1
Enquiry period
with 21.06.2022 12:25
to 27.06.2022 12:00
2
Bidding period
with 27.06.2022 12:00
to 30.06.2022 12:00
3
Auction
with 01.07.2022 15:00
to 01.07.2022 15:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 416 963 MDL
Period of clarifications: 21 Jun 2022, 12:25 - 27 Jun 2022, 12:00
Submission of proposals: 27 Jun 2022, 12:00 - 30 Jun 2022, 12:00
Auction start date: 1 Jul 2022, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

„Servicii de reparație curentă la blocurile de studii a IPLT „Principesa Natalia Dadiani”” REPETAT, conform listei cu cantitățile de lucrări
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Calea Iesilor 21
Web site
---
The contact person
Full name
Doina Cercel
Contact phone
068535107
Purchase data
Date created
7 Jun 2022, 11:36
Date modified
21 Jun 2022, 18:50
Estimated value (without VAT)
416 963 MDL
The minimum downward of the price
4,17 MDL
Achizitii.md ID
21057771
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Calea Iesilor 21
Contract period
4 Jul 2022 12:24 - 4 Aug 2022 12:24
List of positions
1)
Title
„Servicii de reparație curentă la blocurile de studii a IPLT „Principesa Natalia Dadiani”” REPETAT CPV: 50800000-3 - Miscellaneous repair and maintenance services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Bidding Documents
La pct. 20 se specifică că nu se aplică licitație electronică cu runde.
21.06.22 12:25
caietul de sarcini descifrat.docx
Bidding Documents
Forma nr. 5 descifrata.
21.06.22 12:25
documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard. La capitolul „caietul de sarcini” este anexat în format word lista cu cantitățile de lucrări.
21.06.22 12:25
declaratie_ro (1).doc
Bidding Documents
Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
21.06.22 12:25
duae_ro.doc
Bidding Documents
DUAE
21.06.22 12:25

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

LIVART PRIM SRL

Normalized price: 256 115,74 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Quantis Eco

Normalized price: 344 057,36 MDL
Status: Winner
Reason: Se desemnează câștigătoare oferta prezentată de către „Quantis Eco” SRL, în măsura în care acesta a depus oferta cu al doilea cel mai mic preț potrivit clasamentului SIA RSAP, conformă cerințelor caietului de sarcini și a documentației de atribuire, întrunind toate condițiile de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Gricons-Impex

Normalized price: 373 510,35 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Cons Art Engineering

Normalized price: 397 798,71 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
„Servicii de reparație curentă la blocurile de studii a IPLT „Principesa Natalia Dadiani”” REPETAT
Date:
21 Jun 2022, 18:50
Question's name:
Clarificare
Question:
In anunt este indicat:21. Tehnici si instrumente specifice de atribuire (daca este cazul specificati daci se va utiliza acordul-cadru, sistemul dinamic de achizi{ie sau licita{ia electronicl): nu se aplica. De ce in acest caz cind se deschide pe lot , apare ca va avea loc licitatie electronica pe data de 01.07.2022, ora 15:00?'
Answer (23 Jun 2022, 08:48):
Buna ziua. Aceste sunt servicii curente, întrucât banii sunt alocati la contul 222500. Prin urmare, platforma la COP pentru servicii automat pune licitație electronică, fără posibilitatea de a schimba ca la lucrări. Astfel, dumneavoastră încărcați oferta cu valoarea pe care o considerați necesară si relevantă pentru respectivele servicii, fără a o modifica pe parcursul rundelor licitației electronice și fără a o micsora. Garanția pentru ofertă va fi % din valoarea inițială a ofertei. Nu modificați pe parcursul procedurii valoarea ofertei!!!
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications