1
Enquiry period
with 26.04.2022 10:48
to 12.05.2022 11:18
2
Bidding period
with 12.05.2022 11:18
to 20.05.2022 11:18
3
Auction
with 23.05.2022 14:55
to 23.05.2022 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 2 041 700 MDL
Period of clarifications: 26 Apr 2022, 10:48 - 12 May 2022, 11:18
Submission of proposals: 12 May 2022, 11:18 - 20 May 2022, 11:18
Auction start date: 23 May 2022, 14:55

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Set pentru laparascopie, pentru vizualizare și intervenții
Conform specificațiilor tehnice
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, Str.Independentei 111
Web site
---
The contact person
Full name
CORCODEL Grigore
Contact phone
026222303
Purchase data
Date created
26 Apr 2022, 10:36
Date modified
28 Apr 2022, 8:23
Estimated value (without VAT)
2 041 700 MDL
The minimum downward of the price
20 417 MDL
Achizitii.md ID
21055611
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, Str.Independentei 111
Contract period
1 Jun 2022 10:41 - 30 Dec 2023 10:48
List of positions
1)
Title
Set pentru laparascopie CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (10).docx
Bidding Documents
Documentația standart
26.04.22 10:48
duae.semnat (5).pdf duae.semnat (5).pdf
Bidding Documents
DUAE
26.04.22 10:48
Lot documents
lot 4.semnat.pdf
Specificații tehnice
26.04.22 10:48
lot 4.xlsx
Specificații tehnice
28.04.22 08:23

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

GBG-MLD SRL

Normalized price: 1 350 200 MDL
Status: Winner
Reason: Decizia nr. 7 din 16 iunie 2022
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

DataControl SRL

Normalized price: 1 360 000 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

Pharmony

Normalized price: 2 499 000 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Set pentru laparascopie
Date:
26 Apr 2022, 15:32
Question's name:
Declaratii solicitate
Question:
Se solicita - declaratie prin care participantul acceptă livrarea 100% a bunurilor în termenul menționat mai sus, și achitarea bunurilor treptat, pe parcursul anilor 2022 – 3 000,0 mii lei; 2023 – suma restanță, în cazul atribuirii întregului contract. În cazul atribuirii mai multor contracte, plata se va efectua 50% - anul 2022 și 50% - anul 2023. Semnat electronic. La aceasta licitatie, Bugetul cel mai mic prevazut pe lot este - 395 850 lei fara TVA. Bugetul cel mai mare prevazut pe lot este 2 041 700 lei fara TVA. Care este logica graficului achitarii? In cazul cistigului unui singur lot, de ex. cu buget prevazut 2 041 700 lei fara TVA, achitarea in 2022 va fi 3 000 lei si restul in 2023. Iar in cazul cistigului a mai multor loturi, de exemplu - cu buget prevazut de 2 041 700 lei + 395 850 lei = 2 437 550 lei, achitarea va fi 50 % in 2022, ceea ce constituie 1 218 775 lei si restul in 2023. Licitatia precedenta a fost anulata din motivul lipsei de finantare. La moment licitatia a fost reanuntata, cu prevederi fara sens in graficul achitarii. Va rugam sa explicati si sa faceti modificari corespunzatoare si fondate.
Answer (27 Apr 2022, 11:39):
Bună ziua, pentru anul în curs autoritatea contractantă dispune de surse financiare parțiale (50% din suma estimativă), și anume 3 000,0 mii lei sau 3 000 000 lei, și dovada alocării surselor financiare pentru achitarea restanței în anul 2023.
Set pentru laparascopie
Date:
10 May 2022, 11:54
Question's name:
clarificari electrocoagulator
Question:
1.se cere taiere si coagulare de la 350 W ceea ce este o eroare de tipar probabil. Orice Chirurg stie ca pentru taiete sau coagulare puterea incepe de la 50 W, cu minim 350 W puteti face doar sigilare vasculara. 2. se cere piesa de mina si pensa pentru sigilare vasculara, insa in cerintele fata de electrocauter nu exista specificat necesarul modulului de sigilare vasculara. 3. Pedala tripla pentru electrocauter. nu exista pedale triple pentru electrocauter.
Answer (12 May 2022, 11:08):
Bună ziua, Vă informăm că perioada de clarificări a expirat, în temeiul art. 35, alin. (1) al Legii nr. 131/2015 “Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3);” Totodată, Vă informăm că caietul de sarcini a fost modificat, ca urmare a solicităriilor operatorilor economici și Deciziei Agenției Naționale de Soluționare a Contestațiilor.
Set pentru laparascopie
Date:
10 May 2022, 11:57
Question's name:
clarificare insuflator
Question:
Cereti insuflator electronic care se activeaza in functie de presiunea intra abdominala setata. Nu inteleg prezenta pedalei aici. Niciun insuflator de CO2 nu are pedala. Cred ca este o eroare de redactare
Answer (12 May 2022, 11:08):
Bună ziua, Vă informăm că perioada de clarificări a expirat, în temeiul art. 35, alin. (1) al Legii nr. 131/2015 “Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3);” Totodată, Vă informăm că caietul de sarcini a fost modificat, ca urmare a solicităriilor operatorilor economici și Deciziei Agenției Naționale de Soluționare a Contestațiilor.
Set pentru laparascopie
Date:
10 May 2022, 12:00
Question's name:
aplicator de clipuri de titan
Question:
Cereti aplicator de clipuri de titan medii , dar indicati diametrul de 5mm. Cel mai des folosit aplicator de clipuri de titan este cel de 10 mm, anume cu el se aplica clipurile medii, de aceea rugam sa clarificati repetat cu medicii cerinta
Answer (12 May 2022, 11:09):
Bună ziua, Vă informăm că perioada de clarificări a expirat, în temeiul art. 35, alin. (1) al Legii nr. 131/2015 “Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3);” Totodată, Vă informăm că caietul de sarcini a fost modificat, ca urmare a solicităriilor operatorilor economici și Deciziei Agenției Naționale de Soluționare a Contestațiilor.
Set pentru laparascopie
Date:
10 May 2022, 12:02
Question's name:
Sistema de reducerea prezentei fumului in cimpul de operare
Question:
nu exista videoprocesor care sa reduca fumul. poate ati dorit sa mentionati ca aveti nevoie si de evacuator de fum?
Answer (12 May 2022, 11:09):
Bună ziua, Vă informăm că perioada de clarificări a expirat, în temeiul art. 35, alin. (1) al Legii nr. 131/2015 “Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3);” Totodată, Vă informăm că caietul de sarcini a fost modificat, ca urmare a solicităriilor operatorilor economici și Deciziei Agenției Naționale de Soluționare a Contestațiilor.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications