Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
28.05.2022 11:36
to 07.06.2022 12:00
to 07.06.2022 12:00
2
Bidding period
with
07.06.2022 12:00
to 02.07.2022 08:30
to 02.07.2022 08:30
3
Auction
with
04.07.2022 15:00
to 04.07.2022 15:09
to 04.07.2022 15:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 000 000 MDL
Period of clarifications:
28 May 2022, 11:36 - 7 Jun 2022, 12:00
Submission of proposals:
7 Jun 2022, 12:00 - 2 Jul 2022, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Date GPS pentru transport public din mun.Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 May 2022, 11:36
Date modified
2 Jun 2022, 15:53
Achizitii.md ID
21057310
MTender ID
CPV
63700000-6 - Servicii anexe pentru transportul terestru, naval şi aerian
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest cost
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Date GPS pentru transport public din mun.Chișinău
Budget: 1000000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf
anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf
Documents history
-
anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf
anunț de participare - semnat 02.06.2022.pdf
ID: 183d9985-7cf0-4ee6-bffa-0fe62a3f0d47
Bidding Documents
-
anunt de participare .pdf
anunt de participare .pdf
ID: 183d9985-7cf0-4ee6-bffa-0fe62a3f0d47
Bidding Documents
Bidding Documents
ANUNȚ DE PARTICIPARE
2.06.22 15:53
Date:
30 May 2022, 09:14
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Va rugam sa atasati caietul de sarcini
Answer (30 May 2022, 11:54):
Buna ziua , caietul de sarcini este atasat, va rugam sa verificați rubrica Documentele procedurii de achiziție
https://achizitii.md/ro/public/tender/21057310/lot/11576794/
Date:
3 Jun 2022, 12:24
Question's name:
Cerinte functionale fata de echipamente si transferul de date
Question:
Buna ziua,
in cadrul caietului de sarcini, in Capitolul III, p. 3.1. j) - este solicitata posibilitatea de a adauga alte echipamente hardware in vederea cresterii complexitatii solutiei initiale - doar la cerere:
Si anume:
- Citirea de date CAN;
- Senzor de monitorizarc а consumului/nivelului de combustibil;
- Senzori cu diferite specificatii: Теmреrаturа, umiditate, miscare etc;
- senzori de calitate а aerului;
- Identificare de sofer prin diferite modalitati carduri RF, Tag-uri etc;
- Display hаrdwаrе care sa prezinte soferului functionalitatea dispozitivului, precum si аfiseaza, functionarea echipamentului in timp rеаl:
- Functional/nefunctional;
- Trimite date сatrе sеrvеr sau пu;
- Cu semnal GPS / Fara semnal GPS.
Respectiv, intrebarea este urmatoarea: toate aceste echipamente mentionate trebuie sa fie incluse in oferta pentru solutia initiala sau doar posibilitatea de a le conecta ulterior la cerere contra cost aditional?
Answer (6 Jun 2022, 08:01):
Buna ziua, doar posibilitatea de a le conecta ulterior la cerere contra cost adițional.
Date:
3 Jun 2022, 12:27
Question's name:
Durata contractului
Question:
Conform caietului de sarcini si invitatiei, perioada contractuala descrisa este - 24 luni, iar in datele achizitiei plasate pe platforma este indicata urmatoarea durata a contractului:
4 iul 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Rugam sa precizati concret care este totusi perioada preconizata a contractului.
Multumim
Answer (3 Jun 2022, 13:21):
Buna ziua confirmăm că durata contractului va fi: 24 de luni din data semnării, conform anunțului de participare
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK