1
Enquiry period
with 15.04.2022 16:14
to 18.04.2022 10:00
2
Bidding period
with 18.04.2022 10:00
to 21.04.2022 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 80 000 MDL
Period of clarifications: 15 Apr 2022, 16:14 - 18 Apr 2022, 10:00
Submission of proposals: 18 Apr 2022, 10:00 - 21 Apr 2022, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Hârtie igienică
Prosop de hârtie
Șervețele igienice uscate (faciale)
Șervețele umede antibacteriene

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022400642
Purchase data
Date created
15 Apr 2022, 16:10
Date modified
15 Apr 2022, 16:14
Estimated value (without VAT)
80 000 MDL
Achizitii.md ID
21055208
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
25 Apr 2022 16:12 - 31 Dec 2022 16:12
List of positions
1)
Title
Articole de hârtie pentru uz sanitar CPV: 33770000-8 - Paper sanitary
Quantity: 1649.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Rodital Lux SRL

Normalized price: 77 489,31 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

TORECO SRL

Normalized price: 79 139,52 MDL
Status: Winner
Reason: Referitor la MTender ID nr. nr. ocds-b3wdp1-MD-1650028235692 din 15.04.2022, cu deschiderea ofertelor la 21.04.2022, ora 10:00. Stimați operatori economici! Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Articolelor de hârtie pentru uz sanitar, Cod CPV 33770000-8, conform necesităţilor AGEPI pentru perioada bugetară 2022. Până la termenul limită – data 21.04.2022, ora 10:00, au fost depuse 3 (trei) oferte de către următorii operatori economici: 1) S.C.”Rodital-lux” S.R.L. cu propunerea financiară 77489,31 lei fără TVA; 2) ”TORECO” S.R.L. cu propunerea financiară 79139,52 lei fără TVA; 3) ”DENIADI” S.R.L cu propunerea financiară 88108,20 lei fără TVA. În conformitate cu art. 69 al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: 1) Oferta prezentată de operatorul economic S.C. ”Rodital-lux” S.R.L.: toate documentele solicitate au fost prezentate. Oferta se încadrează în valoarea estimată planificată a procedurii de achiziții (80000,00 lei fără TVA). Specificațiile tehnice prezentate corespund celor solicitate, însă mostrele nu corespund specificațiilor tehnice. În conformitate cu art. 69 alin. (6) lit. b) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă nu acceptă și respinge oferta operatorului economic S.C. ”Rodital Lux” S.R.L. din următoarele motive: Specificațiile tehnice prezentate în anexa 22 corespund celor solicitate (copy-paste), însă nu corespund mostrele prezentate. L-a examinarea mostrelor, au fost identificate următoarele neconformități: Poz. 1. Hârtie igienică: S-a solicitat: lungimea prosopului de 14 cm (porționarea); S-a prezentat: lungimea prosopului de 12 cm (porționarea); La examinare vizuală și tactilă a hârtiei igienice s-a constatat că calitatea acesteia este cu mult mai inferioară (este transparentă, cu densitate mică, straturile se detașează) comparativ cu mostra prezentată de ”TORECO” S.R.L. Poz. 3. Șervețele igienice uscate (faciale): S-a solicitat: Dimensiunea: de la 200 x 190 mm; S-a prezentat: Dimensiunea 190x185 mm. Dimensiunea nu corespunde. Sunt transparente, cu densitate mică, straturile se detașează unul de altul. 2) Oferta prezentată de operatorul economic ”TORECO” S.R.L.: toate documentele solicitate au fost prezentate. Oferta se încadrează în valoarea estimată planificată a procedurii de achiziții (80000,00 lei fără TVA), corespunde tuturor cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund. Mostrele corespund cu specificațiile tehnice. 3) Oferta financiară prezentată de operatorul economic ”DENIADI” S.R.L. depășește valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice (88108,20 lei fără TVA) și nu se încadrează în valoarea estimată planificată a procedurii de achiziții (80000,00 lei fără TVA), specificațiile tehnice nu corespund pentru bunurile de la poziția 1 din Anunțul de participare. Prin urmare, oferta ”DENIADI” S.R.L. se respinge. Urmare celor expuse, în conformitate cu art. 69 alin. (2) al Legii 131/2015 privind achizițiile publice, urmare examinării, comparării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică privind achiziția Articolelor de hârtie pentru uz sanitar, Cod CPV 33770000-8, ID nr. ocds-b3wdp1-MD-1650028235692 din 15.04.2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, inclusiv, ținând cont de motivele/argumentele indicate supra, a decis atribuirea Contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic ”TORECO” S.R.L.”, cu propunerea financiară în sumă totală de 79139,52 lei fără TVA/94970,85 lei cu TVA.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL DENIADI

Normalized price: 88 108,20 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications