Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 90 000 MDL
Period of clarifications: 17 May 2022, 8:39 - 20 May 2022, 9:00
Submission of proposals: 20 May 2022, 9:00 - 23 May 2022, 15:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Petica Andrei
Contact phone
022/250-126
Purchase data
Date created
17 May 2022, 8:39
Date modified
23 May 2022, 15:30
Achizitii.md ID
21056562
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
17 May 2022, 11:20
Question's name:
Divizarea pe loturi - modificarea termenului de livrare
Question:
Stimate AC , vrem sa va informam ca termenul de livrare 20 zile pentru echipamentul de retea(router , switch) nu este actual. Termenul minim actual ar fi de 90-120 zile. Va sugeram sa divizati procedura in 2 loturi , echipament de retea (primele 4 poztii din caietul de sarcini) sa fie intr-un lot separat cu termen de livrare indicat mai sus. Pentru celelalte produse ar fi ok daca ati indica minim 40 de zile termenul de livrare. Multumim pentru intelegere.
Answer (17 May 2022, 17:08):
Cadrul normativ din domeniul achizițiilor publice nu prevede obligativitatea autorității contractante de a diviza bunurile ce urmează a fi achiziționate, de a fi divizate pe loturi separate în dependență de producător. În consecință, Grupul de lucrul a decis achiziționarea Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare ca lot unic. Termenul de livrare a bunurilor conform caietului de sarcini.
Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare
Date:
17 May 2022, 11:42
Question's name:
Loturi
Question:
Buna ziua! Sunt dificultati cu unele pozitii specifice din cererea dumneavoastra. Divizati va rog pe loturi daca este posibil. Multumim anticipat.
Answer (17 May 2022, 17:09):
Cadrul normativ din domeniul achizițiilor publice nu prevede obligativitatea autorității contractante de a diviza bunurile ce urmează a fi achiziționate, de a fi divizate pe loturi separate în dependență de producător. În consecință, Grupul de lucrul a decis achiziționarea Dispozitive periferice pentru imprimante, copiatoare și calculatoare ca lot unic
Date:
17 May 2022, 18:22
Question's name:
Termen de livrare 2
Question:
Dupa ce o sa repetati procedura data de 3-4 ori , tot o sa insistati pentru termenul de livrare de 20 de zile ? Prin ce se justifica acest termen de livrare? Daca era nevoie urgent de acest echipament ati fi putut anunta acesta licitatie timp de 4 luni pina acum . Noi incercam sa va ajutam si din informatia care o avem de la producator , pentru unele pozitii din caietul de sarcini termen de producere orientativ 22 iulie 2022. Din acesta cauza niciun operator economic nu-si asuma acesti termeni de livrare. Acesta s-a vazut si la prima licitatie unde nu ati primit nicio oferta. Nu putem sa va obligam sa faceti modificarile date , dar speram ca autoritatea contractanta va fi mai intelegatoare referitor la situatia actuala.Multumim.
Answer (18 May 2022, 10:59):
Termenul de livrare a bunurilor conform caietului de sarcini.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.