Select the type of procedure
Commercial procurement
21055853
1
Enquiry period
with
29.04.2022 15:11
to 14.05.2022 08:03
to 14.05.2022 08:03
2
Bidding period
with
14.05.2022 08:03
to 25.05.2022 08:03
to 25.05.2022 08:03
3
Auction
with
26.05.2022 15:00
to 26.05.2022 15:14
to 26.05.2022 15:14
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 331 628,30 MDL
Period of clarifications:
29 Apr 2022, 15:11 - 14 May 2022, 8:03
Submission of proposals:
14 May 2022, 8:03 - 25 May 2022, 8:03
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație a fostei clădiri a secției pașapoarte, etaj II. Reconstrucția în Hostel
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4101, MOLDOVA, Cimişlia, or.Cimişlia, bd. Ștefan cel Mare 14
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Apr 2022, 15:11
Date modified
6 May 2022, 17:02
Achizitii.md ID
21055853
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a fostei clădiri a secției pașapoarte, etaj II. Reconstrucția în Hostel
Budget: 1331628.3 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
ds_lucrari.docx
Bidding Documents
-Documentația standard pentru completare de către operatorii economici
29.04.22 15:11
duae_hostel.semnat.pdf
duae_hostel.semnat.pdf
Bidding Documents
-DUAE semnat electronic
29.04.22 15:11
caiet de sarcini hostel.semnat.pdf
caiet de sarcini hostel.semnat.pdf
Bidding Documents
-Caiet de sarcini semnat electronic
29.04.22 15:11
declaratie_beneficiari efectivi.doc
Bidding Documents
-Declarație pentru completare de către operatorii economici
29.04.22 15:11
anunt_de_participare hostel.semnat.pdf
anunt_de_participare hostel.semnat.pdf
tenderNotice
-Anunț de participare semnat electronic
29.04.22 15:11
duae_hostel.doc
Bidding Documents
-DUAE pentru completare de către operatorii economici
29.04.22 15:11
Date:
6 May 2022, 17:02
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Schimbarea ferestrelor ---------- p 4 care este latimea glafurilor? --------
p 5 care este latimea pervazurilor? --------
Lucrări generale ---------- p 4 care este latimea glafurilor? --------
---------- p 106 si 107 care este diametrul tubului izolant? Se solicita gofra? -------p 108, 109 si 110 ce cablu se solicita? --------
p 115 ce intrerupatoare se solicita? --------
p 116 ce dulap se solicita? --------
p 119, 120, 121 si 122 presupun resurse incluse sau le oferiti dvtra? daca includ resursele, ce resurse includ concret? --------
p 123 ce cablu se solicita? --------
Answer (12 May 2022, 08:03):
Schimbarea ferestrelor ---------- p 4 care este latimea glafurilor?
latimea glafurilor exterioare – 12-15 cm dupa caz, +3cm iesit fata de peretele exterior.
-------- p 5 care este latimea pervazurilor?
latimea pervazului interior – 24-26 cm dupa caz, +5cm iesit fata de peretele interior.
-------- Lucrări generale
---------- p 4 care este latimea glafurilor?
Nu exista asa pozitie legata de glafuri in deviz, cred ca e indicata pozitia ironant
---------- p 106 si 107 care este diametrul tubului izolant? Se solicita gofra?
Tub izolator pentru interior d-20mm
Gofra – sigur, in conformitate cu cerintele ПУЭ.
-------p 108, 109 si 110 ce cablu se solicita?
VVGng Cupru 1,5mm2 pentru iluminat -68m.l., 2,5mm2 pentru prize-40m.l., de la sursa la cutie – min 4,0mm2 – 40m.l., 6,0mm2 – 45m.l., 16mm2 – 40m.l., 25mm2 – 60m.l., 50mm2 – 124m.l.
-------- p 115 ce intrerupatoare se solicita?
De interior, 10A.
-------- p 116 ce dulap se solicita?
Dulap de distributie interior, ce permite diferentierea liniilor electrice interioare pe zone, montarea automatelor pe fiecare zona. Se prevede alimentarea separata a iluminarii, prizelor,, precum si a camerelor/ bucatariei/ospatariei, vice/dusuri. Inainte montare, se va coordona cu Primaria schema propusa de electricianul atestat ce va efectua lucrarile de montare.
-------- p 119, 120, 121 si 122 presupun resurse incluse sau le oferiti dvtra? daca includ resursele, ce resurse includ concret?
Sistemul antiincediar integral, inclusiv avertizoarele si receptoarele de semnal, va fi propus de ofertant spre coordonare catre Primarie. Se vor accepta solutii prin cablu sau cu alimentare de la acumulatori, cu prezentarea certificatelor de calitate respective.
-------- p 123 ce cablu se solicita? --------
In cazul montarii sistemei antiincendiare prin cablu, se va utiliza cablul necesar sistemului propus de ofertant. Lucrarile de montare se vor efectua conform cerintelor DSE si normelor respective in vigoare.
Date:
12 May 2022, 14:59
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
se solicita usi din lemn sau din mdf? specificati culoarea si forma.
Answer (12 May 2022, 17:44):
Ușile la numere vor fi din lemn și MDF, la baie/wc din metaloplast PVC. Forma și culoarea urmează a fi coordonată în timpul executării lucrărilor.
Date:
13 May 2022, 09:05
Question's name:
Răspuns (12 mai 2022, 17:44):
Question:
Ușile la numere vor fi din lemn și MDF. Nu este clar acest raspuns. Descifrati va rugam.
Answer (13 May 2022, 10:50):
Constructie:
Cadrul ușii este produs din lemn de pin crescut în lungime. Ușa în centru este umplută cu lemn natural de pin.
Decorare:
Cadrul ușii și partea centrală este încleiat din ambele părți cu plite MDF, acoperite cu furnir natural din lemn de calitate superioară, furnirul natural este prelucrat cu lac-UV special în cîteva straturi.
Cutia ușii:
Cutia este produsă din lemn de pin crescut în lungime. Cutia este acoperită cu furnir natural din lemn de calitate superioară. Furnirul natural este prelucrat cu lac-UV special. Cutia se complectează cu un contur de etanșare rezistent la uzură.
Ancadramentul:
Ancadramentul este podus din plite MDF și se acoperă la exterior cu furnir natural produs din lemn de calitate superioară. Furnirul natural este prelucrat cu lac-UV special.
Accesorii:
Mînere pentu ușă, Lacăt, Balamale.
Alte detalii:
Masurarea exacta a fiecarei usi va fi efectuata de reprezentantii companiei cistigatoare pe loc. directia de deschidere pentru fiecare usa va fi coordonata cu Beneficiarul pe loc, deasemenea si culoarea usilor, partea de sticla (dupa caz), felul sticlei - transparenta sau mata, culoarea sticlei si ornamentul de asemenea vor fi coordonate de catre compania cistigatoare cu Beneficiarul dupa semnarea contractului de antrepriza, la momentul efectuarii masurarilor exacte.
Date:
13 May 2022, 15:21
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
usile sunt din mdf sau lemn? daca de ambele materiale specificati care pozitii si ce cantitate (m2) in dependenta de tipul materialului.
Answer (14 May 2022, 08:00):
Se solicita usi cu structura interioara de lemn, acoperite cu MDF in scop decorativ. Specificatia mult prea detaliata a fost prezentata mai sus.
Date:
13 May 2022, 15:24
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
autoritatea contractanta cand a efectuat devizul estimativ nu a stiut ce doreste sa obtina? devizul trebuie sa fie detailiat descris. calculele sau bazat pe anumite date sau sa facut arbitrar? explicati concret
Answer (14 May 2022, 08:00):
Autoritatea Contractanta a elaborat devizele estimative in conformitate cu normele in vigoare, iar in scopul liberei concurente - fara indicarea brandurilor sau producatorilor, asa cum cere Legea Achizitiilor Publice. Acest fapt lasa un spatiu de manevra potentialilor ofertanti de a propune produse ce se conformeaza cu cerintele minime, dar nu se limiteaza la ele. Deci daca va fi propus in oferta cistigatoare un produs mai bun decit cel solicitat initial - dupa o coordonare cu Beneficiarul el cel mai mult probabil va fi acceptat. In notiunea de produs mai bun se refera, spre exemplu, usi cu insertii decorative de sticla in locul celor te tip inchis - ele ar putea fi acceptate, cu conditia unei coordonari, coordonarea fiind necesara pentru a nu accepta insertii din sticla prea mari, sau transparente, ce ar limita spatiul personal la vizitatorilor. De asemenea, se va coordona culoarea usilor si insertiilor, in baza la coloristica aleasa si coordonata a peretilor, podurilor, podelei.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK