 din 15.06.2018 cu privire la determinarea
valorii obiectelor de constructii începând cu 01.05.2018: salariu mediu pe ora al
muncitorilor-constructori = 57.66 lei/ora .Explicati va rog cum este posibil ca salariu deja este mult mai mare decit 57.66 lei/ora, dar dvstra impuneti ca operatorii sa prezinte ofertele conform cerintelor din anunt de participare?
Answer (20 Jun 2022, 11:59):
Suma de 57,66 lei/ora indicată a fost suma minimală care urmează a fi achitată muncitorilor, dacă operatorul economic este dispus de a achita o sumă mai mare atunci salariu va fi stabilit la discreția
operatorului economic, însă nu mai mic de 57,66 lei/ora.
Date:
18 Jun 2022, 11:46
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (22 Jun 2022, 15:25):
Direcţia generală pentru protecţia drepturilor copilului
Adresa poștală: Chișinău, str. A. Vlahuța, 3
Telefon: fax 022242702, contab. 022223074
Cod fiscal: 1007601009543
Banca: Banca:MF-Trezoraria
Regională sect. Centru
Cod: TREZMD2X
IBAN:MD78TRPCDV518410A01089AA
Date:
20 Jun 2022, 15:57
Question's name:
Garantia de buna executie
Question:
Buna ziua, Garantia de buna executie 5% va fi transferata pe contul autoritatii contractante in cuantum de 5% din suma totala a contractului cu TVA sau prin retinere conform proceselor verbale executate si factura fiscala?
Answer (23 Jun 2022, 16:18):
Garantia de buna executie 5% va fi transferata pe contul autoritatii contractante in cuantum de 5% din suma totala a contractului cu TVA sau prin scrisoare de garanție.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK