Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
26.04.2022 10:48
to 12.05.2022 11:18
to 12.05.2022 11:18
2
Bidding period
with
12.05.2022 11:18
to 20.05.2022 11:18
to 20.05.2022 11:18
3
Auction
with
23.05.2022 14:00
to 23.05.2022 15:23
to 23.05.2022 15:23
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
4 883 150 MDL
Period of clarifications:
26 Apr 2022, 10:48 - 12 May 2022, 11:18
Submission of proposals:
12 May 2022, 11:18 - 20 May 2022, 11:18
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Echipament medical
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, Str.Independentei 111
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
26 Apr 2022, 10:48
Date modified
28 Apr 2022, 8:23
Achizitii.md ID
21055611
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (10).docx
Bidding Documents
Documentația standart
26.04.22 10:48
anunț de participare echipament medical.semnat.pdf
anunț de participare echipament medical.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
26.04.22 10:48
Date:
26 Apr 2022, 14:06
Question's name:
Lipsa specificatii
Question:
Buna ziua ! Specificatiile per pozitie lipsesc.
Answer (27 Apr 2022, 11:33):
Bună ziua, specificația tehnică o găsiți atașată la fiecare lot în parte.
Set pentru laparascopie
Date:
26 Apr 2022, 15:32
Question's name:
Declaratii solicitate
Question:
Se solicita - declaratie prin care participantul acceptă livrarea 100% a bunurilor în termenul menționat mai sus, și achitarea bunurilor treptat, pe parcursul anilor 2022 – 3 000,0 mii lei; 2023 – suma restanță, în
cazul atribuirii întregului contract. În cazul atribuirii mai multor contracte, plata se va efectua 50% - anul 2022 și 50% - anul 2023. Semnat electronic.
La aceasta licitatie, Bugetul cel mai mic prevazut pe lot este - 395 850 lei fara TVA. Bugetul cel mai mare prevazut pe lot este 2 041 700 lei fara TVA. Care este logica graficului achitarii? In cazul cistigului unui singur lot, de ex. cu buget prevazut 2 041 700 lei fara TVA, achitarea in 2022 va fi 3 000 lei si restul in 2023. Iar in cazul cistigului a mai multor loturi, de exemplu - cu buget prevazut de 2 041 700 lei + 395 850 lei = 2 437 550 lei, achitarea va fi 50 % in 2022, ceea ce constituie 1 218 775 lei si restul in 2023. Licitatia precedenta a fost anulata din motivul lipsei de finantare. La moment licitatia a fost reanuntata, cu prevederi fara sens in graficul achitarii. Va rugam sa explicati si sa faceti modificari corespunzatoare si fondate.
Answer (27 Apr 2022, 11:39):
Bună ziua, pentru anul în curs autoritatea contractantă dispune de surse financiare parțiale (50% din suma estimativă), și anume 3 000,0 mii lei sau 3 000 000 lei, și dovada alocării surselor financiare pentru achitarea restanței în anul 2023.
Date:
26 Apr 2022, 18:04
Question's name:
Termeni de plata
Question:
Solicitam termenii de plata sa fie modificati, cu achitarea in decurs de 30 zile dupa livrare si instalare.
Answer (27 Apr 2022, 11:41):
Bună ziua, suntem în imposibilitatea de a face astfel de modificări, deoarece nu dispune de întreaga sumă pentru achitarea integrală.
Date:
27 Apr 2022, 15:17
Question's name:
Specificatii in XLS
Question:
Solicităm lista produselor cu specificatii produselor in XLS
Answer (28 Apr 2022, 08:24):
Bună ziua, solicitarea d-voastră a fost satisfăcută.
Date:
30 Apr 2022, 22:12
Question's name:
Modul de plata
Question:
Rugam autoritatea contractanta sa dea explicatii din ce motiv nu se pun conditii egale pentru orice contract atribuit, se favorizeaza cel cu suma mai mare si cel cu suma minima se defavorizeaza. Nu a fi logic ca sa se faca plata in rate pe luni, ani in proportii egale pentru orice contract
Answer (1 May 2022, 12:02):
Bună ziua, condițiile sunt egale pentru orice contract atribuit, sub forma 50% din valoare contractului se va achita în anul curent, și restanța în anul 2023.
Masă pentru operații cu 5 secții
Date:
6 May 2022, 21:29
Question's name:
indiferent de sectie salteau este necesara sa fie de aceasi grosime
Question:
vă rog să detaliați ce înseamnă asta
Answer (10 May 2022, 11:16):
Bună ziua, reieșind din faptul că masa de operație este cu 5 secții, fiecare secție își are salteaua sa, din acest motiv se solicită ca fiecare secție să fie cu saltea de aceași grosime.
Masă pentru operații cu 5 secții
Date:
6 May 2022, 21:29
Question's name:
suport mînă cu curea control a miscarilor manual
Question:
vă rog să detaliați ce înseamnă asta
Answer (10 May 2022, 11:18):
Bună ziua, suportul pentru mîină urmează să fie prezent cu curea pentru poziționarea mîinei, mișcările suportului lateral sus /jos pot fi controlate manual, nu este necesar motorizarea mișcărilor.
Set pentru laparascopie
Date:
10 May 2022, 11:54
Question's name:
clarificari electrocoagulator
Question:
1.se cere taiere si coagulare de la 350 W ceea ce este o eroare de tipar probabil. Orice Chirurg stie ca pentru taiete sau coagulare puterea incepe de la 50 W, cu minim 350 W puteti face doar sigilare vasculara.
2. se cere piesa de mina si pensa pentru sigilare vasculara, insa in cerintele fata de electrocauter nu exista specificat necesarul modulului de sigilare vasculara.
3. Pedala tripla pentru electrocauter. nu exista pedale triple pentru electrocauter.
Answer (12 May 2022, 11:08):
Bună ziua,
Vă informăm că perioada de clarificări a expirat, în temeiul art. 35, alin. (1) al Legii nr. 131/2015 “Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3);”
Totodată, Vă informăm că caietul de sarcini a fost modificat, ca urmare a solicităriilor operatorilor economici și Deciziei Agenției Naționale de Soluționare a Contestațiilor.
Set pentru laparascopie
Date:
10 May 2022, 11:57
Question's name:
clarificare insuflator
Question:
Cereti insuflator electronic care se activeaza in functie de presiunea intra abdominala setata. Nu inteleg prezenta pedalei aici. Niciun insuflator de CO2 nu are pedala. Cred ca este o eroare de redactare
Answer (12 May 2022, 11:08):
Bună ziua,
Vă informăm că perioada de clarificări a expirat, în temeiul art. 35, alin. (1) al Legii nr. 131/2015 “Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3);”
Totodată, Vă informăm că caietul de sarcini a fost modificat, ca urmare a solicităriilor operatorilor economici și Deciziei Agenției Naționale de Soluționare a Contestațiilor.
Set pentru laparascopie
Date:
10 May 2022, 12:00
Question's name:
aplicator de clipuri de titan
Question:
Cereti aplicator de clipuri de titan medii , dar indicati diametrul de 5mm. Cel mai des folosit aplicator de clipuri de titan este cel de 10 mm, anume cu el se aplica clipurile medii, de aceea rugam sa clarificati repetat cu medicii cerinta
Answer (12 May 2022, 11:09):
Bună ziua,
Vă informăm că perioada de clarificări a expirat, în temeiul art. 35, alin. (1) al Legii nr. 131/2015 “Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3);”
Totodată, Vă informăm că caietul de sarcini a fost modificat, ca urmare a solicităriilor operatorilor economici și Deciziei Agenției Naționale de Soluționare a Contestațiilor.
Set pentru laparascopie
Date:
10 May 2022, 12:02
Question's name:
Sistema de reducerea prezentei fumului in cimpul de operare
Question:
nu exista videoprocesor care sa reduca fumul. poate ati dorit sa mentionati ca aveti nevoie si de evacuator de fum?
Answer (12 May 2022, 11:09):
Bună ziua,
Vă informăm că perioada de clarificări a expirat, în temeiul art. 35, alin. (1) al Legii nr. 131/2015 “Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3);”
Totodată, Vă informăm că caietul de sarcini a fost modificat, ca urmare a solicităriilor operatorilor economici și Deciziei Agenției Naționale de Soluționare a Contestațiilor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK