1
Enquiry period
with 31.05.2022 16:23
to 06.06.2022 09:00
2
Bidding period
with 06.06.2022 09:00
to 09.06.2022 09:00
3
Auction
with 10.06.2022 15:00
to 10.06.2022 15:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 341 005,35 MDL
Period of clarifications: 31 May 2022, 16:23 - 6 Jun 2022, 9:00
Submission of proposals: 6 Jun 2022, 9:00 - 9 Jun 2022, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Licență pentru produs program „Microsoft Office 365”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Daniela Turtureanu
Contact phone
022504891
Purchase data
Date created
31 May 2022, 16:23
Date modified
1 Jun 2022, 10:08
Achizitii.md ID
21057422
CPV
48510000-6 - Pachete software de comunicaţii
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
declaratie.doc
Bidding Documents
Declaratie privind confirmarea beneficiarilor efectivi.word
31.05.22 16:23
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE.pdf
31.05.22 16:23
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Bidding Documents
Declaratie privind confirmarea beneficiarilor efectivi.pdf
31.05.22 16:23
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Anexe la Documentatia standard.pdf
31.05.22 16:23
duae.docx
Bidding Documents
DUAE.word
31.05.22 16:23
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
31.05.22 16:23
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
Anexe la Documentatia standard.word
31.05.22 16:23
Date:
1 Jun 2022, 10:08
Question's name:
condiţii de plată
Question:
Buna ziua. Conform conditiilor anuntului de participare sunt mentionate conditii de plata: în termen de 20 (douăzeci) de zile lucrătoare după livrarea bunurilor solicitate. Va rog sa specifificati achitarea se va efectua lunar sau anual.
Answer (1 Jun 2022, 13:27):
În conformitate cu prevederile pct. 40, subpct. 40.1 din Anunțul de participare, precum și în corespundere cu pct. 3, subpct. 3.4 din Anexa nr. 24 la Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 115 din 15.09.2021 (contractul-model), metoda și condițiile de plată prevăd achitarea în termen de 20 de zile lucrătoare după livrarea bunurilor cu prezentarea facturii fiscale și a actului de predare-primire a bunurilor. Condițiile stabilite de către autoritatea contractanta pentru procedura respectivă nu indică modalități sau condiționări de achitare cu regularitate lunară.
Date:
1 Jun 2022, 14:17
Question's name:
periodicitatea achitarii
Question:
In raspunsul dvs nu este mentionata periodicitatea achitarii. Va rog sa specificati achitarea se va efectua lunar în termen de 20 de zile lucrătoare după livrarea bunurilor cu prezentarea facturii fiscale și a actului de predare-primire a bunurilor sau o data în termen de 20 de zile lucrătoare după livrarea bunurilor cu prezentarea facturii fiscale și a actului de predare-primire a bunurilor?
Answer (1 Jun 2022, 14:22):
Este vorba de o procedura de achizitie ce presupune achizitionarea BUNURILOR. Astfel, vor fi achitate in termen de 20 de zile bunurile care au fost livrate conform solicitarii autoritatii contractante.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.