1
Enquiry period
with 03.05.2022 16:57
to 08.05.2022 17:00
2
Bidding period
with 08.05.2022 17:00
to 12.05.2022 17:00
3
Auction
with 13.05.2022 14:00
to 13.05.2022 14:46
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 590 000 MDL
Period of clarifications: 3 May 2022, 16:57 - 8 May 2022, 17:00
Submission of proposals: 8 May 2022, 17:00 - 12 May 2022, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1. Crupe de arpacaş;
2. Crupă de bulgur:
3. Fasole;
4. Crupă de mei.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Colesnic Elena
Contact phone
022-25-21-28
Purchase data
Date created
3 May 2022, 16:57
Date modified
6 May 2022, 11:41
Achizitii.md ID
21055914
CPV
03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe şi fructe cu coajă
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Crupe de arpacaş
Budget: 100000.0 MDL
Active
Crupă de bulgur
Budget: 140000.0 MDL
Active
Fasole
Budget: 220000.0 MDL
Active
Crupă de mei
Budget: 130000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Documentatia standard.signed.pdf Documentatia standard.signed.pdf
Draft contract - special conditions
Documentatia standard
3.05.22 16:57
DUAE.doc
Bidding Documents
Documentul unic de achiziții european
3.05.22 16:57
Documentatia standard.docx
Draft contract - special conditions
Documentatia standard
3.05.22 16:57
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participar
3.05.22 16:57
Date:
6 May 2022, 11:41
Question's name:
Propunere
Question:
Buna ziua, solicităm respectuos, întru evitarea situațiilor de blocare a procesului de alimentare, să luați act de cunostintă de recomandărilor expuse în Circulanta MINISTERULUI FINANŢELOR AL REPUBLICII MOLDOVA din 14.04.2022 nr. 13-09/94,ce țin de organizarea procedurilor de achiziții publice pentru o perioadă nu mai mare de 3 luni.
Answer (6 May 2022, 16:59):
Bună ziua! Vă informăm că termenii de livrare a produselor alimentare supuse achiziționării au fost stabiliți reieșind din necesitățile autorității contractante, inclusiv cu luarea în considerație a recomandărilor menționate. Totodată, în cazul disponibilității operatorilor economici contractați, de a efectua livrări de produse în termeni restrînși, autoritatea contractantă, în funcție de capacitățile de depozitare și termenii de valabilitate, va organiza recepționarea acestora.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.