1
Enquiry period
with 06.05.2022 15:19
to 10.05.2022 10:00
2
Bidding period
with 10.05.2022 10:00
to 13.05.2022 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 22 050 MDL
Period of clarifications: 6 May 2022, 15:19 - 10 May 2022, 10:00
Submission of proposals: 10 May 2022, 10:00 - 13 May 2022, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

2.1. Carnete A5 personalizate.
Format: A5
Coperta: carton în 4 culori, hârtie cretată 350 gr/m2, laminare matt, Personalizată conform machetei AGEPI (4+0 culori);
Liniere foi: (celule) matematica
Tip de fixare: spirală orizontală
Bloc:40 foi, offset 80 gr/m2, 1+0 culori
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022400642
Purchase data
Date created
6 May 2022, 15:07
Date modified
6 May 2022, 15:19
Estimated value (without VAT)
22 050 MDL
Achizitii.md ID
21056154
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
16 May 2022 15:10 - 30 Dec 2022 15:19
List of positions
1)
Title
Carnete A5 personalizate CPV: 22120000-7 - Publications
Quantity: 1500.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Miliser SRL

Normalized price: 16 980 MDL
Status: Winner
Reason: Referitor la MTender ID nr. ocds-b3wdp1-MD-1651838867349 din 06.05.2022, cu deschiderea ofertelor la 13.05.2022, ora 10:00. Stimați operatori economici! Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Carnetelor A5 personalizate, Cod CPV 22120000-7, Lot II lansat prin SIA RSAP MTender ID nr. ocds-b3wdp1-MD-1651838867349 din 06.05.2022, conform necesităţilor AGEPI pentru perioada bugetară 2022. Până la termenul limită – data 13.05.2022, ora 10:00, au fost depuse 5 (cinci) oferte de către de către următorii operatori economici: 1) ”MILISER” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 16980,00 lei fără TVA; 2) SC ”BASTER MEDIA” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 17850,00 lei fără TVA; 3) ”TIPOGRAFIA SIRIUS” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 18720,00 lei fără TVA; 4) ”BAȘTINA RADOG” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 20000,00 lei fără TVA; 5) ÎS F.E.P. ”TIPOGRAFIA CENTRALĂ cu propunerea financiară în sumă de 21375,00 lei fără TVA; Urmare examinării, comparării și evaluării ofertelor prezentate s-a constatat că acestea corespund tuturor cerințelor de calificare solicitate în Anunțul de participare, specificațiile tehnice corespund, toate documentele solicitate au fost prezentate. Ofertele se încadrează în valoarea estimată planificată a procedurii de achiziții pentru Lotul II - 22050,00 lei fără TVA. Astfel, în conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziționarea Publicațiilor tipografice: Carnete A5 personalizate, Cod CPV 22120000-7, pentru Lotul II, lansat prin SIA RSAP sub nr. ocds-b3wdp1-MD-1651838867349 din 06.05.2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic ”MILISER” S.R.L. cu propunerea financiară în cuantum de 16980,00 lei MD fără TVA/20376,00 lei MD cu TVA.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

"Baster-Media"

Normalized price: 17 850 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Tipografia-Sirius SRL

Normalized price: 18 720 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

"Baștina-RADOG"

Normalized price: 20 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

IS FEP "Tipografia Centrala"

Normalized price: 21 375 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications