Select the type of procedure
Commercial procurement
21057961
1
Enquiry period
with
08.06.2022 16:22
to 13.06.2022 10:00
to 13.06.2022 10:00
2
Bidding period
with
13.06.2022 10:00
to 21.06.2022 10:00
to 21.06.2022 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
975 770 MDL
Period of clarifications:
8 Jun 2022, 16:22 - 13 Jun 2022, 10:00
Submission of proposals:
13 Jun 2022, 10:00 - 21 Jun 2022, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Construcția accesului pietonal (trotuar) adiacet drumului L 416 în com. Călești, raionul Strășeni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Jun 2022, 16:22
Date modified
10 Jun 2022, 11:25
Achizitii.md ID
21057961
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare nr_ 06_2022.pdf
anunt de participare nr_ 06_2022.pdf
Bidding Documents
-
8.06.22 16:22
Date:
10 Jun 2022, 11:25
Question's name:
Clarificare
Question:
Stimate autoritate contractantă, cum am putea noi sa garantam calitatate lucrării de la 5 la 7 ani daca noi nu cunoastem calitatea pavajului oferită de dvs. În acest caz noi oferim garantia lucrarii pt nisip, pietriș, borduri și inclusiv terasamente?
Answer (10 Jun 2022, 17:31):
Ofertantul trebuie să prezinte informații Conform caietului de sarcini care prevede reglementările tehnice şi standarde utilizate privind marerialele furnizate și aplicate de către antreprenor cât și garanția pentru lucrările executate
Date:
10 Jun 2022, 15:36
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (10 Jun 2022, 17:31):
Potrivit Documentelor procedurii de achiziție publicat prin intermediul SIA RSAP – DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice cererea ofertelor de preţuri de lucrări, ANUNȚ DE PARTICIPARE operatorul economic prezintă Anexa nr. 9 SCRISOARE DE GARANŢIE BANCARĂ emisă de către instituția financiară unde se deservește ofertantul în valoare de 2.0 % din suma ofertei fără TVA, pentru participare cu ofertă la procedură.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK