1
Enquiry period
with 09.06.2022 15:18
to 20.06.2022 10:00
2
Bidding period
with 20.06.2022 10:00
to 30.06.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 882 670 MDL
Period of clarifications: 9 Jun 2022, 15:18 - 20 Jun 2022, 10:00
Submission of proposals: 20 Jun 2022, 10:00 - 30 Jun 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație a fațadei clădirii Consiliului raional Fălești: lucrari de demontare, desfacere de tencuieli interioare sau exterioare la pereti, lucrări de tîmplărie, înlocuirea glafurilor existente la ferestre, tencuieli exterioare sclivisite, repararea profilurilor exterioare, aplicarea manuala a gruntului ș.a lucrări conform caietului de sarcini

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
The contact person
Full name
Prodan Alexandr
Contact phone
+37325922915
Purchase data
Date created
9 Jun 2022, 15:18
Date modified
10 Jun 2022, 8:35
Achizitii.md ID
21058051
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentatia standart lucrari.docx
Bidding Documents
Documentatia standart pentru lucrari
9.06.22 15:18
caiet de sarcini_fatada.pdf caiet de sarcini_fatada.pdf
Technical Specifications
Caiet de sarcini/borderoul cu lucrari
9.06.22 15:18
duae_ro.doc
Bidding Documents
Documentul Unic de Achizitie European
9.06.22 15:18
model_declaratie_ro.doc
Bidding Documents
model declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi
9.06.22 15:18
anunt de participare_lucrari_fatada.pdf anunt de participare_lucrari_fatada.pdf
tenderNotice
Anunt/invitatie de participare la procedura de achizitie
9.06.22 15:18
Date:
10 Jun 2022, 08:35
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Rechizitele bancare va rog pentru Garantie?
Answer (10 Jun 2022, 09:35):
Conform anuntului de participare, autoritatea contractanta accepta tipul de garantie pentru oferta - Scrisoare de garantie bancara în cuantum de 1 % din valoarea ofertei fără TVA, pe un termen de 60 de zile, (nu mai mic decît termenul de valabilitate a ofertei 60 de zile) parafata de bancă, conform anexei nr.9 din documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări; Totodata conform pct. 19 din anuntului de participare, autoritatea contractanta accepta forma de garantie de buna executie - rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți, în cuantum de 10% din valoarea contractului atribuit.
Date:
13 Jun 2022, 09:10
Question's name:
Garantie bancara
Question:
Conform politicii bancii, OE are nevoie de rechizitele bancare (codul IBAN), chiar dacă este Scrisoare de garantie bancara, atașați vă rog IBAN
Answer (13 Jun 2022, 11:11):
Autoritatea contractanta nu are deschis cont IBAN privind garantiile pentru oferta.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.