+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 03.05.2022 16:57
to 08.05.2022 17:00
2
Bidding period
with 08.05.2022 17:00
to 12.05.2022 17:00
3
Auction
with 13.05.2022 14:00
to 13.05.2022 14:46
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 590 000 MDL
Period of clarifications: 3 May 2022, 16:57 - 8 May 2022, 17:00
Submission of proposals: 8 May 2022, 17:00 - 12 May 2022, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1. Crupe de arpacaş;
2. Crupă de bulgur:
3. Fasole;
4. Crupă de mei.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Colesnic Elena
Contact phone
022-25-21-28
Fax
---
Purchase data
Date created
3 May 2022, 16:57
Date modified
6 May 2022, 11:41
Achizitii.md ID
21055914
CPV
03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Crupe de arpacaş
Budget: 100000.0 MDL
Active
Crupă de bulgur
Budget: 140000.0 MDL
Active
Fasole
Budget: 220000.0 MDL
Active
Crupă de mei
Budget: 130000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Documentatia standard.signed.pdf Documentatia standard.signed.pdf
Draft contract - special conditions
Documentatia standard
3.05.22 16:57
DUAE.doc
Bidding Documents
Documentul unic de achiziții european
3.05.22 16:57
Documentatia standard.docx
Draft contract - special conditions
Documentatia standard
3.05.22 16:57
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participar
3.05.22 16:57
Date:
6 May 2022, 11:41
Question's name:
Propunere
Question:
Buna ziua, solicităm respectuos, întru evitarea situațiilor de blocare a procesului de alimentare, să luați act de cunostintă de recomandărilor expuse în Circulanta MINISTERULUI FINANŢELOR AL REPUBLICII MOLDOVA din 14.04.2022 nr. 13-09/94,ce țin de organizarea procedurilor de achiziții publice pentru o perioadă nu mai mare de 3 luni.
Answer (6 May 2022, 16:59):
Bună ziua! Vă informăm că termenii de livrare a produselor alimentare supuse achiziționării au fost stabiliți reieșind din necesitățile autorității contractante, inclusiv cu luarea în considerație a recomandărilor menționate. Totodată, în cazul disponibilității operatorilor economici contractați, de a efectua livrări de produse în termeni restrînși, autoritatea contractantă, în funcție de capacitățile de depozitare și termenii de valabilitate, va organiza recepționarea acestora.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".