+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 12.05.2022 17:28
to 23.05.2022 10:00
2
Bidding period
with 23.05.2022 10:00
to 26.05.2022 10:00
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 750 000 MDL
Period of clarifications: 12 May 2022, 17:28 - 23 May 2022, 10:00
Submission of proposals: 23 May 2022, 10:00 - 26 May 2022, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de difuzare a informației și de informare a populației privind implementarea obiectivelor investiționale a DGTPCC
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. S.Lazo,18 mun. Chişinău
Web site
---
The contact person
Full name
Inga Aftenii
Contact phone
079323292
Fax
---
Purchase data
Date created
12 May 2022, 17:28
Date modified
18 May 2022, 11:21
Achizitii.md ID
21056356
CPV
79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
ds_servicii_media 2022.docx
Bidding Documents
-
12.05.22 17:28
duae_nou_serv_media_mai22.doc
Bidding Documents
-
12.05.22 17:28
servicii media anunt_mai22v2.semnat.pdf servicii media anunt_mai22v2.semnat.pdf
Bidding Documents
-
13.05.22 08:55
Date:
18 May 2022, 11:21
Question's name:
Elaborarea planului lunar de promovare și comunicare, cu includerea mesajelor și a indicatorilor de performanță –minim 6 planuri
Question:
Buna ziua! Rog frumos sa puneti l a sispozitia ofertantilor breiful detaliat, TOR, plan evenimente, etc necesrae pentru a elabora strategia si planurile decomunicare. Multumesc!
Answer (20 May 2022, 10:41):
Pentru scopul licitației nu este necesară elaborarea planurilor propriu zise, ci enumerarea și descrierea acestora, dar și exemple de planuri pe care le utilizează ofertantul lunar pentru organizarea activității de comunicare și media. Astfel, ofertantul, poate demonstra nivelul de profesionalism și control asupra procesului. Ulterior, planurile se elaborează de către ofertantul contractat în dependență de strategia de comunicare stabilită.
Date:
18 May 2022, 11:23
Question's name:
Elaborarea si diseminarea comunicatelor de presă în limba română, rusă și engleză (3 comunicate lunar) – minim 3 comunicate de presă
Question:
Buna ziua! Rog sa concretizati se solicita presa scrisa sau online, specificati auditoriul tinta, marimea comunicatului de presa (este foarte importnat daca merge vorba despre presa scrisa). Multumesc!
Answer (20 May 2022, 10:42):
Ofertantul, în baza experienței și expertizei pe care o deține, va face o analiză a necesităților Direcției, va decide câte comunicate sunt necesare lunar și pe câte canale este necesar să fie plasate și va elabora oferta în baza propriilor recomandări. Aici pot fi incluse și surse media scrise și online, în dependență de cât de eficiente le consideră ofertantul pentru scopurile de comunicare ale Direcției.
Date:
18 May 2022, 11:25
Question's name:
Managementul rețelelor de socializare luna
Question:
Buna ziua! Rog frumos sa specificati detalii privind durata si perioada campaniei, auditoriul tinta, profilul site-rilor. Rog frumos sa specificti split-ul SMM, concretizati daca acest capitol include si elaborare de postari inclusiv productie foto si video. Multumesc!
Answer (20 May 2022, 10:42):
După cum este menționat în anunț este vorba de întreținerea lunară a rețelelor de socializare. Care anume dintre rețelele de socializare sunt potrivite pentru scopurile Direcției și publicul către care vor fi orientate campaniile va recomanda ofertantul, Acest capitol include toate lucrările necesare pentru crearea de conținut, întreținerea și promovarea rețelelor de socializare, în dependență de recomandările ofertantului.
Date:
18 May 2022, 11:29
Question's name:
Servicii de organizare 3 campanii de promovare TV&Radio: Elaborarespot (60 sec, 2 min) - minim 4 spoturi
Question:
Buna ziua! Rog frumos sa specificati daca sunt solicitarile speciale fata de posturi (nationali, etc) , info privind durata si perioada campaniei, splitul sposturilor , auditoriul tinta. Rog frumos sa specificati natura spotul produs si anume grafica, animat, filmat? Limba spotului? Tradus cu subtitre? Lungimea spotului? Va multumesc!
Answer (20 May 2022, 10:43):
Splitul posturilor și auditoriul țintă sunt date care fac parte din strategia de plasare media care este în responsabilitatea ofertantului și dovada clară a capacității acestuia. Astfel, recomandările trebuie să vină de la ofertant. Spotul va avea o durată de 60 de scunde. Rugăm să includeți în ofertă tipul spotului pe care îl considerați cel mai potrivit pentru promovarea activității Direcției. Durata campaniei este de 3 săptămâni, perioada campaniei urmează a fi determinată în dependență de necesitățile de comunicare care vor apărea pe parcursul perioadei contractului.
Date:
18 May 2022, 11:30
Question's name:
Elaborare spoturi radio –minim 2 spoturi
Question:
Buna ziua! Rog frumos sa specificati info privind lungimea spotului radio. Va multumesc!
Answer (20 May 2022, 10:44):
Durata spotului radio este de 60 de secunde.
Date:
18 May 2022, 11:31
Question's name:
Servicii de organizare 3 campanii de promovare online: Elaborare spoturi online (30 sec) – minim 2 spoturi
Question:
Buna ziua! Durata si perioada campaniei online, split si profilul site-urilor, auditoril tinta. Spoturi animate sau filmate? Va multumesc!
Answer (20 May 2022, 10:44):
Durata campaniei este de 3 săptămâni, perioada campaniei urmează a fi determinată în dependență de necesitățile de comunicare care vor apărea pe parcursul perioadei contractului. Splitul și profilul site-urilor, cât și auditoriul țintă. sunt date care fac parte din strategia de plasare care este în responsabilitatea ofertantului și dovada clară a capacității acestuia. Astfel, recomandările trebuie să vină de la ofertant. Rugăm să includeți în ofertă tipul spotului pe care îl considerați cel mai potrivit pentru promovarea activității Direcției.
Date:
18 May 2022, 11:33
Question's name:
Tipar afișe stații autobuz 200
Question:
Buna ziua! Rog frumos sa concretizati info privind marimea afisei. Daca sunt preferinta fata de materialul folosit pentru printarea acestora. Va multumesc!
Answer (20 May 2022, 10:46):
Rugăm ofertanții să precizeze cu furnizorii de servicii de plasare a publicității și afișelor în stații, ce suprafețe au disponibile, cerințe față de materialul care este admis de a fi plasat și să vină cu recomandări.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".