1
Enquiry period
with 17.05.2022 09:00
to 22.05.2022 10:00
2
Bidding period
with 22.05.2022 10:00
to 26.05.2022 11:00
3
Auction
27.05.2022 15:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 100 000 MDL
Period of clarifications: 17 May 2022, 9:00 - 22 May 2022, 10:00
Submission of proposals: 22 May 2022, 10:00 - 26 May 2022, 11:00
Auction start date: 27 May 2022, 15:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Se va indica prețul pentru un curs de instruire online (o tema) cu o durată de 2 zile lucrătoare cu un număr total de 8 ore astronomice (4 ore/zi), pentru un număr de maxim 40 de persoane.
Prestatorul va propune minim 2 formatori și 2 asistenți pentru fiecare modul de instruire și va fi responsabil de organizarea întregului proces de instruire conform caietului de sarcini
Executarea contractului va avea loc în funcție de numărul de cursuri prestate efectiv la necesitate conform solicitării Beneficiarului
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
The contact person
Full name
Egor Russu
Contact phone
+373 79722282
Purchase data
Date created
17 May 2022, 8:52
Date modified
17 May 2022, 9:00
Estimated value (without VAT)
100 000 MDL
The minimum downward of the price
1 000 MDL
Achizitii.md ID
21056564
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Contract period
28 May 2022 08:00 - 31 Dec 2022 08:58
List of positions
1)
Title
Curs de instruire CPV: 80510000-2 - Specialist training services
Quantity: 8.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
DUAE
17.05.22 09:00
f3.3_formularul_informativ_pers_jur.docx
Bidding Documents
Formularul Informativ F3.3
17.05.22 09:00
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021_cee_modificat.docx
Bidding Documents
Documentația standard
17.05.22 09:00
declarația privind beneficiarii finali.docx
Bidding Documents
Declarația privind beneficiarii finali
17.05.22 09:00

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

AO Asociaţia Pentru Protecţia Mediului "Environmental protection"

Normalized price: 100 000 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde criteriilor de calificare și selecție
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications