+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 13.06.2022 11:17
to 23.06.2022 08:30
2
Bidding period
with 23.06.2022 08:30
to 04.07.2022 08:00
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 15 000 000 MDL
Period of clarifications: 13 Jun 2022, 11:17 - 23 Jun 2022, 8:30
Submission of proposals: 23 Jun 2022, 8:30 - 4 Jul 2022, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație capitală a Fondului de cazarmă din cadrul Regimentului rachete antiaeriene (Dănceni)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Mihail Turanin
Contact phone
078681682
Fax
---
Purchase data
Date created
13 Jun 2022, 11:17
Date modified
13 Jun 2022, 17:21
Achizitii.md ID
21058200
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
13 Jun 2022, 17:21
Question's name:
garantia de buna executie
Question:
Conform HOTĂRÂRE Nr. 669 din 27-05-2016 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziţiile publice de lucrări. ART 160. Dacă părţile convin, garanţia de asigurare a executării contractului se poate constitui: 1) prin reţineri succesive din plata cuvenită pentru facturile parţiale, cu efectuarea transferului sumei respective la un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziţia autorităţii contractante, la o bancă agreată de ambele părţi; 2) prin reţineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile parţiale. ART. 161. Pentru lucrările a căror perioadă de realizare este mai mare de un an, garanţia de asigurare a executării contractului va fi stabilită conform pct. 160 din prezentul Regulament.
Answer (14 Jun 2022, 06:43):
Având în vedere categoria, statutul și importanța obiectului supus reparației, s-a stabilit un cuantum al Garanției de bună execuție de 15% din valoarea contractului. Luând în considerare că contractul va fi multianual (2 ani), Garanția va fi depusă reieșind din suma contractului pe anul respectiv. Totodată, comunicăm că după desfășurarea procedurii de achiziție vor fi puse în aplicare prevederile pct.153 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020, care stipulează ,,Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractate”.
Date:
13 Jun 2022, 17:22
Question's name:
garantia de buna executie
Question:
Va rugam sa modificati anuntul de participare prin includerea punctului de constituire a garantiei bancare in forma de retineri succesive din platile lunare
Answer (14 Jun 2022, 06:45):
După desfășurarea procedurii de achiziție vor fi puse în aplicare prevederile pct.153 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020, care stipulează ,,Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractate”.
Date:
13 Jun 2022, 20:55
Question's name:
LICHIDITATEA GENERELA
Question:
Bilantul contabil in anuntul de participare se cere de afi prezentat pe a.2020-2021.Lichiditatea pe ce perioada se cere de a fi prezentata?
Answer (13 Jun 2022, 20:59):
Raportul financiar urmează a fi prezentat pentru ultimul an de activitate disponibil. În cazul în care este prezent pentru anul 2021, se prezintă acesta, în caz contrar cel pentru anul 2020.
Date:
15 Jun 2022, 16:02
Question's name:
valoarea estimativa
Question:
Va rugam sa va expuneti, daca valoarea estimativa prezentata la licitatie de catre Autoritatea Contractanta a fost actualizata reesind din preturile la materiale din 2022 si schimbarea si directiva Ministerului de Finance N13-09/94 din 14.04.22
Answer (15 Jun 2022, 17:01):
Valoarea lucrărilor a fost estimată conform prețurilor medii de piață.
Date:
15 Jun 2022, 16:03
Question's name:
valoarea estimata
Question:
Care este suma de finantare pentru 2022?
Answer (15 Jun 2022, 17:41):
În anunțul de participare este prevăzut, că valoarea lucrărilor conform contractului va fi apreciată pentru fiecare an bugetar. Anul bugetar 2022 – 30% și Anul bugetar 2023 – 70%.
Date:
16 Jun 2022, 09:02
Question's name:
Clarificare cu privire la normele de consum
Question:
Solicitam o clarificare in vederea precizarii normei de consum, Deviz 2-1-1, poz. 42, IzF55B, pentru Cornier din aluminiu l=3m ?
Answer (16 Jun 2022, 14:43):
Pentru resursa Cornier din aluminiu l = 3m, se include 540 m.
Date:
16 Jun 2022, 09:07
Question's name:
Clarificare cu privire la normele de consum
Question:
Solicitam o clarificare in vederea precizarii normei de consum, Deviz 2-1-1, poz. 48, IzF55C, pentru Cornier din aluminiu l=3m ?
Answer (16 Jun 2022, 14:43):
Pentru resursa Cornier din aluminiu l = 3m, se include 540 m.
Date:
17 Jun 2022, 10:06
Question's name:
Clarificare cu privire la normele de consum
Question:
Solicitam publicarea Forma nr. 5 - Catalog de preturi unitare, pentru un tratament egal in elaborarea devizelor de catre toti participantii.
Answer (17 Jun 2022, 11:24):
Autoritatea contractanta oferă răspunsuri și detalii la fiecare neclaritate apărută. Astfel, nu ezitați să solicitați detalii tehnice la resursele și pozițiile din Lista cantităților de lucrări.
Date:
17 Jun 2022, 15:26
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
"Placaj din gresie portelanata la soclu", indicati dimensiunile...
Answer (17 Jun 2022, 15:43):
Conform Proiectului de execuție, dimensiunea teracotei placată la Soclu va fi de 300 x 300mm.
Date:
18 Jun 2022, 15:45
Question's name:
Clarificare
Question:
"Astereala le invelitori sau doliile invelitorilor din tigla, placi tip eternit etc., din scinduri brute de rasinoase (24 mm grosime), la constructii obisnuite (0,01 m3)", norma de consum e de 0.01m3?sau volumul total e de 0.01m3?
Answer (18 Jun 2022, 16:59):
0.01 m3, reprezinta volumul total de scinduri brute de rasinoase.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".