1
Enquiry period
with 06.05.2022 09:22
to 17.05.2022 09:00
2
Bidding period
with 17.05.2022 09:00
to 26.05.2022 09:00
3
Auction
with 27.05.2022 13:00
to 27.05.2022 15:05
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 728 500 MDL
Period of clarifications: 6 May 2022, 9:22 - 17 May 2022, 9:00
Submission of proposals: 17 May 2022, 9:00 - 26 May 2022, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea Produselor alimentare pentru semestrul II al anului 2022

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.S.Lazo nr.7
Web site
---
The contact person
Full name
Cerî Ana
Contact phone
022237811
E-mail
Purchase data
Date created
6 May 2022, 9:22
Date modified
6 May 2022, 11:40
Achizitii.md ID
21056093
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
-
6.05.22 09:22
anunt.pdf anunt.pdf
Bidding Documents
-
6.05.22 09:22
sim_ii_documentația standart.doc
Bidding Documents
-
6.05.22 09:22
Date:
6 May 2022, 11:40
Question's name:
Propunere
Question:
Buna ziua, solicităm respectuos, întru evitarea situațiilor de blocare a procesului de alimentare, să luați act de cunostintă de recomandărilor expuse în Circulanta MINISTERULUI FINANŢELOR AL REPUBLICII MOLDOVA din 14.04.2022 nr. 13-09/94,ce țin de organizarea procedurilor de achiziții publice pentru o perioadă nu mai mare de 3 luni.
Answer (6 May 2022, 15:43):
Buna ziua, vă multumim pentru propunere, o vom analiza in cadrul grupului de lucru
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.