+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 13.05.2022 08:54
to 18.05.2022 15:31
1 day left
2
Bidding period
with 18.05.2022 15:31
to 27.05.2022 15:31
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 1 000 000 MDL
Period of clarifications: 13 May 2022, 8:54 - 18 May 2022, 15:31
Submission of proposals: 18 May 2022, 15:31 - 27 May 2022, 15:31

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe
Lucrări de reparații curente ale edificiului SSC Drochia din str. Independenței, nr. 31, or. Drochia
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Oxana Bulicanu
Contact phone
022-26-94-54
Fax
---
Purchase data
Date created
13 May 2022, 8:54
Date modified
16 May 2022, 15:31
Achizitii.md ID
21056418
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Bidding Documents
Declaratie.pdf
13.05.22 08:54
duae.docx
Bidding Documents
DUAE.word
13.05.22 08:54
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE.pdf
13.05.22 08:54
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare.pdf
13.05.22 08:54
declaratie.doc
Bidding Documents
Declaratie.word
13.05.22 08:54
modificat anexe la documentatia standard (lucrari).docx
Bidding Documents
Modificat - Anexe la Documentatia standard (lucrari).word
16.05.22 15:31
modificat anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf modificat anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
Bidding Documents
Modificat - Anexe la Documentatia standard (lucrari).pdf
16.05.22 15:31
Date:
13 May 2022, 12:26
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua.Cap.1.3.2-Poz. 20 -Pavaj vigropresat cu gr. 5cm nu este, este 4cm sau 6cm. Poz. 21 Bordura 1000x300x150 nu este- este 1000x25x15 si 1000x30x18- Ce punem?
Answer (16 May 2022, 15:32):
În Formularul de deviz al Caietului de sarcini și (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021), au fost efectuate modificari (evidențiate cu bold) în poziția nr. 20: pavaj vibropresat, grosime minim 4 cm și poziția nr. 21: Borduri prefabricate din beton, pentru trotuare 180x300x1000 mm vibropresate.
Date:
16 May 2022, 08:52
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Cap.7 poz.80 -TsI50G in catalog lipseste - modificam pe TsI 50B5 ?
Answer (16 May 2022, 15:18):
Se va aplica codul resursei conform caietului de sarcini. Găsiți codul respectiv în Modificari 6 ale WinСмета.
Question's name
Question
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".