Public procurement
21057101
Lucrări de reparație la Grădinița de copii ,,Andrieș" din or.Telenești
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
318 132 MDL
Period of clarifications:
25 May 2022, 15:08 - 30 May 2022, 15:00
Submission of proposals:
30 May 2022, 15:00 - 5 Jun 2022, 15:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de reparație la Grădinița de copii ,,Andrieș" din or.Telenești
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Lelic
Contact phone
0258-22530:0258-23454:0258-22531
E-mail
Purchase data
Date created
25 May 2022, 14:31
Date modified
5 Jun 2022, 15:00
Estimated value (without VAT)
318 132 MDL
Achizitii.md ID
21057101
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Contract period
7 Jun 2022 15:07 - 30 Dec 2022 15:07
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație la Grădinița de copii ,,Andrieș" din or.Telenești
CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
5 caiet de sarcini.pdf
5 caiet de sarcini.pdf
Technical Specifications
-caiet de sarcini.
25.05.22 15:08
ds_lucrari (1).docx
Documents history
-
ds_lucrari (1).docx
ID: 0b36bd47-e13e-42c8-b695-94fd8c1dfbb5
Evaluation Criteria
-
ds_lucrari (1).docx
ID: 0b36bd47-e13e-42c8-b695-94fd8c1dfbb5
Evaluation Criteria
Evaluation Criteria
ds_lucrari
25.05.22 21:13
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 (2).semnat.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 (2).semnat.pdf
Documents history
-
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 (2).semnat.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 (2).semnat.pdf
ID: 6ad41b35-cee0-48e5-ab50-7a457797f7e8
tenderNotice
-
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.semnat.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021.semnat.pdf
ID: 6ad41b35-cee0-48e5-ab50-7a457797f7e8
tenderNotice
tenderNotice
anunt_de_participare_lucrari_
25.05.22 21:13
The history of the auction
View auction
Lucrări de reparație la Grădinița de copii ,,Andrieș" din or.Telenești
Date:
29 May 2022, 12:07
Question's name:
Lucrări de reparație la Grădinița de copii ,,Andrieș" din or.Telenești
Question:
Publicati va rugam pretul la materialele care sint livrate de catre buneficiar,pentru a fi incluse in devizul de cheltueli. Indiferent de unde provin materialele cheltuelile de regie si bineficiu depind de pretul materialelor incluse.(La sfirsitul devizului sumele pentru materialele livrate se exclud din pretul pentru plata) Deasemenia indicati locul si distanta unde sint depozitate aceste materiale ca sa putem calcula cheltuelile de transport.
Garantia de buna executie, dupa cum intelegem ,in valoare de 5%,vor fi acitate antreprenorului dupa semnaria procesului verbal de receptie finala,adica dupa perioada de garantie -5ani, sau in alt mod? Сredem ca trebue sa precizam acest lucru din start.
Answer (30 May 2022, 11:46):
Buna ziua. (La sfirsitul devizului sumele pentru materialele livrate se exclud din pretul pentru plata),atunci care este sensul? În caietul de sarcini au fost indicate lucrările care vor fi executate.De transportarea materialelor se va ocupa autoritatea cotractantă.Garantia de buna executie conform art.97 ,98 a ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări ,garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din:
1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;
2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate;
3) transfer pe contul autorității contractante.
Secțiunea a 9-a Garanția de bună execuție a contractului,art.153
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK