+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 05.05.2022 13:24
to 23.05.2022 14:00
2
Bidding period
with 23.05.2022 14:00
to 30.05.2022 14:00
5 days left
3
Auction

4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 665 000 MDL
Period of clarifications: 5 May 2022, 13:24 - 23 May 2022, 14:00
Submission of proposals: 23 May 2022, 14:00 - 30 May 2022, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe
Servicii de proiectare a lucrărilor de reparație capitală a clădirii Ministerului Sănătății din str. V. Alecsandri nr.2, mun. Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Anna Crani
Contact phone
022268841
Fax
---
Purchase data
Date created
5 May 2022, 13:24
Date modified
21 May 2022, 11:23
Achizitii.md ID
21056032
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
3.4. caiet de sarcini servicii de proiectare.docx
Bidding Documents
-
5.05.22 13:24
3.3. duae.semnat.pdf 3.3. duae.semnat.pdf
Bidding Documents
-
5.05.22 13:24
3.3. duae.doc
Bidding Documents
-
5.05.22 13:24
3.6. specificații de preț anexa nr. 23.docx
Bidding Documents
-
5.05.22 13:24
3.1. anunț de participare.docx
Bidding Documents
-
5.05.22 13:24
3.5. specificații tehnice anexa nr. 22.docx
Bidding Documents
-
5.05.22 13:24
3.4. caiet de sarcini servicii de proiectare. corectat.docx
Bidding Documents
În punctul nr. 6 a fost introdus compartiment: "Specificația utilajului, mobilierului luând în vedere destinația încăperii"
21.05.22 11:23
Date:
20 May 2022, 16:35
Question's name:
Clarificari
Question:
Buna ziua, Avem următoarele puncte, la care am vrea sa primim clarificare: 1.Reparația elementelor specifice ale fațadei (capitel, cornișa, etc) necesita lucrări de restaurare, ce duc timp si cost suplimentar. 2.Necesitatea organizării accesului pentru persoane cu dezabilitați in instituție publica. 3.Strămutarea rețelelor (mai ales celor nefuncționale) inginerești exterioare de pe fațada pentru posibilitatea reparației capitale 4.Contract supraveghere de autor va fi un contract separat si nu va intra in prețul ofertei. 5.Compartiment Soluții tehnologice nu este inclus in sarcina de proiectare, dar la vizita pe obiect am fost informați, ca amplasarea mobilierului in oficii (precum si numărul locurilor de munca in fiecare birou) trebuie de specificat in compartiment tehnologie. 6.Starea punctului termic existent. Va apărea necesitatea de expertizarea lui, si in caz daca se va depista neconformitatea lui tehnica – modificarea (necesita timp si cost suplimentar) 7.Materiale suport de la beneficiar – planuri cadastrale, alte desene tehnice, puncte de conectare si condiții tehnice pentru rețele inginerești interioare 8.Expertiza tehnica poate depista probleme, care vor necesita soluții suplimentare, timp si costuri. 9.La vizita am fost informați, ca certificatul de urbanism va fi depus de către beneficiar, după primirea expertizei tehnice de la ofertant. Timpul de așteptare a obținerii CU nu intra in termenul de 45 zile. Cu stima, SC Gorgona
Answer (21 May 2022, 11:19):
Bună ziua. Toate specificațiile le găsiți în caietul de sarcini atașat în descriere. Aceasta este completat în baza la bugetul disponibil și necesitățile stringente. Având în vedere că Serviciile de proiectare includ și Expertiza tehnică, există posibilitatea de revizuirea și/sau completarea cerințelor de bază privind soluțiile de proiect, în baza prevederilor legale și anume prevederilor articolului 76 din Legea 131/2015, în condițiile în care va fi necesar de a efectua modificări în urma unor circumstanţe pe care autoritate contractantă la moment nu poate să le prevadă. Toate modificările vor fi ajustate conform legislației în vigoare în baza bugetului disponibil. Orice schimbări desigur vor fi negociate suplimentar cu ofertantul care va câștiga licitația. Referitor la "amplasarea mobilierului in oficii", vom ajusta caietul de sarcini și vom include compartimentul necesar în pct. 6. Cât privește Materiale suport de la beneficiar și/sau obținerea unor documente, aceste vor fi elaborate pe parcurs, iar termenele vor fi negociate în caz de necesitate cu ofertantul care va fi desemnat câștigător.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".