Select the type of procedure
Commercial procurement
21056656
1
Enquiry period
with
17.05.2022 17:42
to 27.05.2022 09:00
to 27.05.2022 09:00
2
Bidding period
with
27.05.2022 09:00
to 01.06.2022 09:00
to 01.06.2022 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
6 256 841 MDL
Period of clarifications:
17 May 2022, 17:42 - 27 May 2022, 9:00
Submission of proposals:
27 May 2022, 9:00 - 1 Jun 2022, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Reparații curente ale acceselor către și în curțile blocurilor de locuit și a trotuarelor din sectorul Centru
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 May 2022, 17:42
Date modified
19 May 2022, 17:33
Achizitii.md ID
21056656
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt accese centru_mai22.semnat.pdf
anunt accese centru_mai22.semnat.pdf
Bidding Documents
-
17.05.22 17:42
documentatia_standard_accese_centru_mai22.doc
Documents history
-
documentatia_standard_accese_centru_mai22.doc
ID: aa7d59c0-0e1e-4e07-ac64-7bcb075dbf2c
Bidding Documents
-
documentatia_standard_accese_centru_mai22.doc
ID: aa7d59c0-0e1e-4e07-ac64-7bcb075dbf2c
Bidding Documents
Bidding Documents
-
19.05.22 17:33
Date:
18 May 2022, 15:07
Question's name:
DOCUMENTAŢIA STANDARD
Question:
Analizati DOCUMENTAŢIA STANDARD referitor la paginile 37-43 ?
Answer (19 May 2022, 17:31):
Multumim pentru semnalarea textului eronat! A fost redactat si incarcat repetat la documentatia de atribuire
Date:
19 May 2022, 11:26
Question's name:
Anexa nr. 23 la Documentaţia standard
Question:
CAIET DE SARCINI
FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂŢILE DE LUCRĂRI
LUCRĂRI
1. Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantităţile de lucrări
Obiectul: ,, Reparații curente ale acceselor către și în curțile blocurilor de locuit și a trotuarelor din sectorul Centru”.
2. Formularul de deviz nr.1 – Lista cu cantităţile de lucrări
Obiectul achiziţiei ,,Amenajarea trotuarelor si aleilor pietonale amplasate în or. Vadul lui Vodă, în adiacența străzilor deservite de transport public”
Autoritatea contractantă: Direcţia generală transport public şi căi de comunicaţie
Ati indicat in Anexa nr. 23 la Documentaţia standard, care este Lista cu cantităţile de lucrări?????
Answer (19 May 2022, 17:32):
S-a redactat si s-a omis textul inserat eronat si a fost incarcat repetat la documentatia de atribuire
Date:
20 May 2022, 11:37
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Capitolul 2 str.Asachi poz.46 Borduri mici, prefabricate din beton cu sectiunea de 10x15 cm, pnetu incadrarea spatiilor verzi, trotuarelor, aleilor, etc., asezate pe o fundatie din beton, de 10x20 cm = cantitatea este data cu 0
Answer (25 May 2022, 12:33):
Poz 46. Cantitatea este data cu zero.
Date:
20 May 2022, 12:09
Question's name:
ANUNŢ DE PARTICIPARE
Question:
punctul 8: Valoarea estimată, lei 6 256 841:
Garantie pentru oferta 1% Oferta va fi însoţită de o Garanţie, cu TVA sau fara TVA???
Answer (20 May 2022, 17:08):
Valoarea estimată fără TVA 6 256 841 MDL
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK