1
Enquiry period
with 05.05.2022 08:58
to 20.05.2022 14:00
2
Bidding period
with 20.05.2022 14:00
to 25.05.2022 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 533 958,91 MDL
Period of clarifications: 5 May 2022, 8:58 - 20 May 2022, 14:00
Submission of proposals: 20 May 2022, 14:00 - 25 May 2022, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de supraveghere tehnică: Construcția rețelelor interioare în localități, cu branșarea la magistrala regională de aducțiune.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Golovco
Contact phone
+37369193474
Purchase data
Date created
5 May 2022, 8:58
Date modified
12 May 2022, 15:04
Achizitii.md ID
21055931
CPV
71500000-3 - Servicii privind construcţiile
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
21.3. documentatie de licitatie rt ac hincesti.semnat.pdf 21.3. documentatie de licitatie rt ac hincesti.semnat.pdf
Bidding Documents
- Documentația standard APROBATĂ prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 72 din 11.06.2020
5.05.22 08:58
21.2. duae rt ac hincesti.semnat.pdf 21.2. duae rt ac hincesti.semnat.pdf
Bidding Documents
- DUAE APROBAT prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 72 din 11.06.2020
5.05.22 08:58
21.1. anunt de participare rt ac hincesti2.semnat.pdf 21.1. anunt de participare rt ac hincesti2.semnat.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare aprobat prin Ordinul ministrului finanțelor nr.115 din 15.09.2021 Modificat la data de 12.05.2022 la p.38 Alte informații relevante:
12.05.22 15:04
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.