1
Enquiry period
with 26.05.2022 14:07
to 08.06.2022 11:48
2
Bidding period
with 08.06.2022 11:48
to 11.06.2022 11:48
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 119 809,18 MDL
Period of clarifications: 26 May 2022, 14:07 - 8 Jun 2022, 11:48
Submission of proposals: 8 Jun 2022, 11:48 - 11 Jun 2022, 11:48

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație (pavaj) s.Brînza r-nul Cahul
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD9411, MOLDOVA, Cahul, s.Brînza, str.Libertatii
Web site
---
The contact person
Full name
LEONID CATERA
Contact phone
029936236
Purchase data
Date created
26 May 2022, 14:07
Date modified
30 May 2022, 14:11
Achizitii.md ID
21057185
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-
26.05.22 14:07
ds_lucrari pavare.docx
Bidding Documents
-
26.05.22 14:07
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Bidding Documents
-
26.05.22 14:07
duae_ro pavaj.doc
Bidding Documents
-
26.05.22 14:07
anunt_de_participare primaria brinza.semnat.pdf anunt_de_participare primaria brinza.semnat.pdf
Bidding Documents
anunt de participare
30.05.22 14:11
Date:
30 May 2022, 13:34
Question's name:
ISO 45 001
Question:
Din ce considerent sa inclus certificatul ISO 45001? Solicitam excluderea acestui punc pe baza legislatiei RM si deciziei ANSC. Va transmitem o sectiune din aceasta decizie. Subsecvent, cu referire la art. 73 din Legea nr. 131/2015 citat de către autoritatea contractantă, se reține că acesta reglementează „Condițiile speciale de executare a contractului de achiziții publice”, care sunt stabilite de către autoritatea contractantă în anunțul de participare și urmează a fi implementate pe parcursul derulării/executării contractului de achiziție atribuit în scopul asigurării îndeplinirii obiectivelor stabilite de norma prenotată, iar având în vedere faptul că standardul ISO 45001:2018 reflectă modul de organizare a operatorului economic, respectiv sistemul de management implementat, în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, acesta nu reprezintă o condiție de executare a contractului de achiziții publice. Astfel, Agenția apreciază faptul că autoritatea contractantă eronat a identificat, reieșind din prevederile enunțate mai sus, condițiile speciale care țin de executarea viitorului contract de achiziții publice, care ar determina în consecință „îmbunătățirea condițiilor de muncă și securitatea muncii”. În context, este de menționat că Agenția nu pune la îndoială necesitatea executării lucrărilor care constituie obiectul procedurii de achiziție publică litigante de către ofertanți calificați, cât și impunerea unor condiții speciale de executare a acestora, având în vedere regulile impuse în acest sens de către organizațiile de profil, fapt menționat în cadrul ședinței deschise pentru examinarea contestației, însă aceste cerințe/condiții urmează a fi stabilite prin prisma prevederilor legislației din domeniul achizițiilor publice, în măsura în care standardul contestat nu reprezintă un act permisiv care urmează a fi implementat/deținut în mod obligatoriu de către operatorii economici.
Answer (30 May 2022, 14:14):
Nu au fost luat in considerente Legea nr. 131/2015, l-am exclus .
Date:
3 Jun 2022, 15:46
Question's name:
anunt participare
Question:
va rog sa concretizati perioada de garantia a lucrarilor pentru citi ani?
Answer (6 Jun 2022, 11:48):
3 ani
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".