1
Enquiry period
with 10.06.2022 14:38
to 24.06.2022 11:00
2
Bidding period
with 24.06.2022 11:00
to 30.06.2022 11:00
3
Auction
with 01.07.2022 15:00
to 01.07.2022 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 600 000 MDL
Period of clarifications: 10 Jun 2022, 14:38 - 24 Jun 2022, 11:00
Submission of proposals: 24 Jun 2022, 11:00 - 30 Jun 2022, 11:00
Auction start date: 1 Jul 2022, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Kit cu mediu de transport viral de unică folosință (VTM), pentru recoltarea probelor nazo-faringian și oro-faringian. Prevăzut pentru a asigura supraviețuirea virusurilor la temperatura ambiantă. Unitatea de măsură: Bucată=kit
Compoziție: 2 aplicatoare flocate oro-faringiene și nazo-faringiene cu punct de rupere, din fibră sintetică cu tije din plastic (nu se acceptă: tampoanele cu alginat de calciu sau cu tije din lemn, deoarece pot conține substanțe care inactivează unele virusuri și pot inhiba testarea PCR).
Mediu universal de transport viral: 2 ml - 3 ml;
Dimensiunea tubului: diametrul: 15-16 mm , lungimea: 98-100 mm; În cazul în care dimensiunile tubului (diametrul și lungimea) nu vor fi compatibile cu echipamentul aflat în dotare, oferta va fi respinsă.
Ambalaj unic / de unică folosință, steril;
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Mitropolitul Banulescu Bodoni 57/1, of. 304
Web site
---
The contact person
Full name
Postolachi Irina
Contact phone
+37322238247
Purchase data
Date created
Date modified
21 Jun 2022, 21:03
Estimated value (without VAT)
600 000 MDL
The minimum downward of the price
600 MDL
Achizitii.md ID
21058145
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Agenția Națională pentru Sănătate Publică
Contract period
4 Jul 2022 03:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
“Achiziționarea Kit-urilor de prelevare cu mediu de transport viral (VTM)” CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 40000.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Documentatia standard
Bidding Documents
Documentația standard
10.06.22 14:38
DUAE model
Bidding Documents
Duae model
10.06.22 14:38
Scrisoare de garantie bancara_Model
Bidding Documents
Scrisoare de garanție model
10.06.22 14:38
Caiet de sarcini.semnat
Bidding Documents
Caiet de sarcini
10.06.22 14:38
Declaratie privind valabilitatea ofertei_Model
Bidding Documents
Declarație OE
10.06.22 14:38
Declaratie beneficiari efectivi_Model
Bidding Documents
Declarație OE
10.06.22 14:38
Propunerea tehnică
Technical Specifications
Propunerea tehnică
10.06.22 14:38
Contract model
Bidding Documents
Contract model
10.06.22 14:38
Propunerea financiară
Technical Specifications
Propunerea financiară
10.06.22 14:38
Date bancare
Bidding Documents
Date bancare
10.06.22 14:38
Anunt de participare.semnat
Bidding Documents
Anunț de participare
10.06.22 14:38
Contract model din 15.06.2022
Bidding Documents
Contract model din 15.06.2022
15.06.22 16:51
Propunerea financiară din 15.06.2022
Technical Specifications
Propunerea financiară din 15.06.2022
15.06.22 16:51
Anunt de participare din 15.06.2022.semnat
Bidding Documents
Anunț de participare din 15.06.2022
15.06.22 16:51
Anunt de participare din 21.06.2022.semnat
Bidding Documents
Anunț de participare din 21.06.2022.
21.06.22 21:03

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

GBG-MLD SRL

Normalized price: 250 000 MDL
Status: Winner
Reason: Conform criteriului de evaluare cel mai scăzut preț fără TVA cu corespunderea tuturor cerințelor.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Sanmedico

Normalized price: 274 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Kit de prelevare cu mediu de transport viral (VTM)
Date:
14 Jun 2022, 17:40
Question's name:
Mostre
Question:
În atenția celor interesați, Pentru a mări numărul de participanți și de a achiziționa produse calitative la un preț competitiv, rugăm să schimbați termenul de prezentare ale mostrelor în 5 zile de la solicitarea autorității contractante sau în 5 zile de la deschiderea ofertelor. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Answer (15 Jun 2022, 16:45):
Bună ziua, se acceptă propunerea, astfel obligatoriu se vor prezenta mostre (minim 8 bucăți) în termen de 5 zile de la deschiderea ofertelor, conform informației din SIA RSAP, la sediul OGP AE, str. Mitropolit Gavriil Bănulescu-Bodoni 57/1, of. 303, MD-2005 mun. Mostrele vor fi sigilate și însoțite de actul de predare- primire. Pe mostră va fi indicat numărul și denumirea completă a lotului, inclusiv modelul articolului (bunului) indicat în propunerea tehnică. Mulțumim pentru clarificare.
Kit de prelevare cu mediu de transport viral (VTM)
Date:
14 Jun 2022, 17:44
Question's name:
Termenul de livrare
Question:
În atenția celor interesați, Rugăm să modificați termenul de livrare pentru prima tranșă din 20 de zile în 30 de zile. Luând în considerație specificul produsului dat și pentru a exclude necesitatea operatorilor economici de a face două importuri, rugăm ca a doua tranșă să fie una obligatorie, dar nu la solicitarea beneficiarului. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Answer (15 Jun 2022, 16:45):
Bună ziua, se acceptă parțial, astfel termenul de livrare va fi: Incoterms 2020 DDP, II tranșe: I Tranșă (50%) : în decurs de pînă la 30 zile calendaristice de la semnarea contractului, II tranșă (50%): în decurs de pînă la 30 zile calendaristice de la plasarea comenzii de către beneficiarul final . Mulțumim pentru clarificare.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications