Select the type of procedure
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
58 300 MDL
Period of clarifications:
27 Apr 2022, 9:58 - 28 Apr 2022, 14:00
Submission of proposals:
28 Apr 2022, 14:00 - 3 May 2022, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Servicii de reîncărcare și regenerare a elementelor de imprimare. Agentul economic trebuie sa fie cu sediul în mun. Cahul sau prezența filialei.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3900, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str. Garoafelor, 40
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
27 Apr 2022, 9:58
Date modified
3 May 2022, 11:00
Achizitii.md ID
21055670
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de reîncărcare și regenerare a elementelor de imprimare
Budget: 58300.0 MDL
Purchase has not taken place
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK