1
Enquiry period
with 01.06.2022 17:35
to 15.06.2022 11:44
2
Bidding period
with 15.06.2022 11:44
to 19.06.2022 11:44
3
Auction
with 20.06.2022 14:00
to 20.06.2022 15:05
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 371 420 MDL
Period of clarifications: 1 Jun 2022, 17:35 - 15 Jun 2022, 11:44
Submission of proposals: 15 Jun 2022, 11:44 - 19 Jun 2022, 11:44

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Seturi diagnostice pentru incercari serologice LDSA
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Murelor, 3
Web site
---
The contact person
Full name
Aleona Dumitrascu
Contact phone
+37379477446
Purchase data
Date created
1 Jun 2022, 17:35
Date modified
13 Jun 2022, 11:44
Achizitii.md ID
21057499
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (3).docx
Bidding Documents
-
1.06.22 17:36
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (3).docx
Bidding Documents
-
1.06.22 17:36
anexe.docx
Bidding Documents
-
2.06.22 09:56
anunt scanat.pdf anunt scanat.pdf
Bidding Documents
-
13.06.22 11:34
anunt de participare.docx
Bidding Documents
-
13.06.22 11:39
anexe.docx
Bidding Documents
actualizat
13.06.22 11:44
Date:
2 Jun 2022, 09:02
Question's name:
CERTFICATCE
Question:
Dvs solicitati ceritificatI CE . Certificatul CE este pentru dispozitivele medicale de diagnosticare IVD . Pentru analize de laborator in domeniul veterinar, pentru ce este necesar certificatul CE ?
Answer (2 Jun 2022, 09:18):
5. Certificat de calitate CE sau echivalentul ce confirmă calitatea(conformitate) ,trasabil, și proveniența bunurilor Semnat electronic Obligatoriu In dependenta e obiectul achizitiei se prezinta un document corespunzator ,deci in aceste conditii in pct5 se solicita dupa cum este descris " sau echivalentul ce confirmă calitatea" . va multumim pentru intelegere .
Date:
7 Jun 2022, 11:03
Question's name:
Lotul 1
Question:
In descriere este specificat set de diagnostic prin tehnica ELISA indirect pentru detecția anticorpilor contra Br. abortus și Br. Melitensis in lapte de la bovine, iar între paranteze specificati probe de ser individuale şi amestecuri. Care este in final proba din care doriti sa faceti testarea?
Answer (7 Jun 2022, 14:10):
Conform deciziei CE din 10.12.2008 Nr.984 conditiile de utilizare in esantion de bovine probe de lapte si de ser .
Date:
7 Jun 2022, 11:04
Question's name:
Lotul 4
Question:
Pentru lotul 4: Se accepta si kituri ELISA LEB indirect, sau doar blocking? Multumim anticipat!
Answer (7 Jun 2022, 14:16):
ELISA bloking se foloseste pentru probe de competitie ,probe rutine ,iar pentru confirmare - Elisa indirect ,In final ELISA indirect ,ramine indirect ,cea bloking ramine blocking .
Date:
8 Jun 2022, 08:28
Question's name:
Diferenta in numarul testelor cerute
Question:
Stimata Autoritate contractanta. Va rogam sa veniti cu clarificari asupra numarului testelor cerute pentru LOT 4.1 SET DIAGNOSTIC LEB-ELISA (monitoring). In anexa Specificații de preț este indicat - 960, dar in Anunt de participare - 9600. Va rugam sa clarificati numarul corect de teste cerute pentru lotul dat.
Answer (8 Jun 2022, 09:02):
buna ziua ,s-a produs o eroate tehnica ,cantitatea este de 9600 ,va multumim pentru intelegere .
Date:
9 Jun 2022, 12:03
Question's name:
LOT 4
Question:
I found that you grouped 2 products, namely Lot 4, which are not interdependent with each other. The IDVBLVC-10P is a competitive ELISA, used for screening ( single samples or in pools up to 10 samples). The indirect ELISA as the name says has a different geometry and is some time used for confirmation purpose. A good competitive ELISA for screening does not require a confirmation kit, most of the labs have 1 pcs in the refrigerator just for accreditation or other authorities. We require to review, and to divide this LOT, because It looks that this task is written for a certain company, and you limit the participation of several economic agents. This moment will not have any positive effect on the laboratory. Thank you.
Answer (10 Jun 2022, 13:38):
Laboratorul sanatatea animala este acreditat la standardul ISO 17025:2018 ,care cuprinde si validarea metodelor LEB prin metoda ELISA indirecta de confirmare .Solicitam respectarea cerintelor laboratorului.
Date:
9 Jun 2022, 12:14
Question's name:
LOT 3 poziția 3.3
Question:
Vă rog să precizati la poziția 3.3 volumul flaconului solicitat raportat în ml de substanșă solicitată spre procurare, care să furnizeze 250-500 doze cerute, neindicînd volumul flaconului, duce spre imposibilitatea formulării ofertei și a soluției de preț, ce nu va asigura uniformizarea acestuia.
Answer (10 Jun 2022, 13:40):
conform metodologiei investigatiei de laborator ,unitate de masura se considera =1 buc.- 1 doza ,un flacon = 250-500 doze .
Date:
9 Jun 2022, 12:16
Question's name:
LOT 3 poziția 3.6
Question:
Solicităm excluderea cerinței concentratului la tampon veronal, deoarece tamponul de lucru diluat la sfârșit este același pentru toate concentratele.Mai mult ca atît, tamponul veronal din componența unui lot a aceluiași producător este compatibil și elaborat pentru kitul de diagnostic de bază.
Answer (10 Jun 2022, 13:42):
Tamponul veronal din componenta lotului sa fie de la acelasi producator si sa fie compatibil cu kitul diagnostic de baza .
Date:
9 Jun 2022, 12:20
Question's name:
LOT 3 poziția 3.6
Question:
Solicităm să acceptați livrarea pentru poziția 3.6 tampon veronal a 2 flacoane a cîte 50 ml per unitate și 10 per poziție , în schimbul solicitării a cîte 1 flacona cîte 100 ml,pentru a asigura îndestularea solicitării laboratorului. Contăm la un tratament echidistant și nediscriminatoriu pentru toți participanții,dar nu selectiv.
Answer (10 Jun 2022, 13:43):
se accepta volumul propus
Date:
9 Jun 2022, 12:25
Question's name:
Lotul 4
Question:
Potrivit anunțului de participare, lotul 4 comasează 2 tipuri de produse care sunt individual independente. Astfel, cerem să fie divizate acestea în scopul lărgirii numărului de participanți, deoarece rezultatele la tehnicile aplicate acestor tehnici nu sunt interdependente, iar fluxul de laborator nu se impune procurarea acestora concomient de la același producător.
Answer (10 Jun 2022, 13:43):
Laboratorul sanatatea animala este acreditat la standardul ISO 17025:2018 ,care cuprinde si validarea metodelor LEB prin metoda ELISA indirecta de confirmare .Solicitam respectarea cerintelor laboratorului.
Date:
9 Jun 2022, 12:29
Question's name:
Veronal buffer position 3.6
Question:
The concentration level of the Buffer is not important 1: 5 or 1: 20 or 1: 50). From the contrate you have always to make a working dilution following the information about the concentrate and the working diluted buffer at the end is the same for all concentrates, and this what is important.
Answer (10 Jun 2022, 13:43):
Tamponul veronal din componenta lotului sa fie de la acelasi producator si sa fie compatibil cu kitul diagnostic de baza .
Date:
11 Jun 2022, 16:03
Question's name:
Disonanța esențiala între anunțul de participare şi informația plasată în SIA RSAP
Question:
Bună ziua, ne cerem scuze de intervenție, însă procedura de achiziție are o eroare admisă care generează o incertitudine enormă şi neclaritate față de obiectul de achiziție licitat. Acest fapt se datorează,considerăm a unei admiteri tehnice întîmplătoare dar nu premeditate,dar care nu poate duce la nevalidarea achiziției şi a impasului de a înainta oferte tehnice şi de preț. Potrivit informației SIA ,,RSAP" detaliile achiziției nu corespund cu anunțul de participare plasat în ultima redacție, vizualizat începînd cu 07.06.2022 ora 11:33.La fel,se adevereşte faptul că obiectul de achiziţie ( lista de bunuri) deviază esențial de la obiectul de achiziție anunțat şi a listei de bunuri detalizată. În acest context, solicităm respectuos să efectuați modificările de rigoare pentru a face claritate în documentele de atribuire. La fel cerem ca anunțul de participare redacția finală să fie plasată în formă semnată de responsabilii procedurii de achiziție.În caz contrar, noi în calitate de operatori economici suntem în imposibilitate de participare în procedura declanşată de către Dumneavoastră.
Answer (13 Jun 2022, 11:30):
anunțul de participare plasat în data de 07.06.2022 ora 11:33 nu are nici o relevanta cu procedura in derulare , dupa cum se observa Obiectul achizitiei este total diferit de cel care este anuntat ,din motiv ca platforma nu permite excluderea (stergerea) documentelor incarcate , acesta din urma ramine pe pagina,este o incarcare tehnica întîmplătoare dar nu premeditata , incercam in cel mai scurt timp sa elucidam neclaritatile de pe platforma .
Date:
12 Jun 2022, 09:29
Question's name:
Aducerea în corelare a clarificărilor expuse pînă la moment cu ultima redacție a anunțului de participare
Question:
Vă rugăm, ca în scopul neadmiterii unor interpretări de interes sau prin prisma factorului urmare a rezultatelor procedurii de achiziții, să includeți în sspecificațiile tehnice a produselor solicitate toate admiterile şi acceptările manifestate drept răspuns la clarificări,deoarece răspunsul unei clarificări nu are statut de cerință obligatorie sau permisibilă. La fel cerem să revizuiți toate solicitările operatorilor economici la caz, şi să modificați documentele de atribuire în conformitate cu acestea, fiindcă acestea per ansamblu îşi propun îmbunătățiri şi avantaje pentru Dumneavoastră, drept autoritate contractantă. În particular, atenționăm că formarea şi expunerea unei achiziții pe loturi necesită foarte clar şi explicit argumentarea vitală a acestei necesităţi, în caz contrar cerința privind introducerea în loturi se tratează drept ca acțiune de trucare a licitației. Vă mulțumim.
Answer (13 Jun 2022, 11:32):
Laboratorul sanatatea animala este acreditat la standardul ISO 17025:2018 ,care cuprinde si validarea multiplelor metode,din acest considerent sunt si formulate cerintele din specificatiil etehnice .Solicitam respectarea cerintelor laboratorului.
Date:
15 Jun 2022, 09:15
Question's name:
Referitor la cerința obligatorie a termenilor de valabilitate a produselor livrate
Question:
Potrivit alin.2 al pct.12 din Anunțul de participare este stabilit cu caracter imperativ: ,,Termenul de valabilitate ( la momentul livrării) restant va constitui nu mai puțin de 60% din cel inițial pentru perioada de valabilitate de 2 şi mai mulți ani,,. Totodată alin.3 al aceluiaşi punct 12 prevede: ,,termenul de valabilitate (la momentul livrării) restant va constitui nu mai puțin de 80% din cel inițial pentru produsele cu valabilitate de pînă la 2 ani,,. Respectiv, această cerință prevede 2 obligațiuni contradictorii pentru produsele cu valabilitate de 2 ani, deoarece acestea în redacția actuală a cerințelor anunțului cad sub incidența obligativității valabilității restante ( la momentul livrării) atît cerinței de 80% cît şi cerinţei de 60% termenului valabil din cel inițial. Prin urmare, unii operatori economici de rea credință o să speculeze pe marginea acestei cerințe duble şi vor avea marjă de a duce în eroare autoritatea contractantă pe de o parte la momentul livrării produselor, iar la momentul adjudecării contractelor vor fi pe picior de inegalitate față de concurenții şi participanții de bună credință. Mai mult ca atît, vă atenționăm pe această cale că intenția în această direcție deja este în acțiune de a se realiza pentru o altă furnizare ce va urma pentru Dvs. În această ordine de idei, solicităm respectuos să modificaţi anunțul în scopul delimitării exprese a acestor cerințe, față de produsele care se produc pentru o valabilitate de 2 ani. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Answer (15 Jun 2022, 11:40):
Termenul de valabilitate (la momentul livrării) restant va constitui nu mai puţin de 60% din cel initial pentru produsele cu valabilitate de 2 şi mai mulţi ani; > logic de la 24 luni pina la n luni ! Termenul de valabilitate (la momentul livrării) restant va constitui nu mai puţin de 80 % din cel initial pentru produsele cu valabilitate de pînă la 2 ani. > logic de la N luni pina la 24 luni . este o cerinta formulata de catre grupul de lucru , in vedera eficientizarii cheltuielilor, de regula laboratorul nu accepta produse cu termenele de valabilitate mici, care sa fie ulterior decontate ca fiind expirate , va rugam sa va conformati ceintelor
Date:
15 Jun 2022, 11:07
Question's name:
Precizați cantitatea exactă necesară pentru livrare a Hemolizinei solicitate
Question:
Conform anunțului de participare poziția 3.2 ,,Hemolizina,, din lotul 3 este solicitată a fi livrată în unități de măsură ,,flacon,, în cantitatea necesară de 2 unități de măsură. În acelaşi timp, specificația tehnică obligatorie permite livrarea flaconului a cîte 250-500 doze. Prin urmare, neindicînd totalul de doze necesar a fi livrat către CRDV indicînd drept unitate de măsură livrarea a doar 2 flacoane ( nenominalizînd cuantumul de doze total) se crează imposibilitatea de a formula soluţia de preț ce va duce la o neuniformizare a comparării prețurilor agenților economici participanți. Mai mult ca atît, operatorii de rea intenție vor admite să furnizeze 2 flacoane în cantități de doze minime,ceea ce nu va atinge scopul autorității contractante. Vă mulțumim.
Answer (15 Jun 2022, 11:41):
in vederea evitarii ingradirii de participare a operatorilor economici cu diverse ambalaj de produs ,laboratoul a indicat o marja de la 250-500 doze per flacon ,astfel se accepta orice propunere care cade sub incidenta marjei 250 -500 doze per flacon .se solicita 2 flacoane .
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.