+373 22 003 999

Our Call Center is overcharged. Please send your questions by e-mail info@achizitii.md or by chat. Thank you for understanding.

1
Enquiry period
with 10.05.2022 15:34
to 18.05.2022 13:19
2
Bidding period
with 18.05.2022 13:19
to 21.05.2022 13:19
3
Auction
with 23.05.2022 15:00
to 23.05.2022 15:41
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 227 400 MDL
Period of clarifications: 10 May 2022, 15:34 - 18 May 2022, 13:19
Submission of proposals: 18 May 2022, 13:19 - 21 May 2022, 13:19

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procurarea meselor si scaune pentru casa de cultura
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4574, MOLDOVA, Dubăsari, s.Holercani, s. Holercani
Web site
---
The contact person
Full name
Tanasev Tudor
Contact phone
069251680
Fax
---
Purchase data
Date created
10 May 2022, 15:34
Date modified
16 May 2022, 13:19
Achizitii.md ID
21055868
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Masa ovala extensibila
Budget: 72800.0 MDL
Active
Scaune cu carcas matalic
Budget: 154600.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0 (1).doc
tenderNotice
-Procurarea meselor si scaune
10.05.22 15:34
documet standart modificat.signed.pdf documet standart modificat.signed.pdf
tenderNotice
Procurarea mieselor si scaune
12.05.22 13:42
documet standart modificat.signed.pdf documet standart modificat.signed.pdf
tenderNotice
-Procurarea meselor si scaune
12.05.22 13:52
loturi (2) anul procurarea meselor si scaune casa de cultura 2022.signed.pdf loturi (2) anul procurarea meselor si scaune casa de cultura 2022.signed.pdf
tenderNotice
Procurarea meselor si scaune pentru Casa de cultura s.Holercani
12.05.22 13:57
сканировать1.pdf сканировать1.pdf
Bidding Documents
-
16.05.22 13:19
Date:
10 May 2022, 16:02
Question's name:
documentatia standard
Question:
Buna ziua! Va rugam sa ajustati documentatia standard conform Ordinului ministrului finanţelor nr. 115 din 15.09.2021. Totodată solicităm respectuos ca toate documentele sa fie semnate cu semnatura electronica si nu cu aplicarea stampilei si semnaturii olografe. Multumim anticipat.
Answer (11 May 2022, 09:30):
Buna ziua am trimis documentele solicitate.
Date:
11 May 2022, 08:57
Question's name:
fotografii si/sau imagini
Question:
Bună dimineața, anexati vă rog fotografie sau imagine pentru masa ovala extensibilă! Mulțumesc.
Answer (16 May 2022, 13:18):
Buna ziua.Nu dispunde poze.Multumesc
Date:
11 May 2022, 10:49
Question's name:
Răspuns (11 mai 2022, 09:30): Buna ziua am trimis documentele solicitate.
Question:
Ne cerem scuze, dar nu vedem documentele si modificarile solicitate in cadrul procedurii din SIA RSAP.
Answer (16 May 2022, 11:31):
Buna ziua Documentele au fost trimise.
Date:
12 May 2022, 13:15
Question's name:
documentatia standard
Question:
Bună ziua! Stimată autoritate contractantă anexati documentatia standard conform Ordinului ministrului finanţelor nr. 115 din 15.09.2021, dar nu pe cea aprobată conform Ordinului Ministerului Finanțelor nr. 175 din 05 octombrie 2018, în care obiectul achizitiei este Procurarea produselor alimentare. Credem ca sa produs o eroare. Vă rugam sa faceti modificari. Mulțumim
Answer (12 May 2022, 14:01):
Buna ziua sau trimis documentele solicitate
Date:
12 May 2022, 14:15
Question's name:
termenul de livrare
Question:
Care este termenul de livrare pentru bunuri după semnarea contractului? 30 zile sau mai mult?
Answer (12 May 2022, 14:39):
30 de zile
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".